Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Martin »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Martin"]

Var dog lidt skuffet over Even Flow. Hvorfor skal de spille den så hurtigt? (Har set klip fra andre koncerter, hvor det har været ligesådan.)
[youtube][/youtube]
(Dårlig mobilkvalitet, but you'll get the idea.)[/quote]

Nu har de mere eller mindre været "tvunget" til at spille den i 20 år, så der er vel ikke noget at sige til, at de forsøger med lidt alternative versioner, af de mest spillede numre? :) [/quote]
Hehe. Nej, det kan du have ret i. Jeg synes bare overhovedet ikke, den svinger ligeså fedt som originalen.
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Martin"][quote="GodSpeedDK"][quote="Martin"]

Var dog lidt skuffet over Even Flow. Hvorfor skal de spille den så hurtigt? (Har set klip fra andre koncerter, hvor det har været ligesådan.)
[youtube][/youtube]
(Dårlig mobilkvalitet, but you'll get the idea.)[/quote]

Nu har de mere eller mindre været "tvunget" til at spille den i 20 år, så der er vel ikke noget at sige til, at de forsøger med lidt alternative versioner, af de mest spillede numre? :) [/quote]

Hehe. Nej, det kan du have ret i. Jeg synes bare overhovedet ikke, den svinger ligeså fedt som originalen.[/quote]

Og her vil jeg så give dig ret :)

Edit: Problemet med lige netop dette nummer er måske, at riff og vers egentlig fungerer mindst lige så godt i up-tempo, men omkvædet bliver noget værre forjappet noget, i dét tempo. På pladen har de så fundet den gyldne balancegang, men den er måske svær at ramme, når man står på scenen.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

NA: Faces er gendannet, og spiller koncert i Danmark. Der er bare lige det, at det er uden Rod Stewart, der er den originale sanger, og nu med... MICK HUCKNALL! Fra fucking Simply Red. Hvad ser der, mand?! Det gider jeg fandeme ikke høre.

De gode, gamle dage:
<a href="" rel="nofollow">
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af FunkyValle »

NA: Prince på Roskilde. Ville meget gerne have været der, men absolut ikke betale 850 kr. for det.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA: Den guitar jeg har haft kig på, og forhandlet lidt med sælger om, blev solgt lige for næsen af mig. Ærgeligt da det godt kunne tyde på at være en guitar jeg kunne være glad for, men også godt da jeg jo så har sparet de penge og egentlig hellere ville have haft guitaren med palisander-gribebræt.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

NA: JazzFestival - Jeg synes, det er en kæmpe fornøjelse, at der er jazz i hele byen, og jeg kommer også ud og ser en masse. Det er bare pisseirriterende, at de virkelig har strammet prisskruen gennem de sidste par år. Hvis man kunne købe et partoutarmbånd til hele ugen, for 1500-2000 kroner ville jeg gøre det, og jeg ville lynhurtigt have tjent pengene hjem.

NO: I dag skal jeg se Bazaar på Drop Inn - Det er et af mine yndlingsacts i hele verden.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af sørendybdal »

[quote="GodSpeedDK"]
Edit: Problemet med lige netop dette nummer er måske, at riff og vers egentlig fungerer mindst lige så godt i up-tempo, men omkvædet bliver noget værre forjappet noget, i dét tempo. På pladen har de så fundet den gyldne balancegang, men den er måske svær at ramme, når man står på scenen.[/quote]

Måske har de traumer? Så vidt jeg husker var det midt i "Even flow" at Roskilde-koncerten i 2000 blev stoppet ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

NA: Mit tastatur matcher farverne på Gearfreak.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Sommer-pause med bandet. Men den anden guitarist og jeg skal ingen steder i år, så vi kan jo passende benytte tiden til at få skrevet nogle nye numre.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

NA: Tøsebørn. Føles som om det nogle gange gør ting bare for at forvirre én til ingen ende.

Little Thunder
Smoke On The Water
Indlæg: 85
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Little Thunder »

Varmen i dag - jo gu' er det dejligt at det er sommer, men den varme lokker lige en eller måske snarere 6-7 øl for meget indenbords, og så står den på bagbrandert i morgen.
Selvfølgelig skal man rejse sig ved det træ, man er faldet - og jeg kan godt lide træer :D , men ind imellem burde man nok gå lidt væk fra floraen.

Izzy
Still Got The Blues
Indlæg: 208
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Izzy »

NA: Skal til at bytte min JEM7 BSB ud med en strat! En mexico strat som er ganske fed! Tilgængel få jeg lidt penge på min vej!
Hemmeligheden ved lykke er at være tilfreds med det man har.. så, saml så meget mulig!!

Martin60
Still Got The Blues
Indlæg: 228
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Martin60 »

[quote="sørendybdal"][quote="GodSpeedDK"]
Edit: Problemet med lige netop dette nummer er måske, at riff og vers egentlig fungerer mindst lige så godt i up-tempo, men omkvædet bliver noget værre forjappet noget, i dét tempo. På pladen har de så fundet den gyldne balancegang, men den er måske svær at ramme, når man står på scenen.[/quote]

Måske har de traumer? Så vidt jeg husker var det midt i "Even flow" at Roskilde-koncerten i 2000 blev stoppet ...[/quote]

Det har intet med det at gøre...

Jeg synes der imod at tempoet passede fedt ind i sammen hænget da jeg så dem! Men der er jo mange af de gamle Ten numre de i de sidste 10 år har spiller i et væsentligt højere tempo liv!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

NA: skal arbejde en del her den næste måneds tid. Det er penge lige ned i lommen, men jeg vil egentlig også gerne have lidt sammenhængende ferie.

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af FunkyValle »

NA: Varmen. Det er dælme dejligt med varmen, så pigerne smider tøjet, men fååårrk, hvor jeg bare sveder over ingenting!
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Et omkvæd har sat sig fast i mit hoved:

<a href="" rel="nofollow">

Måske skulle man bare følge opfordringen?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Stevi »

NA: Varmen. 45 grader er sgu liige i overkanten. Det føles som en sauna udenfor.
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Stevi"]NA: Varmen. 45 grader er sgu liige i overkanten. Det føles som en sauna udenfor.[/quote]

45 grader??? - godt nok er det varmt, men hvor hulen har du målt det?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Stevi"]NA: Varmen. 45 grader er sgu liige i overkanten. Det føles som en sauna udenfor.[/quote]

45 grader??? - godt nok er det varmt, men hvor hulen har du målt det?[/quote]

Nogle af os er jo i udlandet :)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="CobraPizza"][quote="GuitaRasmus"][quote="Stevi"]NA: Varmen. 45 grader er sgu liige i overkanten. Det føles som en sauna udenfor.[/quote]

45 grader??? - godt nok er det varmt, men hvor hulen har du målt det?[/quote]

Nogle af os er jo i udlandet :) [/quote]

Hvad i alverdens riger og lande laver man så på Gearfreak? :eh:
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen