Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Starcaster
Still Got The Blues
Indlæg: 287
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Starcaster »

NO: Thurston Moore koncert på et lille-bitte spillested i Dublin! Hold kæft det var fedt! Med Jazzmaster stemt i c-et-eller-andet og en masse fuzzpedaler og en FED sans for humor.... Hvis jeg ikke selv kan gøre det når jeg er 56, så....

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO:

Mika Vandborg: Wall Of Books
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af mos »

Det er da vist kun særligt udvalgte forundt at lytte til den :-) for den er da vist ikke på gaden endnu eller?
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Mere på gaden end i butikken, ihvertfald... :-)

Han sælger den in persona i forbindelse med live-optrædener. Og det var fra en sådan lejlighed, at jeg i fredags kunne hjembringe dette fine stykke tonekunst. Men det er helt rigtigt, at den vist ikke er officielt udkommet endnu. LP-versionen - som ifølge kunstneren selv skulle give den helt rigtige sound p.g.a. dén kompression, der opstår, hvis der er pladsmangel på sådan et analogt medie - er heller ikke klar endnu. Så jeg har måttet nøjes med en digital kopi... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

NO: Fire billetter til Rival Sons i Aarhus d. 23. marts ... bandaften i byen coming up :-)
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

NO: En lur på sofaen. Love it. Hvis jeg på livstid skulle fravælge enten det eller sex, ville jeg være nødt til at overveje sagen grundigt.
So many assholes, so few bullets

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Nyt arbejde - det begyndte også at blive kedeligt at have så meget fritid ! :lol:

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Telemaster"]NO: En lur på sofaen. Love it. Hvis jeg på livstid skulle fravælge enten det eller sex, ville jeg være nødt til at overveje sagen grundigt.[/quote]

Den post er der en hel del kameluldstøffel over...

Jeg mener at en kombination af de to ting er det optimale.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Fik 7 til konsprøven. Ikke helt nok til at gå videre, men ikke så slemt at jeg mister modet!

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jens H »

[quote="MacG"][quote="Telemaster"]NO: En lur på sofaen. Love it. Hvis jeg på livstid skulle fravælge enten det eller sex, ville jeg være nødt til at overveje sagen grundigt.[/quote]

Den post er der en hel del kameluldstøffel over...

Jeg mener at en kombination af de to ting er det optimale.[/quote]

Hvis det er kombinationen af Kameluldstøffel og sex, så kan jeg ikke rigtig med de billeder jeg ser for mig :D
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af MacG »

[quote="Jens H"][quote="MacG"][quote="Telemaster"]NO: En lur på sofaen. Love it. Hvis jeg på livstid skulle fravælge enten det eller sex, ville jeg være nødt til at overveje sagen grundigt.[/quote]

Den post er der en hel del kameluldstøffel over...

Jeg mener at en kombination af de to ting er det optimale.[/quote]

Hvis det er kombinationen af Kameluldstøffel og sex, så kan jeg ikke rigtig med de billeder jeg ser for mig :D [/quote]

Du er jo syg... :s hock: Næh: Eftermiddagssex, og så en morfar. Så bliver man god og mild.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Telemaster »

[quote="MacG"][quote="Telemaster"]NO: En lur på sofaen. Love it. Hvis jeg på livstid skulle fravælge enten det eller sex, ville jeg være nødt til at overveje sagen grundigt.[/quote]

Den post er der en hel del kameluldstøffel over...

Jeg mener at en kombination af de to ting er det optimale.[/quote]

Tak!

Jo, der kan være visse fordele ved at kombinere sig til nye, spændende oplevelser, men en lur uden avec er nu også helt i orden!
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="MacG"]

Du er jo syg... :s hock: Næh: Eftermiddagssex, og så en morfar. Så bliver man god og mild.[/quote]

I min barndom var det altid eftermiddagssex med morfar.

Oh, well... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af K-P »

Var der ikke noget med incest og folkedans?
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO: <!-- m --><a class="postlink" href="http://gaffa.dk/nyhed/68415">http://gaf ... d/68415</a><!-- m -->

Tror da nok lige, at jeg vil være at finde på forreste række! :character-beavisbutthead:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"]NO: <!-- m --><a class="postlink" href="http://gaffa.dk/nyhed/68415">http://gaf ... d/68415</a><!-- m -->

Tror da nok lige, at jeg vil være at finde på forreste række! :character-beavisbutthead:[/quote]

Så må vi da lige mødes over en bajer i baren først - jeg er alligevel sydpå den dag, så jeg smutter lige ind forbi Posten inden jeg kører hjem fra arbejde. Overvejer lidt at køre til Århus dagen efter også :lol:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"][quote="GodSpeedDK"]NO: <!-- m --><a class="postlink" href="http://gaffa.dk/nyhed/68415">http://gaf ... d/68415</a><!-- m -->

Tror da nok lige, at jeg vil være at finde på forreste række! :character-beavisbutthead:[/quote]

Så må vi da lige mødes over en bajer i baren først - jeg er alligevel sydpå den dag, så jeg smutter lige ind forbi Posten inden jeg kører hjem fra arbejde. Overvejer lidt at køre til Århus dagen efter også :lol:[/quote]

Det er en aftale :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

NO: Metal Magic Festival i Fredericia har lige annonceret, at Portal kommer. Rimelig fed booking alligevel. Så er jeg vist også ved at have planlagt ferie nok for i år, det bliver til en hel del festivaller :lol:

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

[quote="Turtle"]NO: Metal Magic Festival i Fredericia har lige annonceret, at Portal kommer. Rimelig fed booking alligevel. Så er jeg vist også ved at have planlagt ferie nok for i år, det bliver til en hel del festivaller :lol:[/quote]

Kukur!
Create a sense of purpose around which you base your faith

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Peter C »

Så smutter jeg sgu til Finland med Dannyboy of resten af Franklin Zoo! Bliver fucking sejt!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen