Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

Na. - Havde min les paul med til øvning idag og sådan en kan jeg bare ikke med mere.Jeg blev fuldstændig væk i mixet og den er tung.Utroligt at jeg er vokset fra dem ,da jeg næsten ikke spillede på andet i 10 år for nogle få år siden.Godt jeg har lidt strater så istedet. :o
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Det er ingen skam at blive voksen - nogen ville måske bruge højtsvævende begreber som "evig ung" og lignende - i en relativ sen alder... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

[quote="Sasha"]Det er ingen skam at blive voksen - nogen ville måske bruge højtsvævende begreber som "evig ung" og lignende - i en relativ sen alder... :-)[/quote]



DEt kommer bare enormt meget bag på mig.Fra første nummer manglede jeg bare min sorte strat og den havde jeg ikke med.jeg måtte låne en ukendt strat af min makker efter 2 numre ,fordi
det bare ikke fungerede.Så kom der liv i Voxen for alvor igen.Jeg ved ikke om det er mine pedaler som ikke er fede til les paul ,men det lød som tynd skid og det syntes jeg bare ikke jeg kan huske de gjorde.
Nå fuck det så er der da en model mindre at få gas over. ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Musik-quizzen på P3. Igen sidder jeg her i mit køkken og råber af radioen, fordi de folk der ringer ind er helt blanke. Hvis bare jeg selv turde ringe ind ... :think:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kimling »

NA: Har solgt min forstærker
Create a sense of purpose around which you base your faith

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

NA: At synet af en sort telecaster med kantbindinger stadigvæk kan få mit hjerte til at slå dobbeltslag. Selvom jeg godt ved, at jeg ikke kan leve med hals og lyd, når det kommer til stykket :roll: Jeg må lave mig en W på den opskrift snart ... :D

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af Stevi »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Telemaster"]

Ok - her er en udfordring: køb en fed guitar, behold den i et år og lad være med at modificere noget som helst udover alm. justering, intonation osv. Du må altså ikke skifte andet end strenge og stumper, der bliver slidt op eller går i stykker. Den skal selvfølgelig bruges som hovedinstrument i det år. Det vil jeg gerne se dig gøre, og jeg tror, du ender med at blive en bedre guitarist af det. Jeg giver en middag og en tur i byen, hvis du gennemfører uden snyd :-)[/quote]

Jamen, lad os prøve. Jeg har netop været ude at hente en American Vintage custom 62 tele i sort for 6000,- (latterligt billigt - den var til gengæld også så møgbeskidt at man skulle tro det var løgn - så jeg fik ham hakket fra 7500,- ned på 6000,-, og er nu igang med at rense den.) Det må vist klassificeres som en fed guitar. Hvis ikke jeg kan have den uden at modde den, så må jeg nok bare indse at jeg ikke kan lade være. :D [/quote]
- og det var så det :-D
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"]NA: At synet af en sort telecaster med kantbindinger stadigvæk kan få mit hjerte til at slå dobbeltslag. Selvom jeg godt ved, at jeg ikke kan leve med hals og lyd, når det kommer til stykket :roll: Jeg må lave mig en W på den opskrift snart ... :D [/quote]

Du skriver bare - jeg giver gerne en god vennepris. :-)

[quote="Stevi"][quote="GuitaRasmus"][quote="Telemaster"]

Ok - her er en udfordring: køb en fed guitar, behold den i et år og lad være med at modificere noget som helst udover alm. justering, intonation osv. Du må altså ikke skifte andet end strenge og stumper, der bliver slidt op eller går i stykker. Den skal selvfølgelig bruges som hovedinstrument i det år. Det vil jeg gerne se dig gøre, og jeg tror, du ender med at blive en bedre guitarist af det. Jeg giver en middag og en tur i byen, hvis du gennemfører uden snyd :-)[/quote]

Jamen, lad os prøve. Jeg har netop været ude at hente en American Vintage custom 62 tele i sort. Det må vist klassificeres som en fed guitar. Hvis ikke jeg kan have den uden at modde den, så må jeg nok bare indse at jeg ikke kan lade være. :D [/quote]
- og det var så det :-D[/quote]

Jep. :D Det VAR også et impulskøb.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="GuitaRasmus"][quote="SustainerPlayer"]- og det var så det :-D[/quote]

Jep. :D Det VAR også et impulskøb.[/quote]

Her tager man sig til hovedet :D
So many assholes, so few bullets

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Dannyboy »

[quote="Telemaster"][quote="GuitaRasmus"][quote="SustainerPlayer"]- og det var så det :-D[/quote]

Jep. :D Det VAR også et impulskøb.[/quote]

Her tager man sig til hovedet :D [/quote]

Jeg gør ikke :)

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

^^ Citatfucking ftw! ^^ :roll:

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"]
Du skriver bare - jeg giver gerne en god vennepris. :-)
[/quote]

Det er pænt af dig. Men jeg har lovet mig selv at lade være. Så det løfte må jeg hellere holde. :)

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

NA: Ryan Adams koncerten igår gav mig lyst til at finde en ny akustisk guitar. Og lære at spille mundharpe.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA: Googles interaktive logoer i disse dage. Fedt lavet, men jeg ender med at sidde og lege med logoet i stedet for det, jeg egentlig skulle.

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kaptajn Kropp »

NA: Iron maiden eller PJ Harvey?
NA: Yemen Blues eller Big Boi?
NA: Jannele Monae eller Battles?
NA: Dám Funk eller WhoMadeWho?
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Jackie van Hippie
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 453
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jackie van Hippie »

[quote="Kaptajn Kropp"]NA: Iron maiden eller PJ Harvey?
NA: Yemen Blues eller Big Boi? [/quote]
Værsgo' ;)
"Every so often, man comes up with a correct invention - the wheel was a good idea, wasn't it? To have that round, that was a very good idea." - Jeff Beck

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af sørendybdal »

Jeg tror for en gangs skyld, at jeg får en festival uden en dag, hvor jeg ligger i konstant scenependling fra 12 til 03. Ikke fordi der ikke er mange koncerter, jeg skal høre, men de ligger rimeligt i forhold til hinanden.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

NA: Min Android-telefon siger iPhone. Den kunne godt have ventet lidt. :?

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Max Power »

NA: Min nye arbejdsmobil, en Samsung Galaxy SII,siger stadig Android heldigvis. Fed telefon.....men wifi-forbindelsen er godt nok ikke særligt god og klart dårligere end min gamle Nokia E51, så måske skal den byttes.....eller er bare ikke bedre lige på det punkt. Æv

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

NA : Har lige fået billetter til Bon Jovi kastet i nakken, jeg kan bare ikke rigtig med store menneskemængder....

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen