Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: At få en ny fed spade på en dag, hvor forstærkeren står adskilt med flere dages udsigt til at den er klar igen. Selv om, det er en voldfed spade, jeg har fået mig, så kommer den ikke helt til sin ret igennem en Behringer transistorforstærker :lol:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Arbejde fra 6 til 12 i morgen. Det eneste jeg kan komme i tanke om, der er mere noller end at gå på arbejde, er at gå på arbejde om lørdagen. Men dén forstærker der triller ind ad døren i morgen, er betalt med penge som teknisk set tilhører banken, så de ekstra skejsere sådan noget weekendarbejde indbringer, er lidt en nødvendighed.

NA2: Der er MC Festival i denne weekend, og Tito & Tarantula spiller op til dans i morgen. Det er jo for fedt ... bortset fra, jeg ikke kan være der til at overvære det ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Max Power »

Tito & Tarantula er for fedt. Jeg anede ikke at de tourede stadig.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Jeg har lige siddet på en motionscykel i en time. Det er meget fedt, fordi jeg er kommet i gang igen - jeg har en del kilo, der godt må forsvinde igen. Men det er lidt nedtur at konstatere, hvor dårlig form, jeg er i . For satan, det var hårdt, selv om det gik langsomt...

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af efrandsen »

[quote="Turtle"]NA: Jeg har lige siddet på en motionscykel i en time. Det er meget fedt, fordi jeg er kommet i gang igen - jeg har en del kilo, der godt må forsvinde igen. Men det er lidt nedtur at konstatere, hvor dårlig form, jeg er i . For satan, det var hårdt, selv om det gik langsomt...[/quote]
Det er godt, når man kommer igang - jeg løber små fire km hveranden dag og cykler 20-40 km ud af strandvejen og tilbage igen hveranden dag igennem den sidste halvanden uge, så mon ikke det snart begynder at vise sig i form af mindre fedt! Det er godt at komme igang og være motiveret for at smide de overflødige kill..


---
I am here: <!-- m --><a class="postlink" href="http://maps.google.com/maps?ll=55.70911 ... .574766</a><!-- m -->
- Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

NA: har været på tønden hele natten, har næsten ikke sovet og måtte ringe syg ind på arbejde, tilgengæld er jeg hjemme til at modtage min pakke fra thomann.. Man er ser vel altid det positive i ting :)
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Petunia
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Petunia »

[quote="CobraPizza"]NA: har været på tønden hele natten, har næsten ikke sovet og måtte ringe syg ind på arbejde, tilgengæld er jeg hjemme til at modtage min pakke fra thomann.. Man er ser vel altid det positive i ting :) [/quote]

Har du drukket vand? ;)

Du skulle have drukket øl i stedet. ;)

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Petunia"][quote="CobraPizza"]NA: har været på tønden hele natten, har næsten ikke sovet og måtte ringe syg ind på arbejde, tilgengæld er jeg hjemme til at modtage min pakke fra thomann.. Man er ser vel altid det positive i ting :) [/quote]

Har du drukket vand? ;)

Du skulle have drukket øl i stedet. ;) [/quote]

Pft! Drikker sku da ikke vand..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

NA: Så blev fræsertelen stemt i Db med et 0,11-sæt. Spøjst som det totalt kan ændre karakter på guitaren. Og den der Alt-8 pickup bliver jo helt vi-river-hovedet-af-dig-med-en-rusten-smørkniv-agtig :lol: Tror nok at det ville passe bedre med en D-activator til dét brug.

Nå - det er fordi en arbejdskollega lige skal låne den, og han spiller doom-metal-esque ... tror jeg ... :music-guitarred:

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"]NA: Så blev fræsertelen stemt i Db med et 0,11-sæt. Spøjst som det totalt kan ændre karakter på guitaren. Og den der Alt-8 pickup bliver jo helt vi-river-hovedet-af-dig-med-en-rusten-smørkniv-agtig :lol: Tror nok at det ville passe bedre med en D-activator til dét brug.

Nå - det er fordi en arbejdskollega lige skal låne den, og han spiller doom-metal-esque ... tror jeg ... :music-guitarred:[/quote]

Den ER altså et bæst, den Alt-8. :D Jeg kan ikke mindes at have prøvet en lignende pickup.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: To bassister har været på prøve i bandet, og begge er blevet vraget. Af forskellige årsager. Med Odenses generelle kultur- og musikliv i mente, skyder jeg på, at de to udgør ca. halvdelen af alle bassister i byen, så det ser ikke for godt ud ...
Men på den lyse side kan det siges, at vi har valgt at vente på den rigtige, i stedet for at nøjes med det næstbedste, og det tror jeg vi bliver gladest for i længden.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

NA: Tror det band jeg har været i siden december stopper. Det har aldrig rigtigt været særligt seriøst, eller hængt så sindsygt meget sammen, men vil bare vildt gerne spille i band, og så skal man jo til at finde nyt.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af kraen »

NA: folketingsvalg - det bliver godt at få det overstået, men jeg gider bare ikke rigtigt selve valgkampen.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

NA: Er der en der gider bumpe min tråd på aage? <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.4sound.dk/forum/forum_posts. ... orum_posts. ... st#1549237</a><!-- m -->

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Hapsall beat me to it :)
Modded guitars were crap right out of the factory


Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

NA: Været ikke-medlem af aag ... 4sounds cirkus i over en uge. Ingen abstinenser endnu ... :)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Jah, jeg har været i det cirka tre år. Og jeg har ikke den mindste ansats til så meget som at kigge mig over skulderen...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"]Jah, jeg har været i det cirka tre år. Og jeg har ikke den mindste ansats til så meget som at kigge mig over skulderen...[/quote]

Jeg har kun brugt brugtforummet, siden det første gearfreak blev søsat (2006?), og jeg savner det sjovt nok heller ikke. Men det hører jo slet ikke til i denne tråd ... det hører til ovre i NO :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA: Sindssygt uvejr. Jeg blev rimelig våd på vej hjem, men det gør ikke så meget, når man er på vej hjem til tørt tøj. Jeg er egentlig pjattet med tordenvejr og lyn (synes det er et fantastisk fænomen), men hvis jeg gik i seng nu, ville jeg have omtrent 0,2 % chance for at kunne falde i søvn for larmen og blinkene.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen