Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Odgaard »

[quote="Loomer"]Den har jeg godt set, og du gode gud hvor er den sjov![/quote]
+1

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kimling »

NA: Min Flying V er sandsynligvis solgt. Det er trist, men pengene kommer til at lune.
NO: Den får et godt hjem hos én af mine kammerater. Så jeg kan holde lidt øje med den fra sidelinjen
Create a sense of purpose around which you base your faith

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Loomer »

NA// Min bassist har lånt min SG. Nu må vi se om jeg nogensinde får den igen.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

[quote="fortytwo"][quote="Loomer"]Men jo, det Pie Chart er stadig hysterisk morsomt :D [/quote]

Hvis du finder den Pie Chart underholdende, så bør du læse disse..
http://www.27bslash6.com/p2p2.html

[/quote]

Er det her man skal skrive: "I lol'd"?
:lol:
Modded guitars were crap right out of the factory

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

AAaaaaarrrgggghhhhhhhlagkagediagramrrrrgggghhh!!!!

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

[quote="fortytwo"][quote="Loomer"]Men jo, det Pie Chart er stadig hysterisk morsomt :D [/quote][/quote]

Hvis du finder den Pie Chart underholdende, så bør du læse disse..
http://www.27bslash6.com/p2p2.html

Billede
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..


Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jacob »

NA: Ny switch i telen, efter den gamle døde. Skidegodt. Knap så godt at finde ud af at jeg har loddet forkert og må åbne den den igen i morgen også...

Brugeravatar
KrænDyt
Johnny B. Goode
Indlæg: 163
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af KrænDyt »

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.27bslash6.com/missy.html">ht ... sy.html</a><!-- m -->
"I've got blisters on my fingers...!"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="KrænDyt"]http://www.27bslash6.com/missy.html[/quote]

Kan du straks få smidt den over i NO!!

:D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Mit nittebælte knækkede idag på vej ind i Føtex (don't ask ...), og det var naturligvis en nedtur. Men spørgsmålet er, om jeg er ved at være for gammel til at gå med nittebælte? Måske er det ved at være tiden jeg bliver voksen, og lægger den slags ungdommeligt tingeltangel på hylden?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Mit nittebælte knækkede idag på vej ind i Føtex (don't ask ...), og det var naturligvis en nedtur. Men spørgsmålet er, om jeg er ved at være for gammel til at gå med nittebælte? Måske er det ved at være tiden jeg bliver voksen, og lægger den slags ungdommeligt tingeltangel på hylden?[/quote]

NEJ!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

NA: Måtte tage tidligt hjem fra arbejde, da jeg ret pludseligt fik det ret skidt. Så hjem og på hovedet i seng for at vågne op til at fruen var kommet hjem og havde lavet aftensmad :clap:

Men ... nu er man så ikke ligefrem træt længere ... så søvnrytmen er lige blevet fucked, og jeg skal tidligt op de næste dage :roll:

NO: Er stadigvæk lidt ør. Men har det betydligt bedre, end da jeg kom hjem.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Mit nittebælte knækkede idag på vej ind i Føtex (don't ask ...), og det var naturligvis en nedtur. Men spørgsmålet er, om jeg er ved at være for gammel til at gå med nittebælte? Måske er det ved at være tiden jeg bliver voksen, og lægger den slags ungdommeligt tingeltangel på hylden?[/quote]

Hvor køber man egentlig nittebælter, hvis det ikke skal være forfærdeligt dyrt eller speciel god kvalitet?

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="GodSpeedDK"]NA: Mit nittebælte knækkede idag på vej ind i Føtex (don't ask ...), og det var naturligvis en nedtur. Men spørgsmålet er, om jeg er ved at være for gammel til at gå med nittebælte? Måske er det ved at være tiden jeg bliver voksen, og lægger den slags ungdommeligt tingeltangel på hylden?[/quote]

Hvor køber man egentlig nittebælter, hvis det ikke skal være forfærdeligt dyrt eller speciel god kvalitet?[/quote]

Jeg har aldrig selv brugt sådan noget, så kvaliteten kan jeg kun gisne om, men H&M plejer at have sådan noget, og deres priser er da for det meste til at arbejde med.
So many assholes, so few bullets

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

Et nittebælte, der går i stykker, må være en slags selvopfyldende profeti. En nitte.

Damn ... feber får en til at overtænke nogle ting :P

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA: Jeg vil så småt i gang med at løbe igen, og havde stået tidligt op på min fridag for at komme ud på en lille tur og mærke formen (eller manglen på samme). Da jeg så smækker døren, opdager jeg til min store ærgrelse, at jeg har låst mig ude. Ingen mobil, ingen hjemme i opgangen, iført løbetøj - hvad gør man så? Jeg skulle så til brunch hos mine forældre lidt senere, så jeg måtte bare løbe hjem til dem jo. 8 km er måske en lige lovlig voldsom opstart, og jeg tror ikke, mine ben har det godt i morgen.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"]Et nittebælte, der går i stykker, må være en slags selvopfyldende profeti. En nitte.

Damn ... feber får en til at overtænke nogle ting :P [/quote]

:D

NA: Har lige rørt en budding. Jeg kom i et svagt øjeblik til at lade fruen og barnet vælge, hvad desserten skulle være i aften, hvor vi får gæster. Men budding?? Hvor old school er det lige?! :crazy:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="GodSpeedDK"]NA: Mit nittebælte knækkede idag på vej ind i Føtex (don't ask ...), og det var naturligvis en nedtur. Men spørgsmålet er, om jeg er ved at være for gammel til at gå med nittebælte? Måske er det ved at være tiden jeg bliver voksen, og lægger den slags ungdommeligt tingeltangel på hylden?[/quote]

Hvor køber man egentlig nittebælter, hvis det ikke skal være forfærdeligt dyrt eller speciel god kvalitet?[/quote]

Jeg købte mit hos XL-import. Det var vist ikke forfærdeligt dyrt og jeg har haft mit i et par år efterhånden.
Cogito sumere potum alterum

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Har lige givet afskedsøl på arbejdet. Det er på en måde træls at skulle herfra, men det bliver dælme også fedt at komme igang med noget nyt....

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen