Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="fortytwo"][quote="Rasmus"][quote="GuitaRasmus"]NA: Lige kommet hjem fra et super fedt job på Generalen i Fredericia. Det ambivalente består i at jeg tog hjemmefra kl. 19 i går for at tage ud at pakke grej. :-S[/quote]
Det er så sindsygt med de der balle jobs i Jutland... :D [/quote]
Fix'd[/quote]

Du er sjaw'....! :D

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

NA: kan efter to timers skala øvelser på en 8-strenget slet ikke forholde mig til en 6-strenget..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Max Power »

OK, det lyder underligt for mig, der næsten hellere kun ville have 5 end 6 strenge, men omvendt så jeg har heller aldrig forsøgt mig med "bare" 7.
Jeg er måske også bare mere til KISS, Keep It Simple, Stupid!

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Max Power"]OK, det lyder underligt for mig, der næsten hellere kun ville have 5 end 6 strenge, men omvendt så jeg har heller aldrig forsøgt mig med "bare" 7.
Jeg er måske også bare mere til KISS, Keep It Simple, Stupid![/quote]

Portal FTW!!
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Kender I det, når man, helt ubevidst, begynder at surfe rundt på bilbasen.dk, og lignende steder? Det er sket for mig før, og har hver gang endt i en ny bil, jeg egentlig ikke havde råd til.

Denne gang står der Volvo C30 allerøverst på ønskelisten.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: At få en facebook-invitation til en hel weekends fest ... hjemme ved mig. Men jeg er da i det mindste inviteret, og der stod også, at datoen var midlertidig fordi de ikke var sikre på, om jeg var hjemme den weekend :lol:

Men det skal da nok blive sjovt...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Har du overvejet at få dig nogle nye venner? Subsidiært bare nogle venner...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Sasha"]Har du overvejet at få dig nogle nye venner? Subsidiært bare nogle venner...

:-)[/quote]

Jeg vælger at tro, at det er fordi de savner mig :lol:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Det er altid nedtur at være syg, og skulle til lægen. Men når man bliver tilset af Jessica - høj, blond, svensk medicinstuderende, og må jeg sige, et pragteksemplar af menneskeracen - så kan det godt svinges op til en NA :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

KHoldt
Johnny B. Goode
Indlæg: 123
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af KHoldt »

NA: Min eksterne harddisk havde fået virus, og alle filerne var derfor væk, dvs. alle noter fra gymnasiet, billeder, musik og andet. Den er nu blevet gendannet, så alt er tilbage på den igen. Det kostede dog lige 730 kroner. Av.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Det er altid nedtur at være syg, og skulle til lægen. Men når man bliver tilset af Jessica - høj, blond, svensk medicinstuderende, og må jeg sige, et pragteksemplar af menneskeracen - så kan det godt svinges op til en NA :) [/quote]

Jeg arbejder på Sundhedsvidenskab på SDU... 65% af de studerende vi optager er kvinder, og Jessica er ikke enestående... :mrgreen:
Det er ikke så værst at stå for studiestarten... ;)

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

NA: Jeg er blevet tilkendt pension fra 1. oktober indtil jeg bliver 21
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="K-P"]NA: Jeg er blevet tilkendt pension fra 1. oktober indtil jeg bliver 21[/quote]

¿Que?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

[quote="GodSpeedDK"][quote="K-P"]NA: Jeg er blevet tilkendt pension fra 1. oktober indtil jeg bliver 21[/quote]

¿Que?[/quote]

Min far har været tjenestemand i over 25 år og er derfor blevet tilkendt pension. Ordningen indeholder så også pension til hans børn, så min søster og jeg får omkring 1299 hver måned indtil vi bliver 21. Det er lidt ambivalent, for selvom det er fedt at få flere penge, så er jeg sgu nok verdens dårligste liberalist, med alle de offentlige indkomster jeg får.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="K-P"][quote="GodSpeedDK"][quote="K-P"]NA: Jeg er blevet tilkendt pension fra 1. oktober indtil jeg bliver 21[/quote]

¿Que?[/quote]

Min far har været tjenestemand i over 25 år og er derfor blevet tilkendt pension. Ordningen indeholder så også pension til hans børn, så min søster og jeg får omkring 1299 hver måned indtil vi bliver 21. Det er lidt ambivalent, for selvom det er fedt at få flere penge, så er jeg sgu nok verdens dårligste liberalist, med alle de offentlige indkomster jeg får.[/quote]

Åh, på den led. Jeg fik også tjenestemandspension fra min mor (hun var pædagog ... ja, dengang blev der tilsyneladende sat lidt mere pris på dem, der passer vores børn), og fik det indtil jeg blev 21. Men hun havde ikke været tjenestemand i ret mange år, og jeg troede egentlig også kun det var fordi hun var død, at jeg fik dem?? Som en slags "livsforsikring".
Min far får i øvrigt stadig små 2K om måneden, selvom det snart er ved at være 30 år siden, min mor døde.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kattekiksen »

NN: Jeg har haft bronkitis de sidste to uger.
NA: Derfor er jeg begyndt på Linux From Scratch. 2. forsøg coming up. Det er måske en lidt for stor mundfuld, men alligevel.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

NA- Har fået solgt min Bonamassa les paul og kigger lidt efter en strat ,men der er bare ikke nogen på markedet jeg gider pt.Så sparer jeg selvfølgelig de penge. :o
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Pluto"]NA- Har fået solgt min Bonamassa les paul og kigger lidt efter en strat ,men der er bare ikke nogen på markedet jeg gider pt.Så sparer jeg selvfølgelig de penge. :o[/quote]

Du skal da købe min HMH-strat, så! Se brugtmarkedafsnittet her på kanalen lige om 3 ... 2 ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA: Når kilder springer fra uden at give besked. Det er helt sikkert en del af jobbet som journalist, så man kan vel lige så godt vænne sig til det, men det er dælme træls, når nu man har sagt ja, og vi har planlagt efter det.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Pluto"]NA- Har fået solgt min Bonamassa les paul og kigger lidt efter en strat ,men der er bare ikke nogen på markedet jeg gider pt.Så sparer jeg selvfølgelig de penge. :o[/quote]

Du skal da købe min HMH-strat, så! Se brugtmarkedafsnittet her på kanalen lige om 3 ... 2 ...[/quote]


Jeg skal tilstå den er på samme hylde som de andre jeg ikke gider.Så desværre . ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen