Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasser »

NO: I morgen tager jeg til Skanderborg.

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

NO: Den årlige knallerttur med alle drengene! Det bliver så fedt!

Stemningsbillede:

Billede

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af nerøs »

var der nogen af jer der var til skagen mc-træf ???

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

Det ser hyggeligt ud. :thumbup:

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

Nej, der var ingen, som var i Skagen.

Og ja, det er simpelthen så hyggeligt. :D

NO: Mine Callaham-ting til mine 2 Warmoth guitarer, som jeg har tænkt mig at beholde alligevel, har nået tolden nu. :character-beavisbutthead:

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

NO: TS9 !

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af thomasrytter »

NO: Har lige fået min "nye" gamle tele hjem fra Jens H, som har givet den nye bånd og ny saddel, lavet 9,5" radius, vokset PU's, fuldskærmet den og har gennemgået al elektronik. Flot arbejde til en god pris, jeg er meget tilfreds!
NO2: Den spiller godt! Jeg synes virkelig at det er en fed guitar. Glæder mig til at få den med på jobs i weekenden :)

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="thomasrytter"]NO: Har lige fået min "nye" gamle tele hjem fra Jens H, som har givet den nye bånd og ny saddel, lavet 9,5" radius, vokset PU's, fuldskærmet den og har gennemgået al elektronik. Flot arbejde til en god pris, jeg er meget tilfreds!
NO2: Den spiller godt! Jeg synes virkelig at det er en fed guitar. Glæder mig til at få den med på jobs i weekenden :) [/quote]

Så må det have været en slapboard neck og ikke veneer, hvis han har kunne lave 9,5" radius. Det er fandme på toppen, det har min nye tele også... og medium jumbo bånd.

Det har altid IMHO været en hæmsko for 70'er fendere. Det er radiussen.

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="thomasrytter"]NO: Har lige fået min "nye" gamle tele hjem fra Jens H, som har givet den nye bånd og ny saddel, lavet 9,5" radius, vokset PU's, fuldskærmet den og har gennemgået al elektronik. Flot arbejde til en god pris, jeg er meget tilfreds!
NO2: Den spiller godt! Jeg synes virkelig at det er en fed guitar. Glæder mig til at få den med på jobs i weekenden :) [/quote]

Vi vil se billeder!
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af thomasrytter »

Jeg er heller ikke udelt begejstret for de vintagebånd og den radius, guitaren blev født med. Som du siger, en hæmsko for 70'er fendere - ligesom vægten kan være det. Min vejer dog kun behagelige 3,5 kg, og nu er de øvrige "småskavanker" også rettet. Jeg ville rigtig gerne have en gammel svend, frem for en nyere, da det tiltaler mig rigtig meget, at den har en lang historie, og nogle små særheder, som man kan gå og opdage henad vejen - og så bliver der jo bare ikke produceret flere guitarer fra 72-73 længere ;)

Jeg tror ikke, at det er en slapboardneck, men jeg synes det ser fint og jævnt ud alligevel, der er stadig et par millimeter rosewood at give af over hele linjen, i hvert fald. Det er jo også blot en lillebitte justering af radiusen.

Jeg valgte 6105 bånd over medium jumbo, da jeg syntes, de gik mest i tråd med guitarens oprindelige specs, og de føles lækkert.

Jeg er sgu glad for den, den spiller godt nu! Og den giver godt nok røvkrøl til min US standard, som jeg eller også har været meget glad for, og spillet på i årevis...

EDIT: Smider måske nogle billeder op på et tidspunkt. Jeg er jo en af dem, der ikke har noget imod den form for "løsørebesigtigelse" ;)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"]
Det har altid IMHO været en hæmsko for 70'er fendere. Det er radiussen.[/quote]

Du vrøvler, Rasmus! :-)

En Fender med store, klodsede bånd og et fladt gribebræt føles jo ikke som en Fender.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Nicolai »

[quote="Sasha"][quote="Rasmus"]
Det har altid IMHO været en hæmsko for 70'er fendere. Det er radiussen.[/quote]

Du vrøvler, Rasmus! :-)

En Fender med store, klodsede bånd og et fladt gribebræt føles jo ikke som en Fender.[/quote]

I hvert fald ikke en klassisk Fender, nej!
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Sasha"][quote="Rasmus"]
Det har altid IMHO været en hæmsko for 70'er fendere. Det er radiussen.[/quote]

Du vrøvler, Rasmus! :-)

En Fender med store, klodsede bånd og et fladt gribebræt føles jo ikke som en Fender.[/quote]

Nej det er endnu federe :)


---
I am here: <!-- m --><a class="postlink" href="http://maps.google.com/maps?ll=55.67430 ... .503128</a><!-- m -->

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

[quote="Dannyboy"][quote="Sasha"][quote="Rasmus"]
Det har altid IMHO været en hæmsko for 70'er fendere. Det er radiussen.[/quote]

Du vrøvler, Rasmus! :-)

En Fender med store, klodsede bånd og et fladt gribebræt føles jo ikke som en Fender.[/quote]

Nej det er endnu federe :)


---
I am here: <!-- m --><a class="postlink" href="http://maps.google.com/maps?ll=55.67430 ... .503128</a><!-- m -->[/quote]

+1
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

Tror sgu snart jeg vil ha' lavet en bunke t-shirts, hvor der står..

Shut the f... up and play..

Eller måske bare nogle pletre med det på..

Hvis Elvis genopstod, og havde 15 min før han røg igen, og i havde muligheden for at spille backing på ham, og i bare fik stukket en hvilken som helst guitar i hånden at gøre det på, inden han døde igen, så ville i dag bare gøre det, ville i ikke, i stedet for at bitch'e radius'er og bånd.. ;-)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

Niks. Jeg ville prompte forlange min Jackson Rhoads. For det er verdens sejeste guitar! Og compound-radius lugter herregodt!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Dannyboy"][quote="Sasha"][quote="Rasmus"]
Det har altid IMHO været en hæmsko for 70'er fendere. Det er radiussen.[/quote]

Du vrøvler, Rasmus! :-)

En Fender med store, klodsede bånd og et fladt gribebræt føles jo ikke som en Fender.[/quote]

Nej det er endnu federe :)

[/quote]

Nu er jeg jo så heldig, at jeg har dem "both ways". Og jeg må sige, at jeg klart er til de runde former. Om det så skyldes, hvordan ens hænder er, når man har gået ude i marken og hakket roer en hel dag, eller hvad det egentlig drejer sig om - ja, det skal jeg ikke kloge mig på...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="fortytwo"]Tror sgu snart jeg vil ha' lavet en bunke t-shirts, hvor der står..

Shut the f... up and play..

Eller måske bare nogle pletre med det på..

Hvis Elvis genopstod, og havde 15 min før han røg igen, og i havde muligheden for at spille backing på ham, og i bare fik stukket en hvilken som helst guitar i hånden at gøre det på, inden han døde igen, så ville i dag bare gøre det, ville i ikke, i stedet for at bitch'e radius'er og bånd.. ;-)[/quote]

Nu er jeg ikke den store Elvis-fan. Men jeg tror sgu´ egentlig hellere, at jeg ville prøve at redde mig en plads på forreste række blandt publikum, hvis det endelig var...

I øvrigt har Frank Zappa da vist været ude i dit ærinde for mange år siden? I øvrigt: Hvis nummeren vitterligt er så øm, så forstår jeg ikke helt, hvorfor man frivilligt vælger at frekventere et forum, som netop er oprettet med henblik på at diskutere musikgrej - det fremgår endda tydeligt af navnet...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: klar på bænken i skoven :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Jamen, det er jo også lige vejr til den slags...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen