Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kallum »

[quote="Sasha"]Afskaf da de skide børnepenge (i lighed med alle andre offentlige ydelser) én gang for alle. Der bliver så selvfølgelig en vis overgangsperiode, hvor alle de forbandede fattigrøve og skvadderhoveder sejler rundt i gaderne som hjemløse tiggere og småkriminelle. Men med deres socialt betingede misbrugsproblemer er vi nu snart af med dem - især hvis vi samtidig foretager en højst tiltrængt reform af vores sundhedssystem, som jo i dag bygger på principper, der er gennemsyret af kommunisme. Måske skulle endda man speede processen lidt op, ved samtidig at indføre tvangssterilisering for alle under en vis årsindkomst? Så ville her snart blive meget rarere at være for alle os, der i forvejen sidder på flæsket.[/quote]

Hørt hørt!

Dog vil jeg tilføje at man måske også kunne indføre obligatorisk dødsstraf til alle med et gennemsnit under 8 i folkeskolen? Og bygge en mega-gigantisk katapult der kunne tyre alle landets pensionister (eller bare folk over 62) direkte ind i en endnu større ovn, og bruge energien derfra til at drive det enorme elektriske hegn vi skal ha rundt om arbejdslejren med alle dem med brune øjne!

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Jeg er allerede løbet tør for tid i den kommende weekend. Det er selvfølgelig meget fedt, at man har en masse fede ting at lave, men nøj, hvor ville jeg gerne prøve at nå alt det, jeg har planlagt en gang imellem :crazy:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="Kallum"][quote="Sasha"]Afskaf da de skide børnepenge (i lighed med alle andre offentlige ydelser) én gang for alle. Der bliver så selvfølgelig en vis overgangsperiode, hvor alle de forbandede fattigrøve og skvadderhoveder sejler rundt i gaderne som hjemløse tiggere og småkriminelle. Men med deres socialt betingede misbrugsproblemer er vi nu snart af med dem - især hvis vi samtidig foretager en højst tiltrængt reform af vores sundhedssystem, som jo i dag bygger på principper, der er gennemsyret af kommunisme. Måske skulle endda man speede processen lidt op, ved samtidig at indføre tvangssterilisering for alle under en vis årsindkomst? Så ville her snart blive meget rarere at være for alle os, der i forvejen sidder på flæsket.[/quote]

Hørt hørt!

Dog vil jeg tilføje at man måske også kunne indføre obligatorisk dødsstraf til alle med et gennemsnit under 8 i folkeskolen? Og bygge en mega-gigantisk katapult der kunne tyre alle landets pensionister (eller bare folk over 62) direkte ind i en endnu større ovn, og bruge energien derfra til at drive det enorme elektriske hegn vi skal ha rundt om arbejdslejren med alle dem med brune øjne![/quote]

Nej, du er vist selv godt på vej til et meget varmt sted. For du har ihvertfald misforstået en helt grundlæggende detalje: Intelligens har intet med sagen at gøre - only money matters!!!

Og spar mig venligst for pladderhumanistiske rundkredsdiskussioner om, hvorvidt karakterer og intelligens hænger sammen! Hvis man ikke formår at score kasse i et omfang, der berettiger til titel af "flæskebesidder", så er man pr. definition et skvadderhoved, som naturligvis kun er at betragte som en pestbyld i røven for os andre, og derfor hurtigst, nemmest og billigst muligst skal fjernes, så vi andre slipper for at beskæftige os med dén slags og alt det bøvl og ubehag, der uvægerligt altid knytter sig til det.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Abemand »

NA: Modtager i aften et nyt Panasonic tv, efter at have sendt to Samsung tilbage pga. irriterende buzz problemer. Panasonic tv'et er dyrere, men til gengæld er det betydeligt grimmere og har kun den halve funktionalitet af Samsung tv'et. Panasonic har også buzz problemer, og derfor ender jeg måske med at stå med det samme problem som sidst.

Derudover har jeg købt det i en fysisk butik, så jeg har ikke returret denne gang. Årsagen til at jeg valgte at handle der, er at de har lovet at lave et fix der skulle minimere støjen, men jeg er godt nok en smule nervøs.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: De kjøwenhavnere kan sguda heller ikke finde ud af noget ... Spillede på Råhuset igår, hvor vi selv måtte forestå lydprøve. Eller rettere, prøve at få hul igennem på PA'et, mens vi ventede på lydmanden, der var booket til at dukke op en halv time efter show-start. Til gengæld kom der stort set ingen mennesker, for at høre os :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="GodSpeedDK"]NA: De kjøwenhavnere kan sguda heller ikke finde ud af noget ... Spillede på Råhuset igår, hvor vi selv måtte forestå lydprøve. Eller rettere, prøve at få hul igennem på PA'et, mens vi ventede på lydmanden, der var booket til at dukke op en halv time efter show-start. Til gengæld kom der stort set ingen mennesker, for at høre os :D [/quote]

Som jeg har hørt en dum kjøvenhavner sige...

"Velkommen til København Røvhuller!" :D

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Michael Vajhøj »

NA: Alle mine tre elguitarer ligger nede hos Mørch og har for engangs skyld rent faktisk lyst til at spille elguitar herhjemme... Hmmm... Nå, pyt - de kommer tilbage i ny forbedret stand - skal bare lige have hentet mig en erstatnings Mørch til næste weekends job... :)
RoadHigh.dk

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

NA: Det tegner til at blive en psykotisk travl arbejdsuge. Ambivalent - fordi det på en side jo er sjovt nok at stable arrangementer på benene - på den anden side, er der rigeligt at se til både på arbejdsfronten og i privaten, uden det :-/

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Loomer »

NA//

Dine favorit metalbands-tråden på Aage.

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde over, at folk på et påstået musikforum, hører så dårlige bands, og at så mange bare ryger i "Rammstein, Pantera og Metallica"-sumpen, når der nu er så uendeligt mange bedre bands derude.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

[quote="Loomer"]NA//

Dine favorit metalbands-tråden på Aage.

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde over, at folk på et påstået musikforum, hører så dårlige bands, og at så mange bare ryger i "Rammstein, Pantera og Metallica"-sumpen, når der nu er så uendeligt mange bedre bands derude.[/quote]

Tak ;)
Cogito sumere potum alterum

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Loomer »

Arh men altså...

FIVE FINGER DEATH PUNCH!????

HELT ÆRLIGT!!!

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Loomer"]NA//

Dine favorit metalbands-tråden på Aage.

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde over, at folk på et påstået musikforum, hører så dårlige bands, og at så mange bare ryger i "Rammstein, Pantera og Metallica"-sumpen, når der nu er så uendeligt mange bedre bands derude.[/quote]

Nævn mig ET metalband der er federe end Pantera var. ;)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Pickles"]Også når man tænker på, at kun 80 % af en moderne årgang får en ungdomsuddannelse - langt fra regeringens eget mål på 95 %. Det hænger ikke sammen med reduktion af SU'en og de sidste 20 års konstante nedskæringer på uddannelsessystemet.[/quote]

Det er sjovt du nævner netop det, for jeg var for nyligt til et foredrag med hjerneforsker Ann Elisabeth Knudsen (vanvittigt spændende iøvrigt), hvor hun fortalte at langt størstedelen af de 15% der mangler, er drengene - og at det er myelinskader der er den primære årsag. (Myelin er et sporstof mellem hjerneceller) - af en eller anden grund er drengebørn meget mere udsatte for myelinskader, hvilket både forklarer hvorfor ca. 20% af en årgangs drenge havner på kontanthjælp pga. manglende uddannelse, og ligeledes forklarer hvorfor 9 ud af 10 ADHD, ADD og autister er drenge. Pigers hjerner udvikles lineært, hvorimod drenges udvikles i ryk, og i og med at der er langt flere myelinskader end tidligere (qua den meget veludviklede lægevidenskab, der sikrer flere spædbørns overlevelse - hvor de tidligere ville være gået til, som en del af naturlig udvælgelse), vil en væsentlig del af drengene opgive skolen, og dermed ende et eller andet sted på overførselsindkomst eller lavtlønnet ufaglært arbejde.

Jeg holder mig helt ude af det politiske, jeg synes bare det var en spændende og interessant pointe. :) [/quote]


Sorry Rasmus, men Myelin er ikke et sporstof, men derimod den fedt hinde der ligger omkring vores nerveceller, som sørger for at være en slags isolator omkring, og samtidig gør at reaktionspotentialet for vores nerveceller ligger højere, pga nogle "huller" i den, der gør at "strømmen" kan løbe hurtigere igennem cellen.. ADD og ADHD, skyldes mangel på dopamin, norandrenelin og serotonin i hjernen, så det har egentlig ikke noget med myelinskederne omkring nerverne, men derimod en fejl på enten receptorer eller agonister i hjernen, som man mener kan ligge som en genetisk fejl på kønskromosomerne (vores kønshormoner har meget med hjerne-udviklingen at gøre), og da drenge har XY, er de mere udsatte for arvelige sygdomme, da det ikke har det andet kromosom til at "fejlrette" som piger har, da de har XX.. Drenge er fx de eneste der kan have blødersygdomme (ja ja piger bløder hver måned, men det er af andre årsager). Drenge har generelt flere learning og social disabilities som fx ord/tal-blindhed, ADD, Tourettes, sociopati m.m.
Ann er en del af den gruppe læger der stadig synes at AD(H)D burde kaldes MBD (Minimal Brain Damage).. Selv konkret forskning, kan drejes den vej man har lyst til, når der ryger "statistik" ind over.

ADD og spædbørnsdødeligheden kan jeg ingen sammenhæng se imellem, da ADD er et medfødt handicap, noget der måske kommer genetisk kodet med sædcellen (som er det der skal levere Y kromosomet) eller sker i fosterets udvikling, altså noget "lægevidenskaben" kan gøre nada ved, de kan ikke engang se det.. ADD er noget du har hele livet, du kan være heldig at vokse fra det som voksen, i kraft af at din hjerne udvikler sig, og kompensere for mangelen på en måde. Desuden mener man også at ADD sætter sig også i nogle fysiologisk forskelle, såsom højere stofskifte og højere ydrelegme tempereatur (hud temperatur) end gennemsnitsbefolkningen (her er der så konjugeret for at det næsten kun er drenge vi taler om), derfor er det ikke noget der opstår lige pludseligt (jo da, børn kan have ADD lignende tendenser, men det skyldes oftest dårlig kost og søvn, mangel på motion, dårlig opdragelse, altså noget ydre påvirkning, hvorimod ADD børn er indre påvirket)..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Loomer"]Arh men altså...

FIVE FINGER DEATH PUNCH!????

HELT ÆRLIGT!!![/quote]

Christian, du hører altså også lidt mere ekstrem metal, end mainstream metalmængden hører.. Jeg ved godt det føles mærkeligt, at der er 14-årige der "lytter" til Metallica, og man ikke længere er speciel fordi man tilhører en bestemt musikgenre, men lad dem dog have det, og nyd at du har en mere yderligtgående smag end dem.. Så længe der ikke er nogen der smider The Jonas Brothers, som metal, har jeg det fint ;)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

Jonas Brothers er da metal. De har lavet et cover af en af Busteds sange.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="CobraPizza"][quote="GuitaRasmus"][quote="Pickles"]Også når man tænker på, at kun 80 % af en moderne årgang får en ungdomsuddannelse - langt fra regeringens eget mål på 95 %. Det hænger ikke sammen med reduktion af SU'en og de sidste 20 års konstante nedskæringer på uddannelsessystemet.[/quote]

Det er sjovt du nævner netop det, for jeg var for nyligt til et foredrag med hjerneforsker Ann Elisabeth Knudsen (vanvittigt spændende iøvrigt), hvor hun fortalte at langt størstedelen af de 15% der mangler, er drengene - og at det er myelinskader der er den primære årsag. (Myelin er et sporstof mellem hjerneceller) - af en eller anden grund er drengebørn meget mere udsatte for myelinskader, hvilket både forklarer hvorfor ca. 20% af en årgangs drenge havner på kontanthjælp pga. manglende uddannelse, og ligeledes forklarer hvorfor 9 ud af 10 ADHD, ADD og autister er drenge. Pigers hjerner udvikles lineært, hvorimod drenges udvikles i ryk, og i og med at der er langt flere myelinskader end tidligere (qua den meget veludviklede lægevidenskab, der sikrer flere spædbørns overlevelse - hvor de tidligere ville være gået til, som en del af naturlig udvælgelse), vil en væsentlig del af drengene opgive skolen, og dermed ende et eller andet sted på overførselsindkomst eller lavtlønnet ufaglært arbejde.

Jeg holder mig helt ude af det politiske, jeg synes bare det var en spændende og interessant pointe. :) [/quote]


Sorry Rasmus, men Myelin er ikke et sporstof, men derimod den fedt hinde der ligger omkring vores nerveceller, som sørger for at være en slags isolator omkring, og samtidig gør at reaktionspotentialet for vores nerveceller ligger højere, pga nogle "huller" i den, der gør at "strømmen" kan løbe hurtigere igennem cellen.. ADD og ADHD, skyldes mangel på dopamin, norandrenelin og serotonin i hjernen, så det har egentlig ikke noget med myelinskederne omkring nerverne, men derimod en fejl på enten receptorer eller agonister i hjernen, som man mener kan ligge som en genetisk fejl på kønskromosomerne (vores kønshormoner har meget med hjerne-udviklingen at gøre), og da drenge har XY, er de mere udsatte for arvelige sygdomme, da det ikke har det andet kromosom til at "fejlrette" som piger har, da de har XX.. Drenge er fx de eneste der kan have blødersygdomme (ja ja piger bløder hver måned, men det er af andre årsager). Drenge har generelt flere learning og social disabilities som fx ord/tal-blindhed, ADD, Tourettes, sociopati m.m.
Ann er en del af den gruppe læger der stadig synes at AD(H)D burde kaldes MBD (Minimal Brain Damage).. Selv konkret forskning, kan drejes den vej man har lyst til, når der ryger "statistik" ind over.

ADD og spædbørnsdødeligheden kan jeg ingen sammenhæng se imellem, da ADD er et medfødt handicap, noget der måske kommer genetisk kodet med sædcellen (som er det der skal levere Y kromosomet) eller sker i fosterets udvikling, altså noget "lægevidenskaben" kan gøre nada ved, de kan ikke engang se det.. ADD er noget du har hele livet, du kan være heldig at vokse fra det som voksen, i kraft af at din hjerne udvikler sig, og kompensere for mangelen på en måde. Desuden mener man også at ADD sætter sig også i nogle fysiologisk forskelle, såsom højere stofskifte og højere ydrelegme tempereatur (hud temperatur) end gennemsnitsbefolkningen (her er der så konjugeret for at det næsten kun er drenge vi taler om), derfor er det ikke noget der opstår lige pludseligt (jo da, børn kan have ADD lignende tendenser, men det skyldes oftest dårlig kost og søvn, mangel på motion, dårlig opdragelse, altså noget ydre påvirkning, hvorimod ADD børn er indre påvirket)..[/quote]

Du skal skam ikke sige undskyld, jeg synes blot det er superspændende at du bidrager til diskussionen - jeg praler bestemt ikke med at have stor indsigt i emnet, og citerer blot det jeg huskede fra foredraget - jeg ved bare at de børn jeg arbejder med der har det, er rimeligt fucked up. :D

Bare nysgerrighed - hvor har du din viden fra, og hvorfor mener du at Ann er galt afmarcheret? Hun lader jo til at være rimeligt anerkendt i kredse der beskæftiger sig med disse emner?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

AH^DK
Himmelhund
Indlæg: 18
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af AH^DK »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Loomer"]NA//

Dine favorit metalbands-tråden på Aage.

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde over, at folk på et påstået musikforum, hører så dårlige bands, og at så mange bare ryger i "Rammstein, Pantera og Metallica"-sumpen, når der nu er så uendeligt mange bedre bands derude.[/quote]

Nævn mig ET metalband der er federe end Pantera var. ;) [/quote]
Bon Jovi, Mötley Crue, Warrant, White Lion, Ratt, W.A.S.P, Tuff, Gun, Black'N'Blue, Hollywood Rose, Danger Danger, Duran Duran, Van Halen, Modern Talking..

Mere seriøst, så ligger Black Sabbath, Dio, Saxon og Iron Maiden noget højere end Pantera. De kunne være fede med en kompetent forsanger, men som så mange andre af 90erne røv bands, så har de slet ikke rørene til at lave noget ala Dio, Dickinson eller "bare" Udo Dirkschneider.

Men sådan er det jo. Vi ved vidst alle hvor jeg står henne af.

Warrants Cherry Pie var mere heavy end Pantera... Pantera skrev om kirkegårde, Warrant skrev om tærte - mere metal bliver det ikke. :mrgreen:

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="AH^DK"][quote="GuitaRasmus"][quote="Loomer"]NA//

Dine favorit metalbands-tråden på Aage.

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde over, at folk på et påstået musikforum, hører så dårlige bands, og at så mange bare ryger i "Rammstein, Pantera og Metallica"-sumpen, når der nu er så uendeligt mange bedre bands derude.[/quote]

Nævn mig ET metalband der er federe end Pantera var. ;) [/quote]
Bon Jovi, Mötley Crue, Warrant, White Lion, Ratt, W.A.S.P, Tuff, Gun, Black'N'Blue, Hollywood Rose, Danger Danger, Duran Duran, Van Halen, Modern Talking..

Mere seriøst, så ligger Black Sabbath, Dio, Saxon og Iron Maiden noget højere end Pantera. De kunne være fede med en kompetent forsanger, men som så mange andre af 90erne røv bands, så har de slet ikke rørene til at lave noget ala Dio, Dickinson eller "bare" Udo Dirkschneider.

Men sådan er det jo. Vi ved vidst alle hvor jeg står henne af.

Warrants Cherry Pie var mere heavy end Pantera... Pantera skrev om kirkegårde, Warrant skrev om tærte - mere metal bliver det ikke. :mrgreen:[/quote]

Til gengæld så blev Dimebag Darrell lagt i graven med Eddie Van Halens guitar, altså den fra coveret af Van Halen II, i en KISS kiste, jeg tror ikke Eddie dukker op når Eric Turner står af.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Loomer »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Loomer"]NA//

Dine favorit metalbands-tråden på Aage.

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde over, at folk på et påstået musikforum, hører så dårlige bands, og at så mange bare ryger i "Rammstein, Pantera og Metallica"-sumpen, når der nu er så uendeligt mange bedre bands derude.[/quote]

Nævn mig ET metalband der er federe end Pantera var. ;) [/quote]

Black Sabbath.

Og der kan "Pantera" for den sags skyld skiftes ud med stort set alt :D

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="AH^DK"][quote="GuitaRasmus"][quote="Loomer"]NA//

Dine favorit metalbands-tråden på Aage.

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde over, at folk på et påstået musikforum, hører så dårlige bands, og at så mange bare ryger i "Rammstein, Pantera og Metallica"-sumpen, når der nu er så uendeligt mange bedre bands derude.[/quote]

Nævn mig ET metalband der er federe end Pantera var. ;) [/quote]
Bon Jovi, Mötley Crue, Warrant, White Lion, Ratt, W.A.S.P, Tuff, Gun, Black'N'Blue, Hollywood Rose, Danger Danger, Duran Duran, Van Halen, Modern Talking..

Mere seriøst, så ligger Black Sabbath, Dio, Saxon og Iron Maiden noget højere end Pantera. De kunne være fede med en kompetent forsanger, men som så mange andre af 90erne røv bands, så har de slet ikke rørene til at lave noget ala Dio, Dickinson eller "bare" Udo Dirkschneider.

Men sådan er det jo. Vi ved vidst alle hvor jeg står henne af.

Warrants Cherry Pie var mere heavy end Pantera... Pantera skrev om kirkegårde, Warrant skrev om tærte - mere metal bliver det ikke. :mrgreen:[/quote]

:eh:

Det er direkte forkert at påstå at Phil Anselmo ikke er en kompetent forsanger - han kan growle, råbe, synge og gå helt op i falset - prøv lige at tjekke guitar/vokal battlen i slutningen af cemetary gates.

Jeg kan også rigtig godt lide Van Halen, men "metal"??? Og jeg vil altså stadig hellere høre en hel cd med Pantera end Van Halen. Pantera var et af de fedeste metalbands i verden, og Dimebags død var et stort stort tab for metal. That's my opinion and I'm sticking to it.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen