Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Martin »

Jeg synes også, det er en temmelig besynderlig liste. Nu følger jeg ikke så meget med, men plejer Gilmour ikke også at være at finde på den slags lister?
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Martin"]Jeg synes også, det er en temmelig besynderlig liste. Nu følger jeg ikke så meget med, men plejer Gilmour ikke også at være at finde på den slags lister?[/quote]

Som regel ret tæt på toppen, hvis jeg ikke tager fejl. Det er også dér han hører til.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

Her er så nok én af de ulidelige "Bedste Guitarist" lister, men denne er guitaristernes egen, og efter min mening mere i retning af hvordan jeg synes sådan én burde se ud, hvis det ellers var noget jeg gik ret meget op i(Men Jeff skulle nu være i top 3... ;) ):

http://www.rollingstone.com/music/lists ... s-20111123

Flyveøglen
Johnny B. Goode
Indlæg: 132
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Flyveøglen »

I min verden kan "greatest guitarists" oversættes med både "de bedtse guitarister" og "De største guitarister", kunne det ikke tænkes at listen var en med de "største guitarister" og derved ikke nødvendigvis de bedste?

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Morten M »

Great kan også betyde alletiders (hmm. - så må greatest betyde alletiderste :D ). Bare de husker at få Django Reinhardt med.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

NA: Det faktum, at jeg sidder og kigger på cellesex en fredag aften må hermed aflive den sidste illusion jeg havde om at jeg faktisk havde et socialt liv.. Håber fandeme de gode karakterer er det her værd..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Så tror jeg, at alt hvad jeg har af udendørs løsøre er enten bundet fast eller flyttet indendørs. Det blæser godt nok ret vildt - jeg var lige inde ved naboen for at redde en stor blomsterkrukke, der var væltet, den var så tung, at jeg næsten ikke kunne flytte den, men vinden havde fået fat i den alligevel :o

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Har netop fundet min hidtil ukendte bror på Facebook. Jeg har altid vidst, at min far fik en søn med sin første kone, og i forbindelse med, at han har fået lungekræft, og vi er begyndt at vænne os til tanken om, at han nok ikke har alverdens tid tilbage, ville jeg lige undersøge sagen. Min far har ikke haft kontakt til "knægten" siden jeg blev født, dvs. omkring 1977. Men spørgsmålet er nu, om jeg bør tage kontakt til ham? Jeg har ikke selv noget behov for at "udvide" familien, og min far har det lidt på samme måde, men mon ikke sådan en mand, der aldrig har kendt sin far, i hvert fald godt lige vil vide, når denne far ligger for døden? Eller måske vil han hellere leve videre, i lykkelig uvidenhed?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Har netop fundet min hidtil ukendte bror på Facebook. Jeg har altid vidst, at min far fik en søn med sin første kone, og i forbindelse med, at han har fået lungekræft, og vi er begyndt at vænne os til tanken om, at han nok ikke har alverdens tid tilbage, ville jeg lige undersøge sagen. Min far har ikke haft kontakt til "knægten" siden jeg blev født, dvs. omkring 1977. Men spørgsmålet er nu, om jeg bør tage kontakt til ham? Jeg har ikke selv noget behov for at "udvide" familien, og min far har det lidt på samme måde, men mon ikke sådan en mand, der aldrig har kendt sin far, i hvert fald godt lige vil vide, når denne far ligger for døden? Eller måske vil han hellere leve videre, i lykkelig uvidenhed?[/quote]

Jeg har en onkel som har fundet én af sine nuværende bedste venner i sin ukendte bror for få år siden. Ikke at det nødvendigvis kommer til at ske i dit tilfælde, men man ved aldrig.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Ja, skulle han ikke næsten selv have lov til at træffe afgørelsen om, hvorvidt det er noget, han vil "gøre noget ved" eller blot ignorere? I hans sted ville jeg personligt synes, at det var rart, at jeg blev kontaktet - om ikke andet så som en venlig og hensynsfuld gestus. Men det er selvfølgelig ikke sikkert, at alle andre har det på samme måde. Jeg tror, at jeg ville fremlægge sagen, som den er - nøgternt og usentimentalt. Og så måtte han selv træffe valget...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

nokia
Himmelhund
Indlæg: 35
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af nokia »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Har netop fundet min hidtil ukendte bror på Facebook. Jeg har altid vidst, at min far fik en søn med sin første kone, og i forbindelse med, at han har fået lungekræft, og vi er begyndt at vænne os til tanken om, at han nok ikke har alverdens tid tilbage, ville jeg lige undersøge sagen. Min far har ikke haft kontakt til "knægten" siden jeg blev født, dvs. omkring 1977. Men spørgsmålet er nu, om jeg bør tage kontakt til ham? Jeg har ikke selv noget behov for at "udvide" familien, og min far har det lidt på samme måde, men mon ikke sådan en mand, der aldrig har kendt sin far, i hvert fald godt lige vil vide, når denne far ligger for døden? Eller måske vil han hellere leve videre, i lykkelig uvidenhed?[/quote]

Hej

Trist med din far, har selv lige været der med min far :-(

Hvis du ikke giver ham besked, så hører han det, hvis din far på skrift er hans far, sikkert fra skifteretten, når/hvis den tid kommer

vh

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="nokia"][quote="GodSpeedDK"]NA: Har netop fundet min hidtil ukendte bror på Facebook. Jeg har altid vidst, at min far fik en søn med sin første kone, og i forbindelse med, at han har fået lungekræft, og vi er begyndt at vænne os til tanken om, at han nok ikke har alverdens tid tilbage, ville jeg lige undersøge sagen. Min far har ikke haft kontakt til "knægten" siden jeg blev født, dvs. omkring 1977. Men spørgsmålet er nu, om jeg bør tage kontakt til ham? Jeg har ikke selv noget behov for at "udvide" familien, og min far har det lidt på samme måde, men mon ikke sådan en mand, der aldrig har kendt sin far, i hvert fald godt lige vil vide, når denne far ligger for døden? Eller måske vil han hellere leve videre, i lykkelig uvidenhed?[/quote]

Hej

Trist med din far, har selv lige været der med min far :-(

Hvis du ikke giver ham besked, så hører han det, hvis din far på skrift er hans far, sikkert fra skifteretten, når/hvis den tid kommer

vh[/quote]

Ja, det skal jeg jo også tage med i betragtningen - hører han det ikke fra mig, så hører han det fra skifteretten på et tidspunkt.

Men jeg har egentlig også besluttet mig for at kontakte ham. Og det bliver nok, som du, Søren, skriver, nøgternt og usentimentalt, og så er bolden på hans hænder.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="GodSpeedDK"]
Men jeg har egentlig også besluttet mig for at kontakte ham. Og det bliver nok, som du, Søren, skriver, nøgternt og usentimentalt, og så er bolden på hans hænder.[/quote]

Så er der gennembrud i sagen. Jeg skrev til ham hvem jeg var, hvad mit ærinde var, og at han var hjertens velkommen til at kontakte os, hvis han følte for det ... og det gjorde han :)

Jeg venter lige til i morgen med at svare ham, men han virkede endog meget glad for, at jeg havde taget kontakt til ham, så det var tilsyneladende ikke helt skævt :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Petunia
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Petunia »

Godspeed ville du ikke ærgre dig, hvis du aldrig nogensinde fik hilst på din halvbror - for fanden knægt det er sgu ligegyldigt hvordan du end vender og drejer det din familie - de samme gener, i det mindste for halvdelens vedkommendes.
Smid den lidt op i luften og kig på den - hvad nu hvis der pludselig står en unge udenfor din dør en dag og siger: Du er min far! Vil du så osse sige, at du er ligeglad?

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jake »

I min optik er familie altså mere end biologi. Familie er også dem du er vokset op med, og som har formet dig (og omvendt). Men når det er sagt, så synes jeg bestemt at det er forsøget værd. Der er jo kun en måde at finde ud af hvad han er for en fyr. En ren Schrödingers kat vi har gang i her... :-)

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Morten M »

@Godspeed: Cool. Godt gået.

Now very Ambivalent: Fik et bonusbarnebarn her til morgen kl 6.00
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Morten M"]
Now very Ambivalent: Fik et bonusbarnebarn her til morgen kl 6.00[/quote]

Que?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Morten M »

Min kærestes ældste datter fik en sød lille datter her til morgen.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Morten M"]Min kærestes ældste datter fik en sød lille datter her til morgen.[/quote]

Oh, now I get it.. tillykke.. sort of.. hvad siger man, når det er skrevet i Ambivalent tråden?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

[quote="CobraPizza"]tillykke.. sort of.. hvad siger man, når det er skrevet i Ambivalent tråden?[/quote]

Man siger: Tillykke ... Bessefar :lol:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen