Now Optur

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Knuddi
Still Got The Blues
Indlæg: 219
Tilmeldt: 13 years ago
Geografisk sted: Viby J.
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Knuddi »

Slettet indlæg:

RIP Peter Viskinde.
Slettet af Knuddi d. 24 Mar 2021 07:26

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Dejlige feriemidler og en returbetaling fra Skattefar pynter gevaldigt på regnskabet! Så er der råd til svedig lir til yndlingslågen :)

NO2: Ny øver, hvor begge bands kan være, betyder, at jeg kan få samling på mit gear og samtidig sælge lidt ud.

NO3: I morgen kl. 13.30 starter en aldeles tiltrængt påskeferie. Menuen står på sommerhustur med søsteren og Gøjsen; afslapning, lækkerier fra Fiskefar og byg på en svedig låge, så jeg kan være klimavenlig og undlade at starte bilen hver gang, jeg skal i Brugsen efter bajer og mælk til kaffen.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NMFO (Now Mother Fucking Optur): Jeg skal ud at spise, sådan helt ægte med tjener og dug på bordet, på torsdag.

NO2: First world problems - Mit store dilemma for tiden går på hvorvidt, jeg skal sælge de svedige trommer, jeg har, for at købe flere svedige trommer eller bare beholde dem og være glad.

NO3: Jeg har klart den stue i børneren med flest mærkelige børn. Og det har været pissehårdt arbejde at få sat skik på strukturen og børnekulturen, eftersom stuen, grundet omstændigheder, fra Coronaen ramte, til jeg overtog den for et halvt år siden, havde været drevet af to medhjælpere. To ultra sejge af slagsen! Men stadig kun to, uden uddannelse eller forudgående erfaring. Men nu er vi efterhånden nået derhen, hvor vi kan hygge os. Og mærkelige børn er spændende børn, rent fagligt, og sjove børn, objektivt (der er bred enighed i huset om, at min stue er den sjoveste).
Oven i hatten har vi så også nogle seriøst nice forældre: De er til at tale med, også om de svære ting, og meget lydhøre over for de opmærksomhedspunkter, jeg kommer med; Vi har en masse chokolade i skabet fra påskeæg og en håndfuld søde breve hængende på væggen, til når de voksne lige mangler lidt motivation; Og langt de fleste af de ca. femten trivselssamtaler, jeg har afholdt den seneste måneds tid, er blevet rundet af med, at jeg også lige skal have at vide, hvor glade de er for at have deres barn gående hos mig og de to ultra sejge medhjælpere.
Så er det sgu meget fedt, alligevel (og selv om al mulig brok over alle mulige ting), at være pædagok!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af kraen »

NO: Har endelig fået købt mig et eltrommesæt. Det bliver godt ude i garagen og til mine sparsomme tromme-spillejobs. Roland TD-11 til en rigtig god pris.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Dejlig ekstra feriegodtgørelse på lønsedlen og solgte trommer. Så må man gerne få en ny tatovering :)

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Jeg skal til frisøren i morgen for første gang i ti måneder.
NO2: Jeg skal til tatovøren på tirsdag og "måles op".

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Jeg skal tusses næste onsdag.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO:Jeg har lige købt en dytbil :)

NA: Det er en gammel Citroën Saxo, hvor der skal laves lidt ting inden næste syn. Men den var Billy. Og jeg har en kammi, som er Citroën-mekaniker, så jeg kan få lavet tingene ordentligt til en fair pris. Og det er en Saxo :)

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Dytbil hentet :D

Billede

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Yndlingslågen er snart oppe at køre igen :)

Billede

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Rengøringsordningen i lejligheden er gået lidt i fløjten på det seneste pga. ferie og udflytninger. Det er ikke opturen! Men for lidt siden, da jeg lige havde besluttet mig for at tage den, bare fordi det skal gøres, stødte jeg på min roomie, som sagde "Hey, er det ikke min tur?". Det blev bekræftet af et kig på kalenderen i køkkenet. Så nu kan jeg i stedet cykle mig en søndagstour i det gode vejr :)

NO2: Krapylerne på arbejdet er blevet ordentlig svedige til at holde Afslapning efter Frugt. Oven i hatten er de helt pjattede med Prop og Berta, og youtube vender selv båndet. Følgelig kan jeg med god samvittighed (fordi, de pædagogiske argumenter er i orden) bruge en halv times tid af min arbejdsdag på at ligge fladt på ryggen, have det rart og hyggeligt med krapylerne og gå en smule i barndom.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af Swampthing »

NO: Jeg fandt dette forum igen!
NO2: Jeg er så småt begyndt at spille guitar igen. Corona gjorde, at de andre var nervøse for at samles og spille.
NN: Bassisten har solgt sit hus og vi øvede i hans garage.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NMO (Now Muhligvis Optour): Der er tale om, at jeg måske kan fremleje min bedste, gamle kammis fars lejlighed i samme gade, hvor jeg bor. Og til en mindre eksorbitant husleje, end jeg pt giver for et værelse.

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now Optur

Indlæg af k_50 »

NO: Efter en længere tørke på gearsalgsfronten fik jeg afsat et sæt og to bækkener i går til næsten den fulde pris.

NO2: Samtidig fik jeg handlet det her ned i en fornuftig pris. Og Førslev er så flink at hente det til mig:

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen