Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="kraen"]Og så siger vi tak til MacG, Jake og Sasha i denne omgang. Fald ned, drenge![/quote]

Jamen, selv tak du! Hvis jeg falder ret meget længere ned, dratter jeg vist af stolen...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

Der bliver da brændt nogle tomme kalorier af her. :|

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af sørendybdal »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Telemaster"][quote="k_50"]NA: Rolling Stones. De er jo i grunden virkelig fede, men jeg har godt nok svært ved at abstrahere fra, at der som regel kun er et par stykker af gangen, som spiller det samme tempo - alt for meget elastiktid og utight percussion (især den der skide tamburin, der konsekvent ligger helt uden for alt andet, selv om der ellers skulle være plads nok i groovet til, at den kunne finde sin plads bare en gang imellem). Suk....[/quote]

Det lyder som om, det er de helt tidlige indspilninger, du har fat i? I så fald har du ret i, at tingene ikke sidder lige i skabet hele tiden :-) Især tamburinen på Time is on my side er svær at argumentere for. Hemmeligheden er nok, at man med Stones og beslægtede navne skal forholde sig til udtrykket snarere end håndværket, og det kan være svært. Nogen vænner sig aldrig til det.[/quote]

Nu var jeg nødt til lige at høre den på youtube... Hårh, den er godt nok ikke super stramt spillet. :lol:[/quote]

Den går lige ind som track 1 på den cd, der følger med "studieteknikerkursus 1" ... titlen må være "før vi fik klik" ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="Rasmus"]:text-worthless:[/quote]

Billede
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="Jake"]Jeg tager som udgangspunkt dette forum med en stor sæk salt, netop pga. de her ting sker overraskende tit. Jeg ser personligt ikke grunden til at 42 overreagerer[/quote]

Overreagerer.. Que..?

Når man frekventerer et fora, hvor alting er baseret på det skrevne ord, så må man også regne med, at det er det ord man bliver taget på..

Hvis du føler, at jeg har overreageret, så tager du vist tingene med en væsentlig mindre dynge salt end du omtaler.. Jeg påpegede blot, ud fra det du havde skrevet, at du tog fejl, længere var den ikke, det er da hvad man kan forvente på et fora..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="fortytwo"][quote="Jake"]Jeg tager som udgangspunkt dette forum med en stor sæk salt, netop pga. de her ting sker overraskende tit. Jeg ser personligt ikke grunden til at 42 overreagerer[/quote]

Overreagerer.. Que..?

Når man frekventerer et fora, hvor alting er baseret på det skrevne ord, så må man også regne med, at det er det ord man bliver taget på..

Hvis du føler, at jeg har overreageret, så tager du vist tingene med en væsentlig mindre dynge salt end du omtaler.. Jeg påpegede blot, ud fra det du havde skrevet, at du tog fejl, længere var den ikke, det er da hvad man kan forvente på et forum..[/quote]

Jake tåler ikke modsigelse, og har altid ret, og bliver hurtigt personlig når han bliver modsagt. For han ved alt. Det er måske noget man lærer på CBS, men ude i virkeligheden bliver man ret tit hængt op på det man siger og skriver.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

NA: sidder på gentofte med en isterning på den ene ARM. En kolbe med varmt vand på den anden og så en læder strap med 11 kg hængende over benet... wow...

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="Rasmus"]NA: sidder på gentofte med en isterning på den ene ARM. En kolbe med varmt vand på den anden og så en læder strap med 11 kg hængende over benet... wow...[/quote]

S/M ?

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Rasmus"]NA: sidder på gentofte med en isterning på den ene ARM. En kolbe med varmt vand på den anden og så en læder strap med 11 kg hængende over benet... wow...[/quote]

Og så står der nogle fyre i kitler bag en glasrude og prøver at lade være med at grine - "vi sagde til ham , at det var et eksperiment - hold op, hvor er folk bare nemme :lol: "

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

Hehe... ja jeg troede jeg skulle allergi testes. :s hock: :s hock:

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kimling »

Hvad hulan sker der lige i denne tråd? :confusion-seeingstars:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Rasmus tror, at han bliver allergitestet.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="Kimling"]Hvad hulan sker der lige i denne tråd? :confusion-seeingstars:[/quote]

Ja, det hele er lidt ambivalent.... ;)

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="MacG"]

Jake tåler ikke modsigelse, og har altid ret, og bliver hurtigt personlig når han bliver modsagt. For han ved alt. Det er måske noget man lærer på CBS, men ude i virkeligheden bliver man ret tit hængt op på det man siger og skriver.[/quote]

Uden at vælge side, synes du så ikke at en kommentar som denne, er at kaste unødig benzin på bålet?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

MOD: Jeg synes bare, vi skal lukke den diskussion - har den ikke kørt længe nok?
Modded guitars were crap right out of the factory

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="GuitaRasmus"][quote="MacG"]

Jake tåler ikke modsigelse, og har altid ret, og bliver hurtigt personlig når han bliver modsagt. For han ved alt. Det er måske noget man lærer på CBS, men ude i virkeligheden bliver man ret tit hængt op på det man siger og skriver.[/quote]

Uden at vælge side, synes du så ikke at en kommentar som denne, er at kaste unødig benzin på bålet?[/quote]

Jo. :s ilent:

Jolle
Smoke On The Water
Indlæg: 52
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jolle »

[quote="Rasmus"]NA: sidder på gentofte med en isterning på den ene ARM. En kolbe med varmt vand på den anden og så en læder strap med 11 kg hængende over benet... wow...[/quote]
Og på samme tid er du i stand til at skrive ovenstående besked! Det må jeg tage hatten af for.
Citat Douglas White fra Jet City Amplification:
"it's not a solid state amp it's just that the tubes have been replaced by a solid state device"

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Abemand »

NA: Der er går internet-rygter om at firmaet bag Caparison er ved at gå neden om og hjem. (http://www.caparisonforum.com/forum/sho ... php?t=3589)

Jeg er egentlig rigtig glad for min Horus, men har hele tiden syntes at priserne var lige voldsomme nok i forhold til hvad man får. Nyprisen på en standard Horus er endda steget fra 13k til 15k siden jeg købte min, så nu er det IMO helt hen i vejret.

Havde de kostet hen ad Jacksons MG serie eller de bedre i Pro serien, som har ca. de samme specs og er fornuftigt bygget, så havde det været nogle glimrende guitarer til prisen. Det korte af det lange er at jeg ikke tror at jeg kommer til at savne dem hvis de forsvinder. Der er simpelthen for mange bedre valgmuligheder i det prisleje.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

NA: Et mixup i 8 bestilte CD'ere har gjort, at CDON har forbyttet en CD med Happy Mondays med en My Dying Bride DVD :s hock:

NA: Doom Metal eller hvad det nu er ... :roll:

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Michael Vajhøj »

NA: Jeg er blevet gossip - eller ihvertfald kendt nok til at nævne i den lokale: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.kanalhjoerring.dk/vis/nyhed/ ... vis/nyhed/ ... irsdag-30/</a><!-- m -->
RoadHigh.dk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen