Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Ja, jeg kan da ihvertfald se, at det er noget forskelligt, vi går efter, når vi fotograferer... :-)

Men fine landskabsbilleder.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Smittefar »

Hæhæ - ja billederne har jo i hvert fald præcist ingen nyhedsværdi - de landskaber var der for en uge siden og er der nok stadig om et år - Jeg kan rigtig godt lide at fotografere landskaber, men jeg ville også gerne være bedre til at gå tættere på mennesker og fange nogle udtryk, nogle følelser, måske endda noget hverdag. Men foreløbig synes jeg dels, jeg går for tæt på folks intimsfære, og dels var det nogle ret turistede steder, vi var, så der var ikke så meget 'lokalliv' at tage billeder - så foreløbig holder jeg mig mest til landskaber og bygninger :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

Jeg plejer så bare at købe et postkort. Så kan jeg nyde tanken om, at én eller anden anden sikkert har gået og ventet på, at lyset stod helt rigtigt, og vejret var perfekt osv. osv.

:-)

Der var dog engang, hvor jeg fraveg dette princip lidt: Fruen og jeg var på ferie i Skagen. Og i dén forbindelse havde vi forvildet os ind på et galleri på havnen. Der hang der et billede - og såmænd et ganske fint billede - af nummerskiltet på en gammel fiskekutter, som var taget i solnedgangslys. Det stod til 23.000 kroner på udstillingen. Nu vidste jeg så, at den pågældende fiskekutter lå ca. 100 meter fra galleriet. Så jeg tænkte: "Når nu fruen og jeg går vores aftentur i aften, tager jeg sgu´ mit kamera med". Som sagt, så gjort. Billedet - et godt, gammeldags analogt ét af slagsen - sidder i vores fotoalbum. Og hver gang, jeg kommer forbi det, tænker jeg - med sådan en dejlig, selvtilfreds og snusfornuftig "jysk" fornemmelse i maven - på, hvordan jeg sparede 23.000 dén aften i Skagen... :-)

Måske man skulle få lavet en stor forstørrelse og hænge op på væggen? Hvis der da ellers efterhånden findes et sted, hvor de stadig kan lave analoge forstørrelser...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO; Jeg efterlod i dag min 76'er strat hos den gamle pedel på skolen. Han har et ry bland mine kollegaer for at være noget skrap til at justere guitarer. Så han ville da hjertens gerne hjælpe mig med at kigge på min!
Jeg har tit sludret og røget cigaretter med ham, men i dag da jeg kom hjem, så måtte jeg lige google ham og fandt dette.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.peterfrostrup.dk/Claus_Reinh ... rd.html</a><!-- m -->

Jeg ved ikke hvem ham Peter Frostrup er, men han har skrevet nogle meget sjove historier
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.peterfrostrup.dk/Venner_og_g ... er.html</a><!-- m -->
:)

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Jacob »

NO: Wayne Krantz - hvorfor jeg ikke er begyndt at lytte til hans musik noget før, ved jeg ikke :)

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

NO: Kashmir spiller og fortæller The Good Life. Lige nu, på P3.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="VilhelmNielsen"]NO: Kashmir spiller og fortæller The Good Life. Lige nu, på P3.[/quote]

Hører det også :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="GodSpeedDK"][quote="VilhelmNielsen"]NO: Kashmir spiller og fortæller The Good Life. Lige nu, på P3.[/quote]

Hører det også :) [/quote]

Det var jo min yndlingsplade i mange år!

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Rasmus"][quote="GodSpeedDK"][quote="VilhelmNielsen"]NO: Kashmir spiller og fortæller The Good Life. Lige nu, på P3.[/quote]

Hører det også :) [/quote]

Det var jo min yndlingsplade i mange år![/quote]

De smækker vist nok koncerten op på nettet på en senere dato, til de interesserede som ikke lige har tid til at høre radio på en aften som denne.

Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Down »

De gjorde det godt i Koncerthuset. Og fedt at kunne sidde og nærlytte de detaljer, der somme tider går tabt når man står der live.
Ain't found a way to kill me yet....

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af sørendybdal »

Jeg har totalt optur over at genopleve, hvor meget gods, der er i den plade. Der er ikke ét eneste dårligt nummer på, og kun "Graceland" er efter min mening sådan "ja, det var dengang"-agtig. Og "Gorgeous" og "It´s OK now", som altid har været nogle af mine favoritter, spillede de simpelthen ovenud fedt. Eistrups stemme var lidt rusten i starten, men det synes jeg nu, han fik rettet op på ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO : Damn hvor lyder mit grej godt !! (i mine ører), nu mangler jeg bare at lære spille ordenligt....

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

NO: Så er pladespilleren endelig sluttet til, og hold kæft hvor er det fedt med Vinyl!

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af GodSpeedDK »

NO:

Billede
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Kaptajn Kropp »

[quote="GodSpeedDK"]NO:

Billede[/quote]

Haha :clap: :D
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Halv pris på Doctor Martens.

NO2: Hattefest på seminariet i aften. Så havde man en undskyldning for at købe en bowler....

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Dannyboy »

NO: indspilning af vores EP går fuldstændig fantastisk. Det lyder vanvittig lækkert og soloerne er fandme blevet som når englene synger! Yeah baby

.. og lidt diminished-sweeping er der sgu også blevet plads til ;)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]NO:

Billede[/quote]

:lol:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Sasha »

NO1: D´herrer Skousen, Kjeldsen og Struck her til aften.

NO2: Demonterede et lysarmatur i loftet i et øvelokale her i eftermiddags uden andet værktøj end en Strat og en Marshall :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Rasmus »

[quote="Dannyboy"]NO: indspilning af vores EP går fuldstændig fantastisk. Det lyder vanvittig lækkert og soloerne er fandme blevet som når englene synger! Yeah baby

.. og lidt diminished-sweeping er der sgu også blevet plads til ;) [/quote]

Hvor indspiller I henne? :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen