Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: min vibe-pedal er nået frem lige i tid til nedlukningen af Danmark. Jeg burde have haft en vibe for længe siden.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Nyt grej inden lock-down burde være en menneskeret

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

RE: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Tillykke til mr. Slowhand med de 75. Der har vist været stunder undervejs, hvor det ikke var nogen selvfølge, at det ville komme dertil... :s :cool:

Tak for musikken og inspirationen so far... :) :heart:

https://youtu.be/hpqYz3sxsn8

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Tillykke til den gamle mester. Han var mit første guitar idol.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

NO: NYT GEAR-FREAK :)

Det kører meget bedre

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Forsigtig Genåbning af vuggeren er indtil videre gået overraskende godt. Både fordi langt størsteparten af de små krapyler er gledet ret let ind i hverdagen igen. Men især fordi, jeg er landet et sted med en leder, som forstår sig på ledelse (hvad der efter min erfaring er sjældent i daginstitutioner i Københavns Kommune), og kolleger, som lader vilkår være vilkår og fokuserer på de muligheder, de bringer, i stedet for begrænsningerne.

Til gengæld er vi pænt trætte efterhånden, så NO2: Lang weekend i sommerhuset med søsteren, niecen og en BMX, som skal nusses om.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Jeg må sige, at vores børnehave (i Gladsaxe) virkelig har taget opgaven på sig med en imponerende tilgang. De har formået at skabe en ny men stadig tryg og inspirerende hverdag for de kære små.

Skolen har også klaret genåbningen flot. SFOen er gået mindre godt, men de har aldrig haft ressurserne til det, og de har ikke rigtig fået tilført flere. Deres melding var grundlæggende, at de godt kunne lave et Corona-sikkert pasningstilbud, men kun for ca. 10% af børnene, så vi måtte lige afveje med os selv, om vi VIRKELIG havde brug for pasning.

NO: Der er faktisk også sket en del på grejfronten. Det kunne være, jeg skulle tage mig sammen til at dele lidt om det.

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Del Smitte, del. (læg mærke til, at Smitte er med stort S, som i Smittefar - ikke som i smitte :) )

NO: Ungernes skole håndterer Coronahverdagen fremragende, så vidt vi kan høre og mærke på børnene. Og så giver det lidt mere tid til jobsøgning og eksperimentering i wet/dry og wet/dry/wet opsætning. Sidstnævnte er bare alt for meget og noget, man af rent praktiske årsager ikke skal begynde at forelske sig i :D

Når jobbet engang er på plads, skal det fejres med et nyt lydkort, så jeg også kan optage nogle af eksperimenterne.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Det lyder som en god fejring :)

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

Smittefar skrev: 3 years ago Jeg må sige, at vores børnehave (i Gladsaxe) virkelig har taget opgaven på sig med en imponerende tilgang. De har formået at skabe en ny men stadig tryg og inspirerende hverdag for de kære små.
Fedt!
Det er i al ubeskedenhed også noget, jeg synes vi har haft held med på mit sted. Vi har haft meget fokus på, at der midt i alt det bøvlede og anderledes har været noget mere plads til fordybelse og til at dyrke det nære relationsarbejde end til hverdag. Især de første par uger, hvor vi f.eks. i min gruppe var 2 voksne til 5 børn (normalt hedder det 3 til 13). I den her uge har der været 7 børn, og der kommer et til næste uge, så normeringen begynder at ligne det, vi er vant til. Men pladsen indenfor slår meget bedre til, og morgenerne er mere rolige pga. de færre afleveringer. Jeg kunne eksempelvis sidde med mine 3 "store" drenge klokken lidt i halv 9 i morges og læse/pege/snakke en hel Mimbo Jimbo - det var ikke gået på en almindelig torsdag morgen.
Men det er stadig mega mærkeligt kun at måtte vinke på afstand til Viggo og Vilja, som var mine første indkøringer for et års tid siden.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO (/WTF): Jeg satte begge mine sæt til salg i går aftes, da jeg reelt set kun har brug for et, og der er dukket en cykel op, som jeg har været ude efter i et par år. Ret hurtigt fik jeg en forespørgsel på en pris inkl. diverse ekstra-dims. Jeg gav pris. Manden sagde ok, og vi aftalte tid og sted. Her til eftermiddag ringede han så for lige at bekræfte aftalen og sige, at jeg godt kunne tage annoncerne ned (hvad jeg ikke havde gjort, da han skulle have chancen for at se tingene først).
Det er fandme noget andet end den sædvanlige omgang med, at folk vil have det hele for det halve eller bytte med et eller andet lortesæt og en brugt vådserviet.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Solgt til prisen.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

BUM - sådan skal det være

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Sådan! Og nær-tillykke med cyklen.

NO: Jeg skal snart finde en ny højtaler. Hvad vil I anbefale til en tweed-agtig forstærker? 12" sæføli.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Der skal bare vintage 30 i det hele

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

Det er i hvert fald ét bud (på det hele) :D

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Snart tilbage på Rock Island igen. Og i et lokale, der er pænt meget større end det nuværende og har vinduer. Og til 25kr. mindre i måneden.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Odgaard skrev: 3 years ago Det er i hvert fald ét bud (på det hele) :D
Jeg synes AlNiCo højttalere lyder rigtig godt i tweed. Om det så skal være en Celestion, eller en mere korrekt amerikaner som f.eks. Jensen skal jeg ikke kloge mig på. Jeg vil dog anbefale, at den ikke har alt for meget kraftoverskud. AlNiCo lyder fedt når det bliver presset lidt (eller meget)

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO/WTF: Solgt til prisen igen. På 2 dage. Denne gang en guitar, jeg nærmest ikke kunne forære væk sidst, jeg havde den til salg.
Maj er åbenbart den helt rigtig måned at sælge gear i...

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Odgaard »

NO: Nyt job pr. 1. juni :) Projektkoordinator hos njc.dk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen