Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Så blev der afleveret en ny vaskemaskine på adressen og de tog den gamle bunke skrammel med. Den har faktisk holdt 9 år med daglig brug - det er ok.

NO2: Jeg har fået den installeret og tilsluttet og den står hyggeligt og brummer/vasker. Rart at have det på plads igen :thumbup:

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Philip Sayce. Er blevet helt fanget af hans spillestil og sange, som har en tydelig Hendrix og SRV inspiration.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: En lille booster til selvtilliden. Jeg fik i går en mail fra forsangeren i et band jeg har spillet nogle afløserjobs i, han have vedhæftet en mail fra deres booker, som havde vedhæftet en mail som han havde fået fra det firma vi spillede til julefrokost i sidste uge. I mailen stod der;

"Hej Jan,
Endnu en gang tak for formidling af (band) d.3/12 til xxxxxx julefrokost.
Jeg skal venligst spørge, om du vil videresende nedenstående forespørgsel, til Troels eller guitaristen i bandet?
Carla, som jeg har vedhæftet et foto af, vil blive glad hvis guitaristen har lyst til at ringe til hende på (telefonnummer).
På forhånd tak."

Hun var sådan set ret sød, og kunne gå i spagat... så hvis ikke det var fordi man var ved at flytte sammen med fruen, sååååå. :)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Blev lidt tilfældigt skrevet i døren til Hatesphere i går, og det var jeg jo så nødt til at benytte mig af. Det var fee'.

NA: Jeg skulle jo på arbejde i dag, så jeg tog bilen og drak Royal Free hele aftenen.

Edit: God dammit! I merchandise-standen havde de en t-shirt forestillende Frederik IX, med en Hatesphere-tatovering henover maven. Jeg tænkte straks: "Ska' da ha'!", men jeg køber aldrig ting til mig selv op til jul, for det giver lidt bedre mening at ønske sig det, og så købe senere, hvis man ikke får det i julegave. Men det lader ikke til, at denne t-shirt er til salg andre steder, end til koncerterne; jeg kan i hvert fald ikke finde den nogen steder på nettet :evil:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: Machete
Modded guitars were crap right out of the factory

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Netop hjemvendt fra fedt ballejob på det lokale diskotek!

NA: At blive tilbudt gratis øl på husets regning hele aftenen, når jeg skal op og være frisk (og ædru) til manøvrebane i morgen.

NO2: Se sidste halvdel af ovenstående sætning.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Jacob"]NO: Netop hjemvendt fra fedt ballejob på det lokale diskotek!

NA: At blive tilbudt gratis øl på husets regning hele aftenen, når jeg skal op og være frisk (og ædru) til manøvrebane i morgen.

NO2: Se sidste halvdel af ovenstående sætning.[/quote]

Glæd dig. Har lige fået kortet i denne uge, og det er sgu sjovere at blive voksen end man lige går og tror!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="VilhelmNielsen"] og det er sgu sjovere at blive voksen end man lige går og tror![/quote]

Well, well, well...

Dét går over igen. Så nyd det, så længe det varer!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="Jacob"]NO: Netop hjemvendt fra fedt ballejob på det lokale diskotek!

NA: At blive tilbudt gratis øl på husets regning hele aftenen, når jeg skal op og være frisk (og ædru) til manøvrebane i morgen.

NO2: Se sidste halvdel af ovenstående sætning.[/quote]

Glæd dig. Har lige fået kortet i denne uge, og det er sgu sjovere at blive voksen end man lige går og tror![/quote]

Tjah.. så kommer rudekuverterne og længerevarende forhold..

NO: Læseferie på Uni.. man får lavet så mange ting i lejligheden, der ikke har noget med biovidenskab at gøre
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO//

Den Danske Metalscene.

Alting er så røvelendigt, så næsten lige meget hvad for noget af mit ringe venstrehåndsarbejde jeg kommer op med, vil det klinge som det fedeste fede i forhold til.

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

NO: Har lige pakket gearet ned inden jeg skal ud ad døren, afsted til et ballejob: PostDanmarks lokale julefrokost her i Nykøbing F.. Får lige en gøj og et skud kaffe.. Det skal nok blive en god aften :D
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

[quote="Jacob"]NO: Netop hjemvendt fra fedt ballejob på det lokale diskotek!

NA: At blive tilbudt gratis øl på husets regning hele aftenen, når jeg skal op og være frisk (og ædru) til manøvrebane i morgen.

NO2: Se sidste halvdel af ovenstående sætning.[/quote]
"Don't drink and drive" er stærkt overvurderet! Hvad fanden, det værste er at du kan vælte et par kegler som skulle forestille at være fru Jensen og hendes puddel.. Hvilket praktisk set giver 20 point i min bog! :D
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

NO: Fik "afviklet" mine forældres diamantbryllup (det er 60 år for de google-udfordrede) ... super hyggelig dag.

NO2: 60 år - det er sgu vildt :s hock:

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af CobraPizza »

Billede
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Superhyggelig bandjulefrokost i går. Vi drak snaps, spiste gris, tog ryste-hoved-billeder, fortalte sjofle vittigheder, spillede lejrbålsguitar - alt i alt lige efter bogen :thumbup:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: In ears i øvelokalet. Det giver utrolig meget at slippe for det normale mudder af lyde. Nu kan jeg høre, hvad alle spiller og synger.

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

Now MEGA Optur: Har (muligvis) haft den bedste weekend nogensinde(!):

Fredag: Fredagscafé og ballejob
Lørdag: Manøvrebane og derefter julehygge "en masse"
Søndag: Juletræskøb og efterfølgende julehygge med familien

NN: Bare ærgerligt at det hele nu skal rundes af med en skriftlig fransk opgave...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

I disse vintertider kan man altid klare et gensyn med en moderne klassiker som denne:

<a href="http://www.tvmidtvest.dk/indhold/lavtek ... k-snehoevl" rel="nofollow">http://www.tvmidtvest.dk/indhold/lavtek ... nehoevl</a>
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"]I disse vintertider kan man altid klare et gensyn med en moderne klassiker som denne:

<a href="http://www.tvmidtvest.dk/indhold/lavtek ... k-snehoevl" rel="nofollow">http://www.tvmidtvest.dk/indhold/lavtek ... nehoevl</a>
[/quote]

Natholdet med Anders Breinholt havde jo de 2 opfinder brødre i studiet... og de havde taget deres evighedsmaskine med!!! :thumbup:

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af efrandsen »

[quote="Rasmus"][quote="Sasha"]I disse vintertider kan man altid klare et gensyn med en moderne klassiker som denne:

<a href="http://www.tvmidtvest.dk/indhold/lavtek ... oevl/quote" rel="nofollow">http://www.tvmidtvest.dk/indhold/lavtek ... l/quote</a>

Natholdet med Anders Breinholt havde jo de 2 opfinder brødre i studiet... og de havde taget deres evighedsmaskine med!!! :thumbup:[/quote][/quote]
Nors er et sådan fantastisk sted! :D
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen