Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="thomasrytter"][quote="Barf"]Måske ikke det smarteste i verden at udbasunere din økonomiske situation, Kasper. Bare lige så du ved det :) [/quote]

Hvorfor egentlig ikke, hvis jeg må spørge?[/quote]

Fordi skrupelløse gearfreaks kunne finde på at tage toget til Falster og rulle ham! :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

[quote="GuitaRasmus"][quote="thomasrytter"][quote="Barf"]Måske ikke det smarteste i verden at udbasunere din økonomiske situation, Kasper. Bare lige så du ved det :) [/quote]

Hvorfor egentlig ikke, hvis jeg må spørge?[/quote]

Fordi skrupelløse gearfreaks kunne finde på at tage toget til Falster og rulle ham! :D [/quote]
Oh no!!! Ingen gearflash'es, personlige opdateringer om hvad man har købt, hvor man er henne eller noget som helst :D ;)
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="kasperploug"]Oh no!!! Ingen gearflash'es, personlige opdateringer om hvad man har købt, hvor man er henne eller noget som helst :D ;) [/quote]

Vi går en herlig tid imøde, ser jeg :-)

Jeg er så til gengæld på røven som sædvanlig...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: I går fik jeg en meget grundig rundvisning i Legos produktion i Billund - Fuck hvor er det dog et imponerende setup. De har flere sprøjtestøbemaskiner end ansatte, og hver sprøjtestøbemaskine sprøjter mere end een legoklods ud i sekundet. Der er selvkørende trucks, robotter og andet lir over det hele.

NO2: Det var i forbindelse med opstart af Nanoplastprojektet, som pt. er det Højteknologifondsprojekt, der har fået mest støtte nogensinde - Det totale budget er mere end 100 millioner kroner, og nogle af DKs helt tunge drenge inden for sprøjtestøbningsteknologi er med i projektet - Jeg tror det bliver absurd spændende.

NN: 3½ times forsinkelse på en flyvetur, der skulle tage 45 minutter.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

[quote="GuitaRasmus"][quote="thomasrytter"][quote="Barf"]Måske ikke det smarteste i verden at udbasunere din økonomiske situation, Kasper. Bare lige så du ved det :) [/quote]

Hvorfor egentlig ikke, hvis jeg må spørge?[/quote]

Fordi skrupelløse gearfreaks kunne finde på at tage toget til Falster og rulle ham! :D [/quote]

Argh, nu tror (håber) jeg ikke, at medlemmerne herinde kunne finde på sådan noget, men jeg vil da mene, at der er forskel på at flashe en ny guitar (med mindre man skriver præcis hvad den er værd) og skrive om ens personlige økonomi. Nettet er jo åbent for alle og enhver, og hvorfor tage chancen? Nu er det måske også bare mig der er lidt påpasselig med sådan noget, men ligefrem at skrive hvor meget man tjener, ville jeg holde for mig selv. Det var kun ment som et "råd" til Kasper, da jeg helst ikke ser at han bliver snydt, bestjålet eller noget i den dur.

Brugeravatar
Sylvester
Himmelhund
Indlæg: 9
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sylvester »

NO: Ny lejlighed i Århus C :) Mangler dog nogle af mine ting endnu, men nøj hvor er det lækkert!

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jake »

[quote="Barf"]

Argh, nu tror (håber) jeg ikke, at medlemmerne herinde kunne finde på sådan noget, men jeg vil da mene, at der er forskel på at flashe en ny guitar (med mindre man skriver præcis hvad den er værd) og skrive om ens personlige økonomi. Nettet er jo åbent for alle og enhver, og hvorfor tage chancen? Nu er det måske også bare mig der er lidt påpasselig med sådan noget, men ligefrem at skrive hvor meget man tjener, ville jeg holde for mig selv. Det var kun ment som et "råd" til Kasper, da jeg helst ikke ser at han bliver snydt, bestjålet eller noget i den dur.[/quote]

Mon ikke en direktør i et af landets børsnoterede selskaber hvor ca. 50% har deres løn stående offentligt fremme er mere interessant for sådanne mennesker, end en fattig musiker?
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Funkis »

[quote="Smittefar"]NO: I går fik jeg en meget grundig rundvisning i Legos produktion i Billund - Fuck hvor er det dog et imponerende setup. De har flere sprøjtestøbemaskiner end ansatte, og hver sprøjtestøbemaskine sprøjter mere end een legoklods ud i sekundet. Der er selvkørende trucks, robotter og andet lir over det hele.

NO2: Det var i forbindelse med opstart af Nanoplastprojektet, som pt. er det Højteknologifondsprojekt, der har fået mest støtte nogensinde - Det totale budget er mere end 100 millioner kroner, og nogle af DKs helt tunge drenge inden for sprøjtestøbningsteknologi er med i projektet - Jeg tror det bliver absurd spændende.

NN: 3½ times forsinkelse på en flyvetur, der skulle tage 45 minutter.[/quote]

I de glade folkeskole dage, var jeg i praktik ved Lego, og allerede dengang var det jo helt vildt imponerende.
Fik også den store guidede tur, men var ellers i deres kreative afdeling. Og hold nu op det må alligevel være et sjovt job.
Bruge sin dag på at bygge Lego, og "opfinde" de forskellige modeller i sortimentet.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Down »

[quote="Smittefar"]NO: I går fik jeg en meget grundig rundvisning i Legos produktion i Billund - Fuck hvor er det dog et imponerende setup. De har flere sprøjtestøbemaskiner end ansatte, og hver sprøjtestøbemaskine sprøjter mere end een legoklods ud i sekundet. Der er selvkørende trucks, robotter og andet lir over det hele.

NO2: Det var i forbindelse med opstart af Nanoplastprojektet, som pt. er det Højteknologifondsprojekt, der har fået mest støtte nogensinde - Det totale budget er mere end 100 millioner kroner, og nogle af DKs helt tunge drenge inden for sprøjtestøbningsteknologi er med i projektet - Jeg tror det bliver absurd spændende.

NN: 3½ times forsinkelse på en flyvetur, der skulle tage 45 minutter.[/quote]

Q: Er robotterne og maskinerne også bygget i Lego? :ugeek: :)

NO: Fødselsdag... en dejlig tilbagevendende begivenhed, der giver anledning til hyggeligt samvær med ens nærmeste.
NN: Ovenstående betyder rengøring :thumbdown:
NA: Det er et kvart århundrede siden jeg kravlede ud af min stakkels mors mave.... Kun 2 år til "klub 27" :lolno:
Ain't found a way to kill me yet....

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Hvis der kun skal gøres rent én gang om året, må det da være til at overkomme..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Jeg har fået mig en iPad.

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Down »

[quote="Sasha"]Hvis der kun skal gøres rent én gang om året, må det da være til at overkomme..?[/quote]

Det var mere dét at der kommer gæster, hvilket heldigvis sker mere end én gang om året ;)
Ain't found a way to kill me yet....

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af JSThomsen »

[quote="Smittefar"]NO: I går fik jeg en meget grundig rundvisning i Legos produktion i Billund - Fuck hvor er det dog et imponerende setup. De har flere sprøjtestøbemaskiner end ansatte, og hver sprøjtestøbemaskine sprøjter mere end een legoklods ud i sekundet. Der er selvkørende trucks, robotter og andet lir over det hele.[/quote]

Det fedeste er at LEGO kan sprøjtestøbe emner med tolerancer som de fleste andre kun kan drømme om. Det siges (fra pålidelige kilder) at "udtjente" sprøjtestøbeforme fra LEGO blev smidt i fundamentet til deres nye bygninger for at andre ikke kunne drage nytte af LEGO's erfaringer. Vi taler altså om tolerancer i størrelsesordenen 0.01mm, hvilket absolut ikke er trivielt i forbindelse med plast. Og det er blandt een af årsagerne til at +30 år gamle LEGO klodser også virker idag - respekt :clap:

[quote="Smittefar"] NO2: Det var i forbindelse med opstart af Nanoplastprojektet, som pt. er det Højteknologifondsprojekt, der har fået mest støtte nogensinde - Det totale budget er mere end 100 millioner kroner, og nogle af DKs helt tunge drenge inden for sprøjtestøbningsteknologi er med i projektet - Jeg tror det bliver absurd spændende.[/quote]

Nå, Smittefar, jeg kan deraf se at "du/I" har vundet i "forskningsansøgnings-lotto" - tillykke :) ;)

Mvh Jan

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"]NO: Jeg har fået mig en iPad.[/quote]

Det var da på tide. Havde du ikke forudbestilt den ved "lanceringen" ... for en 8-10 år siden eller deromkring?

Og så er jeg nysgerrig. Hvor "udkonkurrerer" den en lille laptop? Jeg synes, det virker bøvlet, at skulle sidde med den i en hånd. (tø hø) ... At lægge den ned på et bord eller i skødet er jo heller ikke optimalt?

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Stevi »

NO:
[youtube]SCNeVHv3Mlg[/youtube]

Pete: 'Jeg har sgu lyst til at spille tambourin hele introen og hele første vers."

Resten af The Who: 'Ok..." (vel vidende at hvis de modsætter sig, smadrer han hele øvelokalet).
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Så er der bestilt studietid til ny demo, i midten af januar. Fredag til søndag, der bliver dedikeret udelukkende til indspilning; mixningen venter vi med (hvor mixningen skal foregå er endnu ikke fastlagt).

NO2: Var i Aage i dag, og købte en Zoom H1 - den skal nok vise sig nyttig, når der skal udvælges numre til demoen, de næste par øvegange.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="SustainerPlayer"]Hvor "udkonkurrerer" den en lille laptop? Jeg synes, det virker bøvlet, at skulle sidde med den i en hånd. (tø hø) ... At lægge den ned på et bord eller i skødet er jo heller ikke optimalt?[/quote]

Den er bare mindre og smartere. Når man sidder i sofaen eller den gode lænestol er en laptop altså stor og klodset i forhold til. Og så er den så nem at gå til. Ingen tastatur eller mus - det er sgu nemmere i sofaen at alting kan klares med den ledige hånd.

Eneste ulempe har du nævnt: At man skal sidde og holde ved den hele tiden. Men den vejer jo ingenting...

Når man skal have den med er den også meget mindre og nemmere end en laptop. Og holder batteri meget, meget længere.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

[quote="Turtle"]Når man skal have den med er den også meget mindre og nemmere end en laptop. Og holder batteri meget, meget længere.[/quote]
Jo jo.. Men hvor sætter jeg mit Garmin Forerunner til, når jeg har været ude og løbe, eller hvordan afvikler jeg en Protools session på den, og jeg har hørt, at den er noget crap at brænde en cd fra.. Altsammen ting, som jeg gør når jeg tager afsted hjemme fra.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af fortytwo »

NO: Næste uge..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Tøsebørn.
NA: Tøsebørn.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen