Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Folketingsdebat på DR2, og min datter, der skråler med på tidens toner fra førstesalen. Jeg kan ikke beslutte mig for, hvad der er mest irriterende at høre på ... :lolno:[/quote]

Din datter vil udvikle sig. Folketinget derimod ...

Jolle
Smoke On The Water
Indlæg: 52
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jolle »

NA: Jeg har skrevet til en sælger på dba.dk fordi jeg var interesseret i noget han havde til salg. I min besked spurgte jeg om han havde kvittering på genstanden, hvorfor han solgte genstanden og om alle originale ting fulgte med hvorefter jeg får et svar fra sælger som virker fornærmet over at jeg har tilladt mig at spørge om sådan nogle mærkelige spørgsmål. Han synes åbenbart det var lidt for private spørgsmål :?

Er jeg den eneste herinde som er så flabet, at jeg spørger lidt ind til tingene før jeg overvejer at købe noget brugt???
Citat Douglas White fra Jet City Amplification:
"it's not a solid state amp it's just that the tubes have been replaced by a solid state device"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Jolle"]NA: Jeg har skrevet til en sælger på dba.dk fordi jeg var interesseret i noget han havde til salg. I min besked spurgte jeg om han havde kvittering på genstanden, hvorfor han solgte genstanden og om alle originale ting fulgte med hvorefter jeg får et svar fra sælger som virker fornærmet over at jeg har tilladt mig at spørge om sådan nogle mærkelige spørgsmål. Han synes åbenbart det var lidt for private spørgsmål :?

Er jeg den eneste herinde som er så flabet, at jeg spørger lidt ind til tingene før jeg overvejer at købe noget brugt???[/quote]

Nej.

Hvorfor han sælger rager måske ikke dig, men det kan han jo så bare skrive.

Jeg havde trukket mig allerede dér - hvis sælger går i forsvarsposition over så uskyldige spørgsmål, så lugter lorten lidt for meget af, hvad den er.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

NA: Jeg var inde at spille på Kellerdirk i aften, fin koncert. Der kom så (til vores begges overraskelse) moderen til et af de børn jeg passer til hverdag (Klubpædagog), og hun bager så for hårdt på mig. Hun er ret lækker, men det ER sgu ambivalent, hvordan man lige skal forholde sig til det.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"]NA: Jeg var inde at spille på Kellerdirk i aften, fin koncert. Der kom så (til vores begges overraskelse) moderen til et af de børn jeg passer til hverdag (Klubpædagog), og hun bager så for hårdt på mig. Hun er ret lækker, men det ER sgu ambivalent, hvordan man lige skal forholde sig til det.[/quote]

Man må tage det sure med det søde.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="GuitaRasmus"]NA: Jeg var inde at spille på Kellerdirk i aften, fin koncert. Der kom så (til vores begges overraskelse) moderen til et af de børn jeg passer til hverdag (Klubpædagog), og hun bager så for hårdt på mig. Hun er ret lækker, men det ER sgu ambivalent, hvordan man lige skal forholde sig til det.[/quote]

Hvad du du laver i din fritid rager ikke dit arbejde med mindre det er strafbart. Men hvis jeg var din chef, og jeg har været leder af sådan en biks, ville jeg nok bede dig om at holde bukserne på... Men samtidig sige at det er din egen sag. Medlemmer er NO-Go, men deres myndige søstre og forældre..

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

Hehehe... Jeg er sgu ikke så meget i tvivl om at jeg ikke skal knalde en af mine ungers mødre. :D Det er mere ambivalent ifht. at det godt kunne blive lidt pinligt næste gang hun kommer i klubben (altså ikke for mig) :D

Medlemmer? :S Jeg arbejder med 10-15 årige børn... Ewwww...
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="GuitaRasmus"]Hehehe... Jeg er sgu ikke så meget i tvivl om at jeg ikke skal knalde en af mine ungers mødre. :D Det er mere ambivalent ifht. at det godt kunne blive lidt pinligt næste gang hun kommer i klubben (altså ikke for mig) :D

Medlemmer? :S Jeg arbejder med 10-15 årige børn... Ewwww...[/quote]

Jeg har så svært ved ikke at sige noget her... :D
So many assholes, so few bullets

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

Dis funny :D

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Telemaster"][quote="GuitaRasmus"]Hehehe... Jeg er sgu ikke så meget i tvivl om at jeg ikke skal knalde en af mine ungers mødre. :D Det er mere ambivalent ifht. at det godt kunne blive lidt pinligt næste gang hun kommer i klubben (altså ikke for mig) :D

Medlemmer? :S Jeg arbejder med 10-15 årige børn... Ewwww...[/quote]

Jeg har så svært ved ikke at sige noget her... :D [/quote]

... Men som det velopdragne og kultiverede menneske du er, undlader du selvfølgeligt. :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Telemaster"][quote="GuitaRasmus"]Hehehe... Jeg er sgu ikke så meget i tvivl om at jeg ikke skal knalde en af mine ungers mødre. :D Det er mere ambivalent ifht. at det godt kunne blive lidt pinligt næste gang hun kommer i klubben (altså ikke for mig) :D

Medlemmer? :S Jeg arbejder med 10-15 årige børn... Ewwww...[/quote]

Jeg har så svært ved ikke at sige noget her... :D [/quote]

... Men som det velopdragne og kultiverede menneske du er, undlader du selvfølgeligt. :D [/quote]

Have we met?
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA: Jeg vil hellere se Sverige - Holland. Det virker sgu til at være en kamp med spræl i.

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Stevi »

NA: Jeg tager mig lige et slag FedEx: The Waiting Game. Jeg er nået til level 2, 'Reloading Website'.
See you in heaven if you make the list

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: UPS har været forbi med en pakke i dag mens jeg ikke var hjemme. Jeg aner ikke, hvad det er, så nu går jeg og spekulerer helt vildt. Og håber på, at det er noget rigtigt, rigtigt fedt som kommer meget tidligere end ventet.

Det kan selvfølgelig også være noget meget kedeligt. Måske endda arbejdsrelateret.

Jeg vil vide det NU :cry:

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Morten M »

NA: Velskrevet og informativt, men ikke presse Gibson har brug for.
http://www.bbc.co.uk/news/magazine-15268169
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Odgaard »

NA: Musik til arbejdet?
Billede
Kilde

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: En af mine venners datter (ca. 10 år) svinede mig lige til med den her: "Så er du jo ligesom de voksne"! Jeg synes nu stadig på et eller andet niveau, at det er en kompliment :lol:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: At spille sammen med småbørnsforældre.

Så er øvningen aflyst igen-igen, pga. "uforudsete familiære omstændigheder". Jeg spiller i to bands, og samtlige af mine i alt 6 medmusikanter har børn i alderen 1/2 til 7 år, så det er ikke sjældent, at øvningen må aflyses.

Den gode side af det er, at jeg jo selv har kone og barn, og derfor også har mine forpligtelser - det omvendte scenarie, hvor barnløse ungkarle (M/K) tror, at man kan øve 6 dage om ugen, og i øvrigt tilsidesætter ALT for bandet, er trods alt værre, men hvor kunne det dog være rart, hvis de andre kunne, lissom jeg selv, finde en "gylden middelvej". Det er selvfølgelig nemmere for mig (min datter er 13 år, og pænt whatever med, om jeg er hjemme om aftenen, eller ej, bare der er trådløst netværk og mad i køleskabet), men jeg kunne sgu da også finde ud af at passe familieliv og musik ind, for 10 år siden?!

Det bliver døden for i hvert fald det ene band snart, hvis ikke de andre snart opper sig gevaldigt ... :(
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Morten M »

[quote="GodSpeedDK"]NA: At spille sammen med småbørnsforældre.

Så er øvningen aflyst igen-igen, pga. "uforudsete familiære omstændigheder". Jeg spiller i to bands, og samtlige af mine i alt 6 medmusikanter har børn i alderen 1/2 til 7 år, så det er ikke sjældent, at øvningen må aflyses.

Den gode side af det er, at jeg jo selv har kone og barn, og derfor også har mine forpligtelser - det omvendte scenarie, hvor barnløse ungkarle (M/K) tror, at man kan øve 6 dage om ugen, og i øvrigt tilsidesætter ALT for bandet, er trods alt værre, men hvor kunne det dog være rart, hvis de andre kunne, lissom jeg selv, finde en "gylden middelvej". Det er selvfølgelig nemmere for mig (min datter er 13 år, og pænt whatever med, om jeg er hjemme om aftenen, eller ej, bare der er trådløst netværk og mad i køleskabet), men jeg kunne sgu da også finde ud af at passe familieliv og musik ind, for 10 år siden?!

Det bliver døden for i hvert fald det ene band snart, hvis ikke de andre snart opper sig gevaldigt ... :( [/quote]
Det er det evige dilemma, du beskriver der. Føler med dig.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af FunkyValle »

NA: Min iPhone synkroniserer inden jeg sætter den til at opdatere til iOS5. Jeg har ikke før synkroniseret fotos, så det tager en krig... Jeg hader ventetid!
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen