Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Jake"]I min optik er familie altså mere end biologi. Familie er også dem du er vokset op med, og som har formet dig (og omvendt). [/quote]

Enig. Og præcis derfor har jeg heller aldrig haft et behov for at opsøge ham, selvom jeg udmærket vidste, han var derude et sted. "Blodsbåndet" betyder sgutte det helt store for mig, men misforstå mig ikke; jeg er meget glad for, at jeg valgte at kontakte ham, og så må vi se, hvad tiden bringer :)

Edit: Og nå ja ... tillykke med det, papmorfar Morten :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Morten M »

[quote="CobraPizza"][quote="Morten M"]Min kærestes ældste datter fik en sød lille datter her til morgen.[/quote]

Oh, now I get it.. tillykke.. sort of.. hvad siger man, når det er skrevet i Ambivalent tråden?[/quote]
At det er der ikke særligt meget hævi mætøl over :lol: Og tak for lykønskningerne (selv om jeg føler mig aaaalt for ung til dén titel) :)
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Morten M"][quote="CobraPizza"][quote="Morten M"]Min kærestes ældste datter fik en sød lille datter her til morgen.[/quote]

Oh, now I get it.. tillykke.. sort of.. hvad siger man, når det er skrevet i Ambivalent tråden?[/quote]
At det er der ikke særligt meget hævi mætøl over :lol: Og tak for lykønskningerne (selv om jeg føler mig aaaalt for ung til dén titel) :) [/quote]

Man er først rigtig gammel, når man spiller jazz på hesteviolin :D
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="CobraPizza"]Man er først rigtig gammel, når man spiller jazz på hesteviolin :D [/quote]

Hm, så skal jeg vel snart på pension?

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA: Det er lidt bøvlet at skulle flytte. Glæder mig da til at komme på plads i min nye lejlighed, men det er en smule besværligt at skulle betale 25.000 kroner for den nye lejlighed, når man ikke har fået nogen penge for den gamle endnu.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="GodSpeedDK"][quote="Jake"]I min optik er familie altså mere end biologi. Familie er også dem du er vokset op med, og som har formet dig (og omvendt). [/quote]

Enig. Og præcis derfor har jeg heller aldrig haft et behov for at opsøge ham, selvom jeg udmærket vidste, han var derude et sted. "Blodsbåndet" betyder sgutte det helt store for mig, men misforstå mig ikke; jeg er meget glad for, at jeg valgte at kontakte ham, og så må vi se, hvad tiden bringer :)
[/quote]

I skal da ikke snydes for en lille update: Jeg har lige snakket i telefon med min nye halvbror, i over en time (og mig som hader at tale i telefon ...), og jeg er nu 100% sikker på, at det var det rigtige, at kontakte ham. Han har faktisk selv gået og ville tage kontakt i nogle år, men har ikke lige fået taget sig sammen, så han var mægtig glad for, at "nogen" gjorde det for ham. Mægtig flink fyr, i øvrigt. Og verden er som bekendt ikke ret stor - det viser sig nu, at han har en søn, der går på samme skole som min datter ... :wtf:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jake »

Haha, hvor er det vildt! Tillykke med udviklingen so far, Mikkel!

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

NA : Rygestop version 3.0 ....
Har fået ordineret nogle piller der hedder Champix, den første uge skal man ryge samtidig med man tager pillerne, ugen efter skal man stoppe og stadig tage pillerne.
Det ambivalente ligger i : Jeg vil sgu gerne stoppe med at ryge men er lidt rådvild mht hvad jeg skal gøre istedet.

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af nerøs »

du kan evt. bruge tiden på at spille noget guitar :-)

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

Så kan det være jeg endelig får det lært. :)

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

NA: Har "genlært" nogle af de mest kendte solo'er fra Metallica.. that's nice.. men så var der jo en grund til jeg havde fri, der hed læseferie.. crap..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Har allerede købt billetter til så mange koncerter og festivaller, at jeg har brug for 4 ugers ferie til dem. Det bliver fedt, men der er meget mere, jeg skal nå til, og jeg har vel egentlig heller ikke råd til så meget ferie ... man er godt nok et luksusdyr med first-world-problems, når man tjener så meget, som jeg gør, og stadig holder ferie nok til at brænde mere af :o

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

NA: Jeg var så fuld i går. Jeg er stadig fuld. Jeg har en øver om halvanden time, og jeg efter det skal jeg direkte på spille job. I morgen gentager dagen sig. :s ick: Jeg har så ondt i mit hoved og er overbevist om jeg ikke skal røre alkohol eller cigaretter igen.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"]NA: Jeg var så fuld i går. Jeg er stadig fuld. Jeg har en øver om halvanden time, og jeg efter det skal jeg direkte på spille job. I morgen gentager dagen sig. :s ick: Jeg har så ondt i mit hoved og er overbevist om jeg ikke skal røre alkohol eller cigaretter igen.[/quote]

Det styrer man vel sådan set selv - udfra det gode, gammelkendte princip om "ikke mere karl om aftenen, end man kan være om morgenen"...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af FunkyValle »

[quote="Sasha"][quote="Rasmus"]NA: Jeg var så fuld i går. Jeg er stadig fuld. Jeg har en øver om halvanden time, og jeg efter det skal jeg direkte på spille job. I morgen gentager dagen sig. :s ick: Jeg har så ondt i mit hoved og er overbevist om jeg ikke skal røre alkohol eller cigaretter igen.[/quote]

Det styrer man vel sådan set selv - udfra det gode, gammelkendte princip om "ikke mere karl om aftenen, end man kan være om morgenen"...[/quote]

Eller som min tidligere chef sagde: "Kan man synge aftensang, kan man også synge morgensang."
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="FunkyValle"][quote="Sasha"][quote="Rasmus"]NA: Jeg var så fuld i går. Jeg er stadig fuld. Jeg har en øver om halvanden time, og jeg efter det skal jeg direkte på spille job. I morgen gentager dagen sig. :s ick: Jeg har så ondt i mit hoved og er overbevist om jeg ikke skal røre alkohol eller cigaretter igen.[/quote]

Det styrer man vel sådan set selv - udfra det gode, gammelkendte princip om "ikke mere karl om aftenen, end man kan være om morgenen"...[/quote]

Eller som min tidligere chef sagde: "Kan man synge aftensang, kan man også synge morgensang."[/quote]
Det var ikke så meget det med alkoholen, jeg drikker sjældent, hvertfald mindre end gennemsnittet på min alder, men nu er det første job så overstået, så skal man bare lige en tur til Als i morgen. :S

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

NA: Jeg synes godt nok ikke det er ligeså sjovt at gå i byen, som det var for 5 år siden..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Morten M »

[quote="CobraPizza"]NA: Jeg synes godt nok ikke det er ligeså sjovt at gå i byen, som det var for 5 år siden..[/quote]
Sådan er det at blive voksen :D :D :D
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Morten M"][quote="CobraPizza"]NA: Jeg synes godt nok ikke det er ligeså sjovt at gå i byen, som det var for 5 år siden..[/quote]
Sådan er det at blive voksen :D :D :D [/quote]

Så glæder jeg mig godt nok ikke til jeg bliver voksen...

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Morten M"][quote="CobraPizza"]NA: Jeg synes godt nok ikke det er ligeså sjovt at gå i byen, som det var for 5 år siden..[/quote]
Sådan er det at blive voksen :D :D :D [/quote]

Jamen det er det, jeg er bange for.. det er meget sjovere at sidde derhjemme med nogle venner og nogle bajere og så tæve hinanden i CoD
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen