Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="Jake"][quote="fortytwo"][quote="efrandsen"]NA: Har lige tilmeldt mig fatburner spinning lørdag, søndag, tirsdag, torsdag og lørdag fra i morgen.. Puuuhhh.. Burn fat burn![/quote]

Så er det, at jeg som spinning instruktør kan fortælle dig, at hvis du virkelig vil af med noget fedt, så skal du op og ligge lidt højere i intensitet, end man gør på en fatburner.. Faktisk så er sådan en energy time, eller 1'er som de også hedder nogle steder, noget bedre, da pulsen kommer højere op, og max timer, eller eller 2'er er endnu bedre..

Nu ved jeg jo ikke om det er Fitness World, Fitness.DK eller et helt 3. sted du går..?[/quote]

... og så er det altid vigtigt at nævne, at man kun taber sig med den rigtige diæt sammen med god træning som 42 foreslår :-)

Mvh Jake[/quote]

Se det er faktisk ikke rigtigt.. Man taber sig af, at forbrænde flere kalorier, end man indtager, uanset hvad det er for nogle kalorier man indtager..

Men jo, det hjælper da, at tænke over, hvad man propper i munden..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="k_50"]NA: Rolling Stones. De er jo i grunden virkelig fede, men jeg har godt nok svært ved at abstrahere fra, at der som regel kun er et par stykker af gangen, som spiller det samme tempo - alt for meget elastiktid og utight percussion (især den der skide tamburin, der konsekvent ligger helt uden for alt andet, selv om der ellers skulle være plads nok i groovet til, at den kunne finde sin plads bare en gang imellem). Suk....[/quote]

Det lyder som om, det er de helt tidlige indspilninger, du har fat i? I så fald har du ret i, at tingene ikke sidder lige i skabet hele tiden :-) Især tamburinen på Time is on my side er svær at argumentere for. Hemmeligheden er nok, at man med Stones og beslægtede navne skal forholde sig til udtrykket snarere end håndværket, og det kan være svært. Nogen vænner sig aldrig til det.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Telemaster"][quote="k_50"]NA: Rolling Stones. De er jo i grunden virkelig fede, men jeg har godt nok svært ved at abstrahere fra, at der som regel kun er et par stykker af gangen, som spiller det samme tempo - alt for meget elastiktid og utight percussion (især den der skide tamburin, der konsekvent ligger helt uden for alt andet, selv om der ellers skulle være plads nok i groovet til, at den kunne finde sin plads bare en gang imellem). Suk....[/quote]

Det lyder som om, det er de helt tidlige indspilninger, du har fat i? I så fald har du ret i, at tingene ikke sidder lige i skabet hele tiden :-) Især tamburinen på Time is on my side er svær at argumentere for. Hemmeligheden er nok, at man med Stones og beslægtede navne skal forholde sig til udtrykket snarere end håndværket, og det kan være svært. Nogen vænner sig aldrig til det.[/quote]

Nu var jeg nødt til lige at høre den på youtube... Hårh, den er godt nok ikke super stramt spillet. :lol:
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jake »

[quote="fortytwo"][quote="Jake"]
... og så er det altid vigtigt at nævne, at man kun taber sig med den rigtige diæt sammen med god træning som 42 foreslår :-)

Mvh Jake[/quote]

Se det er faktisk ikke rigtigt.. Man taber sig af, at forbrænde flere kalorier, end man indtager, uanset hvad det er for nogle kalorier man indtager..

Men jo, det hjælper da, at tænke over, hvad man propper i munden..[/quote]

Det er da netop også det jeg skriver! Jeg har kendt flere som ikke forstod hvorfor de ikke tabte sig når de spinnede flere gange om ugen - men de daglige Domino's Pizzaer tænkte de ikke lige over.

Chill out dude...
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="Jake"][quote="fortytwo"][quote="Jake"]
... og så er det altid vigtigt at nævne, at man kun taber sig med den rigtige diæt sammen med god træning som 42 foreslår :-)

Mvh Jake[/quote]

Se det er faktisk ikke rigtigt.. Man taber sig af, at forbrænde flere kalorier, end man indtager, uanset hvad det er for nogle kalorier man indtager..

Men jo, det hjælper da, at tænke over, hvad man propper i munden..[/quote]

Det er da netop også det jeg skriver! Jeg har kendt flere som ikke forstod hvorfor de ikke tabte sig når de spinnede flere gange om ugen - men de daglige Domino's Pizzaer tænkte de ikke lige over.

Chill out dude...[/quote]

Chill da selv out dude..

Det var jo netop ikke det du skrev, det kan godt være, at det var det du mente med det du skrev, men det var ikke det du skrev..
Og så konstatede jeg bare, at du tog fejl, og skrev det, li'som du selv gør, når du konstatere at nogle tager fejl..

Og så foreslog jeg ikke god træning, men en mere effektiv træning i forhold til, hvis man ville smide nogle kilo..

Og så er det muligt, både at spise Domino's pizzaer dagligt, og tabe sig.. Man skal bare træne derefter.. Det er et relativt nemt regnestykke..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af k_50 »

[quote="Telemaster"][quote="k_50"]NA: Rolling Stones. De er jo i grunden virkelig fede, men jeg har godt nok svært ved at abstrahere fra, at der som regel kun er et par stykker af gangen, som spiller det samme tempo - alt for meget elastiktid og utight percussion (især den der skide tamburin, der konsekvent ligger helt uden for alt andet, selv om der ellers skulle være plads nok i groovet til, at den kunne finde sin plads bare en gang imellem). Suk....[/quote]

Det lyder som om, det er de helt tidlige indspilninger, du har fat i? I så fald har du ret i, at tingene ikke sidder lige i skabet hele tiden :-) Især tamburinen på Time is on my side er svær at argumentere for. Hemmeligheden er nok, at man med Stones og beslægtede navne skal forholde sig til udtrykket snarere end håndværket, og det kan være svært. Nogen vænner sig aldrig til det.[/quote]

Det var vist lidt af det hele, tror jeg... En eller anden opsamling med en farlig masse numre, der lå på min telefon, da jeg overtog den fra min gamle mor.
Du har jo ganske ret i, at udtrykket er fint. Sangene er glimrende, og bliver for størsteparten spillet ditto, men det er da godt nok irriterende, at lige så snart man kommer i gang med at vippe med foden, så er der en eller anden guitar eller percussion-fætter, der drøner helt af sporet. Der hjælper det så heller ikke, at Charlie Watts' feeling ganske ofte er sådan lidt rigid og småmekanisk i det (men hold kæft, hvor havde han dog fed lyd!).
Jeg tror nok, jeg bare skal øve mig lidt mere i at høre det, lidt ligesom jeg også var nødt til at høre Chinese Democracy en 7-8 gange for at finde melodierne midt i al produktionshelvedet.

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jake »

Det der flueknepperi melder jeg pas til med det samme! God søndag.
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Martin »

NA: Blev kaldt på arbejde i dag. Havde ellers planer om at blive hjemme, for at modtage en pakke. Ironisk nok arbejder jeg som postomdeler, så jeg er sikkert gået lige forbi pakken.
NO: Pakken stod på trappen, da jeg kom hjem, da der åbenbart ikke skulle kvitteres for den.
NO2: Bass Micro Synthesizer!
Five Fingers - Five Strings

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="Jake"]Det der flueknepperi melder jeg pas til med det samme! God søndag.[/quote]

Ja det er slemt når nogen der vd hvad det taler om calls your bluff... Som sædvanligt. :D

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jake »

[quote="MacG"][quote="Jake"]Det der flueknepperi melder jeg pas til med det samme! God søndag.[/quote]

Ja det er slemt når nogen der vd hvad det taler om calls your bluff... Som sædvanligt. :D [/quote]

Ej men ro på Sherlock. Jeg ved udemærket godt at man kun taber sig hvis man forbrænder mere energi end man indtager - det er hvad jeg lægger i "den rigtige diæt".

Og nej det er da klart, at man, hvis man har lyst (!), kan trække et indlæg på en halv linje i hvilkensomhelst vej man vil.

Igen, spiser man en Large Classic Crust Extravaganza fra Domino's, så har man allerede fået dækket mere end et dagligt gennemsnitsforbrug, med de ~2800kcal der er i sådan en. Spiser man æg og bacon om morgenen, og en solid frokostburger, så skal man sidde LÆNGE på den cykel før det er brændt af. Om man så har stamina og fysik til det, er en helt tredje ting.
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

Stop nu drenge. :-) Ingen grund til at komme op at toppes over det her - I er jo grundlæggende enige.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jake »

Jeg tager som udgangspunkt dette forum med en stor sæk salt, netop pga. de her ting sker overraskende tit. Jeg ser personligt ikke grunden til at 42 overreagerer, og at MacG blander sig ved at rippe op i en gammel sag, som han og "jydemafiaen" stadig er bitre over.

Men i hvertfald sidstnævnte er jo desværre blevet forventeligt herinde - og af samme grund er det ikke værre for mig end jeg trækker på mine virtuelle skuldre og klikker videre :-)
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="Jake"]Jeg tager som udgangspunkt dette forum med en stor sæk salt, netop pga. de her ting sker overraskende tit. Jeg ser personligt ikke grunden til at 42 overreagerer, og at MacG blander sig ved at rippe op i en gammel sag, som han og "jydemafiaen" stadig er bitre over.

Men i hvertfald sidstnævnte er jo desværre blevet forventeligt herinde - og af samme grund er det ikke værre for mig end jeg trækker på mine virtuelle skuldre og klikker videre :-)[/quote]

Så du gider kun fora hvor du har moderatoren i din baglomme.. :roll:
Men din reaktion viser at jeg har ret... :orcs-buttshake:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Ja, det er sgu´ ærgerligt, at sådan en omgang jyske mafiosa ikke falder for tom, københavnsk snak. Men hils, hvor dine virtuelt så hærdebrede skuldre så end måtte komme frem...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jake »

[quote="MacG"]Så du gider kun fora hvor du har moderatoren i din baglomme.. :roll:
Men din reaktion viser at jeg har ret... :orcs-buttshake:[/quote]

Nej, for dette er det eneste forum hvor jeg rent faktisk kender moderatorerne. Det er nærmere den omvendte situation der er skyld i din (og ligesindedes) opførsel stadig tillades herinde.

Og nej, min reaktion viser at jeg rent faktisk går op i at vi holder os til en saglig diskussion her, hvilket dine sidste to indlæg, plus korsangerens der lige kom ind da jeg var ved at poste dette, tydeligt viser at I er modstandere af.

Jeg har heldigvis meget andet at lave end at fodre troldene fra Jylland. Hyg jer ;-)
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Jeez - stop så - gider ikke moderere på telefonen
Modded guitars were crap right out of the factory

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="Jake"][quote="MacG"]Så du gider kun fora hvor du har moderatoren i din baglomme.. :roll:
Men din reaktion viser at jeg har ret... :orcs-buttshake:[/quote]

Nej, for dette er det eneste forum hvor jeg rent faktisk kender moderatorerne. Det er nærmere den omvendte situation der er skyld i din (og ligesindedes) opførsel stadig tillades herinde.

Og nej, min reaktion viser at jeg rent faktisk går op i at vi holder os til en saglig diskussion her, hvilket dine sidste to indlæg, plus korsangerens der lige kom ind da jeg var ved at poste dette, tydeligt viser at I er modstandere af.

Jeg har heldigvis meget andet at lave end at fodre troldene fra Jylland. Hyg jer ;-)[/quote]

Kom til Jylland, lille Høp, så skal jeg vise dig hvordan korsangere danser der hvor jeg kommer fra.. (Og jeg ringer ikke efter backup..)

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

Og så siger vi tak til MacG, Jake og Sasha i denne omgang. Fald ned, drenge!

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jake »

[quote="MacG"]Kom til Jylland, lille Høp, så skal jeg vise dig hvordan korsangere danser der hvor jeg kommer fra.. (Og jeg ringer ikke efter backup..)[/quote]

HAHAHAHAHAHA!!!!! Så har jeg set det med, ugens grin er sikret! :text-lol: :teasing-neener:
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

:text-worthless:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen