Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Kallum"]Jeg havde faktisk på et tidspunkt sådan en smart ovnhandske så man ikke brænder labberne når man i al hast skal ha hevet lasagnen ud af ovnen, men den har jeg ikke set i flere år. Den var muligvis smurt ind i så mange madrester at jeg efter en ordentlig knaser af en bytur har varmet og fortæret den..[/quote]

Du er nødt til at skrive en bog en gang - jeg har lige grinet, så colaen spruttede ud af næsen. :D :D :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
rustie
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af rustie »

Kallum
Himmelhund


Indlæg: 21
Tilmeldt: lør 12. jun 2010 16:45
Privat beskedEmail Kallum Rapporter dette indlægSvar med citat Re: Now ambivalent
af Kallum » i dag 14:44

Så, nu er der en ren Sherlock Holmes der har opdaget denne tråd, jeg må hellere passe på hvad jeg skriver..


hej der.
der er nu ikke så meget Sherlock Holmes i at følge dit link herfra og til aage. jeg syntes blot ikke det var særligt fedt over for den stakkels spille lærling,uanset hvor ringe det end er,og så kalde dine forum kolegaer for pupertetsbøsser fordi de ikke syntes dit indlæg var sjovt.
forøvrigt forstår jeg ikke jer gearfreak der syntes det er hylende morsomt når det bliver skrevet i en offentlig tilgængelig tråd,sådan noget holder man til en live situation. hvad nu hvis det var en herfra der skrev sådan om en anden bruger,ville så selv moderatorerne også syntes det var i orden.
mvh. ole ..olen hos aage

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af FunkyValle »

NA: J-dag. Jeg skal ud med et par venner og have et par øl, men jeg bryder mig egentlig ikke om Tuborgs Julebryg.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

NA:
Banned på Aage's forum for en regel der ikke findes til på mandag. Men jeg er da trods alt blevet klogere.
Det nytter ikke noget at diskutere et ban med en person der ikke vil tage fejl. :)

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

NA: Drækker mig ædru med vand i et ølkrus. Hvorfor? Så jeg kan drikke massere af tequila imorgen. God, it feels good to be young!

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Christian Mogensen »

NA: En juleølsbrandert af rang...
Aftenens opture: Taxachaufføren hjem, øllene, sleskabet, musikken, festerne, nye mennesker.
Aftenens nedtur: Jeg kom til at kalde Kirsten for Kirstine... Det hed hun ikke..

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Morten M »

[quote="Kallum"]Er det en Morten herfra?[/quote]
Yup ;)
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

NA: De der juleøl ligger fandme tungt...
Cogito sumere potum alterum

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Loomer »

NA//

Sindssyge tømmer-ænder.

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

NA: efter en våd aften i byen, fandt jeg ud af at Juleøllen igen skuffer.. jeg holder mig udelukkende til gyldne damer fra nu af..
Mere NA: Var hjemme hos en pige, der kort efter akten begyndte at tale forhold, og om at alle hendes veninder var i forhold.. Jeg vidste ikke om jeg skulle grine eller lede efter udgangen
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
andkrup
Still Got The Blues
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af andkrup »

NA: masser af delay + rum = helteguitartone eller panfløjteindianere på strøget
lotsa strings, lotsa boxes, lotsa tubes

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af efrandsen »

[quote="CobraPizza"]NA: efter en våd aften i byen, fandt jeg ud af at Juleøllen igen skuffer.. jeg holder mig udelukkende til gyldne damer fra nu af..
Mere NA: Var hjemme hos en pige, der kort efter akten begyndte at tale forhold, og om at alle hendes veninder var i forhold.. Jeg vidste ikke om jeg skulle grine eller lede efter udgangen[/quote]

Du gjorde det vel færdigt og smuttede før hun vågnede om morgenen, som en ægte player 8-)
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Stevi »

[quote="Telemaster"][quote="GodSpeedDK"]
2) Jeg køber en forstærker med færre watt, hvor "knækket" ligger et fornuftigt sted, ifh. til lydniveauet. Og hvor pedalerne så bare lige skubber forstærkeren "over på den anden side".[/quote]

Det der tror jeg sgu, er vejen frem. At finde en pedal, der kan konkurrere med den naturlige forvrængning fra en rørforstærker, er altså en kamp, der har stået på siden 70'erne, uden at man nogensinde har opnået generel enighed om succes. Jeg er personligt ikke i tvivl: pedalforvrængning er kun rigtig fedt, hvis det er i samarbejde med en overstyret rørforstærker. En ting er indspilninger med plug ins, men i øveren og på jobs, er jeg altså afhængig af den respons, en rørforstærker giver.

Min foretrukne forstærker, en blackface Bassman top med et 2x12 halvåbent kabinet, spiller højt, men ikke højere, end at jeg på de fleste jobs kan udbytte dens egen forvrængning. Jeg kan så tilføje min Tube Screamer for mere drive, min clean boost for genrelt højere lyd + mere drive, eller begge to for mere af det hele. Jeg har brugt den kombination i mange år, og jeg er ikke i tvivl om, at det er den "rigtige opskrift" på god lyd (jaja, jeg ved det godt... ). Dit lydideal ligger nok et andet sted end mit, men idéen om guitar, pedaler og amp, har vi da til fælles. Jeg tænker, at med den rigtige forstærker og den rigtige pedal (eller to), vil samme koncept gøre dig glad. For jeg tror altså ikke på, at du nogensinde - som i Forslag 1 - finder en pedal, der lyder helt rigtig, uden at tilføje varmen, dynamikken og responsen fra en svedende rørforstærker.[/quote]
Jeg spørger lidt sent, men hvilken clean boost bruger du?
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af sørendybdal »

NA: At de to næste uger er næsten absurd sidetunge hvad angår timefordeling på skolen. I denne uge har jeg 4 undervisningstimer, en aftenvagt og en aftens musicaløvning, hvilket gør at jeg har helt fri tirsdag, torsdag og fredag. I næste uge har jeg så 21 undervisningstimer, en aftens musicaløvning, en aften-nattevagt og en forlænget modtagevagt (fra 15) søndag med en nattevagt oveni ... Hmm, der skal spares noget søvn og energi op.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="Stevi"]Jeg spørger lidt sent, men hvilken clean boost bruger du?[/quote]

Det er en Carl Martin Boost Kick. Det kunne såmænd lige så godt have været så meget andet, tænker jeg, men nu har jeg haft denne i over 10 år, så jeg er åbenart tilfreds med den :-) Den har noget eq, så man kan justere lidt hist og pist, men det er nu sjældent, at jeg bruger det til ret meget.
So many assholes, so few bullets

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Stevi »

[quote="Telemaster"][quote="Stevi"]Jeg spørger lidt sent, men hvilken clean boost bruger du?[/quote]

Det er en Carl Martin Boost Kick. Det kunne såmænd lige så godt have været så meget andet, tænker jeg, men nu har jeg haft denne i over 10 år, så jeg er åbenart tilfreds med den :-) Den har noget eq, så man kan justere lidt hist og pist, men det er nu sjældent, at jeg bruger det til ret meget.[/quote]
Det er mo'taget!
See you in heaven if you make the list

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

Hmmm ... Arkæologiske udgifter til tog eksploderer ... der findes vist andre udlægninger end Metroselskabets og transportministerens ... :roll:

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

NA: Det der med at købe en greatest hits med Bon Jovi og finde ud af hvorfor man ikke har gjort det før.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kallum »

NA: Meldte mig ud af bandet i går.. Det er fandme mærkeligt, efter 8 år med lam amatørlarm, sådan at skulle holde op. Men jeg gad ikke rigtig mere..

Flyveøglen
Johnny B. Goode
Indlæg: 132
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Flyveøglen »

NA: at bytte en guitar væk for bagefter at blive kontaktet og få at vide den er defekt, køre afsted for at hente den, få den hjem.... og kunne konstatere at den intet fejler :crazy: :crazy:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen