Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Funkis »

NO: 15km i skoven på bike i silede regn. Det er fandme rock and roll.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

NO: Smutter lige i Musikhuset m. kæresten og ser "It might get loud"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

NO: Fed lave-ingenting-hygge-aften i aften.

NO2: Har lige genopdaget min Prs, og hvor fed den egentligt er. :)

NO3: Hvor er det fedt at jeg har 3 så svinefede hegn, som jeg er så glad for at spille på. Det tog også noget der nærmer sig 100 guitarer, at ende med de 3. :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

[quote="Christian Mogensen"]NO: Smutter lige i Musikhuset m. kæresten og ser "It might get loud"[/quote]
NO: Den film var forrygende, mindst!!

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Down »

NO: FERIE!!!!! Adios mother fuckers.... udenlands for første gang i 5 år. Damn det er tiltrængt! Imorgen aften skal jeg fylde mig selv med cocktails, som har så ekstrem en farve at de ikke engang kan findes på et farvekort hos maleren, mens jeg nyder solnedgangen og tjekker birds ud... hold nu kæft, hvor bliver det godt.
Ain't found a way to kill me yet....

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO: Dejlig ferie i Island - det er altså et fantastisk spændende sted. Og jeg har fået nogle særdeles fine billeder med hjem, som jeg har tænkt mig at lave en kalender ud af. Så er julegaverne også klaret.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO; Bandets hjm side er i luften..

Johannes
Smoke On The Water
Indlæg: 70
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Johannes »

NO: Ser ud til jeg skal havde en ny bas imorgen. Bliver dejligt med en backup til min Celinder :)


Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Christian Mogensen »

NMO: <a href="" rel="nofollow"> Hold da kæft... Kurt Nilsen (ham der ser ud til at være et kromosompar eller to i underskud) synger simpelthen fantastisk.. Jeg kan slet slet ikke få nok... Jeg tager med glæde tøsehatten på, hvis jeg må sidde og juble over sådan en fortolkning her.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Christian Mogensen"]NMO: <a href="" rel="nofollow"> Hold da kæft... Kurt Nilsen (ham der ser ud til at være et kromosompar eller to i underskud) synger simpelthen fantastisk.. Jeg kan slet slet ikke få nok... Jeg tager med glæde tøsehatten på, hvis jeg må sidde og juble over sådan en fortolkning her.[/quote]

Det er muligt han synger godt, men IMØ mangler han godt nok situationsfornemmelse lige her. Som den eneste synes han lige han skal snige et par meget smagløse country-fraseringer ind, og slutte af med et showoff ad lib, der fuldstændig ødelægger det ellers smukke øjeblik, de sidder og har med hinanden.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Endelig færdig med at male huset. Så går der mange år inden det trænger igen :)

NO2: Fejrer ovenstående optur med en kold Limfjordsporter. Den er tiltrængt.

Johannes
Smoke On The Water
Indlæg: 70
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Johannes »

[quote="Johannes"]NO: Ser ud til jeg skal havde en ny bas imorgen. Bliver dejligt med en backup til min Celinder :) [/quote]
Det fik jeg søreme en g and l tribute 2500. Fik den billigt med case. En rigtig rigtig god b streng.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Fandt i dag en kuvert i inderlommen på min regnjakke, indeholdende hyren fra et job i starten af juni, som jeg egentlig havde opgivet at finde igen. Det ville bare have været såååå nederen, at skulle punge 5 grandes ud af egen lomme, fordi man er en klovn. Gad vide hvornår sådan nogle spillesteder/festivaler finder ud af, at rede kontanter er so last century, og bare overfører pengene via banken?

NO2: Det har tilsyneladende været så godt vejr (eller jeg har sluppet for at skulle opholde mig ude i det) siden starten af juni, så jeg ikke har haft brug for min regnjakke :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af udepost »

no: the rock var jo mega nice, desværre er jeg slet ikke fuld...

/søren

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Martin »

[quote="Johannes"][quote="Johannes"]NO: Ser ud til jeg skal havde en ny bas imorgen. Bliver dejligt med en backup til min Celinder :) [/quote] Det fik jeg søreme en g and l tribute 2500. Fik den billigt med case. En rigtig rigtig god b streng.[/quote] Lækkert! Er selv erklæret G&L addict. :D
Five Fingers - Five Strings

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="GodSpeedDK"]NO: Fandt i dag en kuvert i inderlommen på min regnjakke, indeholdende hyren fra et job i starten af juni, som jeg egentlig havde opgivet at finde igen. Det ville bare have været såååå nederen, at skulle punge 5 grandes ud af egen lomme, fordi man er en klovn. Gad vide hvornår sådan nogle spillesteder/festivaler finder ud af, at rede kontanter er so last century, og bare overfører pengene via banken? ...[/quote]

Du spiller ikke nok i Jylland...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="MacG"][quote="GodSpeedDK"]NO: Fandt i dag en kuvert i inderlommen på min regnjakke, indeholdende hyren fra et job i starten af juni, som jeg egentlig havde opgivet at finde igen. Det ville bare have været såååå nederen, at skulle punge 5 grandes ud af egen lomme, fordi man er en klovn. Gad vide hvornår sådan nogle spillesteder/festivaler finder ud af, at rede kontanter er so last century, og bare overfører pengene via banken? ...[/quote]

Du spiller ikke nok i Jylland...[/quote]

Det var faktisk i Jylland. Eller ... i min verden hører Als til Jylland, i hvert fald :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: Leonard Cohen! Helt igennem fantastisk koncert i går.

edit: Og vores egen efterfølgende koncert gik vist også fint.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="GodSpeedDK"][quote="MacG"][quote="GodSpeedDK"]NO: Fandt i dag en kuvert i inderlommen på min regnjakke, indeholdende hyren fra et job i starten af juni, som jeg egentlig havde opgivet at finde igen. Det ville bare have været såååå nederen, at skulle punge 5 grandes ud af egen lomme, fordi man er en klovn. Gad vide hvornår sådan nogle spillesteder/festivaler finder ud af, at rede kontanter er so last century, og bare overfører pengene via banken? ...[/quote]

Du spiller ikke nok i Jylland...[/quote]

Det var faktisk i Jylland. Eller ... i min verden hører Als til Jylland, i hvert fald :) [/quote]

Nope. Als er Tyskland, eller i det mindste Sønderjylland. Så det regne ikke med. I min verden...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen