Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

Fedt Søren! Tillykke med den. Køn er den jo ikke, men jeg kan huske du engang mailede mig et YT klip hvor jeg virkelig syntes den lød fedt :)

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Runem »

[quote="Sasha"][quote="Runem"]Ahh... Så kom den. Du fortalte godt om, at du havde et projekt i gang hos en eller anden filejs i England. Spændende! Og jeg er sikker på, at Hendrix ville have ejet sådan en, havde han været aktiv den dag i dag!

Cool man, yeah!

Og så spiller han vist squash, ham du hentede den hos?[/quote]

Nu skal jeg afstå fra at forsøge at byde på, hvad Jimi ville have spillet på i dag, hvis han havde levet. Synthesizer måske..?

Om Simon Farmer spiller squash, skal jeg heller ikke kunne sige. Jeg ved, at han cykler, har hund, interesserer sig - udover guitarer - for industrielt design, gamle biler og motorcykler og så i øvrigt går og banker på sit gamle hus. Men hvad får dig til at tro, at han spiller squash?

:-)[/quote]

Squashskoene ved siden af hans forstærker :D du har da også ventet en rum tid på den guitar. Håber alle de opbyggede forventninger er indfriet. Det er jo et lille kunstværk. Er det kulfiber, han bruger, eller hur?

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

OK - nu er jeg jo mest til bare tæer, cowboystøvler og Caterpillars. Så hvad ved bønder om agurkesalat? :-) Jeg har dog kun set ham i dem - uden hints i retning af squash. Som tidligere nævnt, tror jeg dog, at han mest gør det i cykling.

Og jo. Jeg skulle jo lige spare op til den først. Hvis jeg endelig lige skal rose mig selv lidt, må det være, at jeg denne gang har "gjort det rigtigt" - altså dydigt gået gennem et par år og artigt lagt min søndagstier til side, indtil jeg havde råd til guitaren. Jeg synes ellers, at jeg er ekspert i først at bruge pengene og så bagefter at skulle ud og tjene dem. Men egentlig startede det jo med, at jeg for ca. ti år siden læste en anmeldelse af sådan en guitar i et engelsk guitarblad. Og jeg kunne mærke, at jeg ikke fik ro, før jeg havde prøvet den. Så for ca. 2 1/2 år siden drog jeg på min første "pilgrimsrejse" til Heathfield i det sydlige England (en meget lille forsamling huse, hvoraf et par af de andre huser folk som f.eks. Jeff Beck og Pete Cornish) og prøvede hans guitarer for første gang. Og så måtte jeg jo bare hjem og spare op... :-) Men jeg bestilte den engang i oktober.

Den er bygget af cedertræ, som så er støbt ind i kulfiber. Min har så ekstraordinært et gribebræt af brasiliansk palisander, som Simon for nyligt havde fundet et par stykker af ved den lokale træ-pusher. Eneste andre features, som adskiller min fra hans standardmodel, er udover det allerede nævnte med pickup-omskifteren, at den har små "vintage-bånd" samt 9,5" radius. Han laver så som standard to forskellige hals-profiler, hvoraf min er den "slanke" model.

Og jo - som tidligere nævnt: Jeg synes, at det er en vanvittigt inspirerende guitar at spille på. Mange andre ville sikkert synes det diametralt modsatte...

Edit: Stavespasser.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Runem
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 454
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Runem »

Hehe. Bemærkede bare lige skoene :) de har været squashelitens foretrukne i mange år... Og også mine :) .

Ligegyldig detalje. :) .

Husker godt, vi talte om guitaren og Heatfield. Unik er den i hvert fald... Og så lige en tortoise slagplade på!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

[quote="Runem"]Og så lige en tortoise slagplade på![/quote]

Bugger off, will you... :-) :-) :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasser
Still Got The Blues
Indlæg: 369
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasser »

NO: Jeg blev musiklærer i går med et 12-tal i bagagen.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

:thumbup: :thumbup: :thumbup: Hey Tillykke !!

Søren : Den ser fed ud, jeg må næsten prøve den en dag.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

Tillykke med spaden, Søren. Den er så tilpas outreret, at jeg ligefrem vil kalde den køn :)

Og tillykke med eksamen til Rasser...

NO: Jeg er ved at være ovenpå efter sidste uges festival - det tager efterhånden en uge at komme sig oven på en uges druk - men jeg er heldigvis så gammel, at jeg har glemt det igen inden næste år ;)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Den ser sgu lækker ud - jeg synes også den er køn, så alle alarmklokker burde ringe

Min eneste tanke var, at den så lidt lille ud - og du er da ellers ikke den største mand, jeg nogensinde har set Søren.

NO: copenhell fra i morgen
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Smittefar"]
NO: copenhell fra i morgen[/quote]

Smitte, jeg har godt nok ikke et helt indgående kendskab til din musiksmag, men det kommer i dén grad bag på mig, at lige netop du skal til Copenhell?? Er der helt vildt meget 80'er-makeup-og-hårlak-heavy på programmet, eller har jeg fejlvurderet din smag?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Jeg har en bred smag - Jeg indrømmer, at det ikke er alt hvad jeg har lyttet til som forberedelse, jeg synes lyder særlig fantastisk - På den anden side, kan jeg godt lide at få en på opleveren, og det er min klare erfaring, at metal, fadøl og festival aldrig er nogen helt dårlig kombination. Selv om jeg måske ikke synes musikken er fantastisk, så er adrenalinkicket det hele værd :P
Modded guitars were crap right out of the factory

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"] 80'er-makeup-og-hårlak-heavy [/quote]

Hvilket minder mig om, at jeg så Steel Panther live i sidste uge - DET var optur!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Smittefar"] ... det er min klare erfaring, at metal, fadøl og festival aldrig er nogen helt dårlig kombination. [/quote]

Point taken ... og +1 :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

NO// Copenhell alligevel. Fedt nok!

Smitte: Gør dig selv den tjeneste at se Killswitch Engage. Deres guitarist er altid en fest i sig selv. Og Brutal Truth, pga. at jeg aldrig har set nogen trommeslager se mere underlig ud end den mand.

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af nerøs »

[quote="Turtle"]Tillykke med spaden, Søren. Den er så tilpas outreret, at jeg ligefrem vil kalde den køn :)

Og tillykke med eksamen til Rasser...

NO: Jeg er ved at være ovenpå efter sidste uges festival - det tager efterhånden en uge at komme sig oven på en uges druk - men jeg er heldigvis så gammel, at jeg har glemt det igen inden næste år ;) [/quote]



hvis du skulle havde festival abstinenser ( hurra forstave kontrol..... ) og du ikke skal til hverken spot ellers copenhell .... så er der jo drivehuset-sommer-festival ( ungdomshuset i skive)

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

[quote="Sasha"][quote="Morten M"]Gode billeder. Fed guitar. Prøvede en selv i London - unik oplevelse. Meeen prisskiltet - håber den kom hjem til en fornuftig pris.[/quote]

Tak-tak!

Hvad har fornuft med sagen at gøre?

:-)[/quote]
Du har ret.
Som da jeg så en Steinberger bas. Tænkte kors hvor den grim. Men well, skulle lige prøve den og endte med at købe en. Sommetider er det ikke udseendet der tæller :)
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kimling »

[quote="Loomer"]

Smitte: Gør dig selv den tjeneste at se Killswitch Engage. Deres guitarist er altid en fest i sig selv.[/quote]

Og Gojira! Deres bassist er sgu også noget af en spradebasse
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Morten M »

[quote="Smittefar"]
NO: copenhell fra i morgen[/quote]
Vi ses :)
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Fedt Morten - jeg bliver nok den eneste, der ikke har metal t-shirt på :P
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Loomer »

[quote="Smittefar"]Fedt Morten - jeg bliver nok den eneste, der ikke har metal t-shirt på :P [/quote]

Så er vi to.

(Jeg kommer i en grindcore-shirt)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen