Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now Optur

Indlæg af Stevi »

[quote="kasperploug"]NA: Har solgt min Orange Rocker 30 halfstack, men..
NO: Har købt en Fender Blues Deluxe - troede jeg, indtil jeg fik set på bagpladen, at det var en Hot Rod deluxe.. Til gengæld lyder den fint, og er ovenikøbet i en særlig, nærmest lilla, tolex :) Den er mere transportvenlig, spiller højere, og har IMO mere klar bund :)
[/quote]
Vinrød?
Sådan en har jeg haft - jeg husker den som fed og høj!
Er den med Celestion Seventy80?
See you in heaven if you make the list

kasperploug
Still Got The Blues
Indlæg: 339
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kasperploug »

[quote="Stevi"][quote="kasperploug"]NA: Har solgt min Orange Rocker 30 halfstack, men..
NO: Har købt en Fender Blues Deluxe - troede jeg, indtil jeg fik set på bagpladen, at det var en Hot Rod deluxe.. Til gengæld lyder den fint, og er ovenikøbet i en særlig, nærmest lilla, tolex :) Den er mere transportvenlig, spiller højere, og har IMO mere klar bund :)
[/quote]
Vinrød?
Sådan en har jeg haft - jeg husker den som fed og høj!
Er den med Celestion Seventy80?[/quote]
Jeps! Og jeps, så vidt jeg lige husker ;)
I've got a fever... And the only prescription is MORE COWBELL!

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Matador, sådan helt generelt.

NO2: Det afsnit, hvor Daniel får sin islænder af mormoderen for at være en god og kærlig dreng, men alligevel hellere ville have haft den af Far.
Det er sgu godt TV, og så godt som det eneste, jeg ikke kan se uden at tude (det andet er det afsnit af Emil fra Lønneberg, hvor Emil frelser Alfred fra døden).

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

NO: Projekt "byg-din-egen-guitar" ser snart ud til at begynde.
Rhoads + 7 strenge + hardtail + 27" mensur = :character-beavisbutthead:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="k_50"]NO: Matador, sådan helt generelt.

NO2: Det afsnit, hvor Daniel får sin islænder af mormoderen for at være en god og kærlig dreng, men alligevel hellere ville have haft den af Far.
Det er sgu godt TV, og så godt som det eneste, jeg ikke kan se uden at tude (det andet er det afsnit af Emil fra Lønneberg, hvor Emil frelser Alfred fra døden).[/quote]

Mads Skjern's udtryk når han ser hesten = priceless!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="Kimling"]NO: Projekt "byg-din-egen-guitar" ser snart ud til at begynde.
Rhoads + 7 strenge + hardtail + 27" mensur = :character-beavisbutthead:[/quote]

Alt for lidt info :angry-devil:

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Kimling"]NO: Projekt "byg-din-egen-guitar" ser snart ud til at begynde.
Rhoads + 7 strenge + hardtail + 27" mensur = :character-beavisbutthead:[/quote]

Alt for lidt info :angry-devil:[/quote]

Gennemgående mahognihals med mahognivinger. Ibenholt gribebræt. Jumbo bånd. Look "au naturel" kun klarlak. Rhoads-form men uden bevels, så det bliver flattop med sorte bindinger. Bindinger af mahogni på gribebrættet (hvis jeg altså kan finde ud af det). 16" radius. 2 humbuckere. Én push/push volume som samtidig skal fungere som switch til pickupperne.

Bedre? :D
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af AnotherDan »

Vi glæder os til bygge tråden ;)
Bah

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Nicolai »

[quote="Sasha"]NO: Et herligt genhør: Der her altid været ét eller andet ved denne her guitarsolo, som fik de små hår til at rejse sig i nakken på mig. Det gør de heldigvis stadig!

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

:-)[/quote]

Men det er jo ikke en Strat :o ;)
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Und..?

Der er masser af musik, som ikke er spillet på en Strat, som er fedt. Men hvis du virkeligt gerne vil høre Warren Haynes spille soloen til dét nummer på en Strat, så værsgo:

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

Har mega kriller i mavev. :-D

Jeg skal ind at hente en ny forstærker om 20 minutter.

Brugeravatar
Nicolai
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 432
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Nicolai »

[quote="Sasha"]Und..?

Der er masser af musik, som ikke er spillet på en Strat, som er fedt. Men hvis du virkeligt gerne vil høre Warren Haynes spille soloen til dét nummer på en Strat, så værsgo:

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->[/quote]

Du så godt denne: ;) , ikke? :)
Venlig hilsen

Nicolai

Fender '57 RI Strat / Gibson Les Paul Traditional--> Throbak StrangeMaster--> Korg DT10--> Boss CS-3--> ARC Effects Klone V2--> Ibanez TS808RI--> Ibanez TS9RI--> Nova Delay--> Vox AC15H1TV (Alwan mods)

Moon RD3

KHoldt
Johnny B. Goode
Indlæg: 123
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af KHoldt »

NO: Jeg skal være brobygger på musikkonservatoriet i Esbjerg. Optur fordi der oprindeligt kun var 5 pladser på den rytmiske linje, og det er kun i Esbjerg man kan være brobygger. Var sikker på, at jeg ikke kom med, men så hævede de antallet. :)
NO2: Weekend og overstået AT.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO : BB King, utroligt som han kan få mine hår på armene til at rejse sig hver gang jeg lytter til ham.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

NO1: Har lige skrevet et stykke musik, som jeg selv er rigtig begejstret for. Det er lang tid siden, jeg har været så begejstret for en idé i sin absolutte grundform, og sidste gang blev det til et skidefedt nummer. Glæder mig til at komme ned i øvelokalet med det og få smidt resten af bandet på.

NO2: Utroligt hvad man kan få ud af lige at vende nogle akkorder om og spille lidt uortodokst på guitaren. Det burde jeg sgu egentlig nok udforske noget mere.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: Nye strenge på min TELE, og gribebrættet fik lige en gang lemon oil inden... Den spiller SÅ godt!! OG så smooth.

Det er kun 14 dage siden jeg skiftede strenge , men det er lige fedt hver gang!

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Barf"]NO: Er lige blevet spurgt af forsangeren i bandet, om jeg vil være med til at varme op for Mathilde Falch i København i oktober. Det lyder da spændende. Er det ikke noget med, at vores egen Rasmus Skov spiller med hende?[/quote]
Nå, det job blev så ikke til noget alligevel...:-(
Det håber i har fået besked om?

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Barf »

Er det blevet helt aflyst? Hørte bare fra min kammerat, at det i hvert fald ikke blev den aftalte dato. Håber det bliver aktuelt på et senere tidspunkt da.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Barf"]Er det blevet helt aflyst? Hørte bare fra min kammerat, at det i hvert fald ikke blev den aftalte dato. Håber det bliver aktuelt på et senere tidspunkt da.[/quote]
Ja, det ville være ærgeligt andet. Jeg fik ikke noget af vide om der kommer en ny dato. Men lad OS håbe det.:-)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: Så er bandet fuldtalligt! Det bliver godt at komme igang med øve rigtigt igen.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen