Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Er det ikke bare fordi, du går 'i byen' på DTU?
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

NA: Lørdag aften betød årets sidste job.. Heldigvis var det et mega fedt job, men stadig, der er sgu lang tid til 16.februar..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Smittefar"]Er det ikke bare fordi, du går 'i byen' på DTU?[/quote]

Nej, det nyder jeg faktisk mere.. I byen, så mener jeg København og dens natteliv..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af thomasrytter »

NA: Har lige solgt min gode, gamle telecaster som har tjent mig gennem de sidste 10 år. Lidt som at sige farvel til en god, gammel ven. Men på den anden side, så er den ikke blevet brugt efter jeg har købt en 72'er i sommer. Og det var sgu også synd, at den bare stod i kassen i øveren og samlede støv...

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Viste min Warmoth Les-Tele til en af mine venner (der mest gør sig på keyboard). Jeg synes jo, at jeg havde fået den til en fornuftig pris, hvortil han bare siger: Den har jo altså også ret mange skrammer, så det er vel ikke så billigt endda!

Jeg prøvede at forklare begrebet relic, men han forstod det endnu mindre end mig.

Jeg er faktisk ret glad for den guitar, men jeg skal ærligt indrømme, at det går mig på, at den ligner noget, der er nogen, der har filet på med sandpapir. Og det hjælper jo ikke, at mine venner siger det samme. Jeg har sgu' mest lyst til at få den malet...

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Sv: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Pianister er fjollede og deres plastik keyboards kan jo ikke tåle ridser, så ham skal du ikke lade dig genere af :p
Modded guitars were crap right out of the factory

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="Turtle"]NA: Viste min Warmoth Les-Tele til en af mine venner ... Jeg har sgu' mest lyst til at få den malet...[/quote]

:thumbup: Det er på tide med en modreaktion på det der slitageefterligning!

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

NA. Jeg spillede med 2 forstærkere igår for første gang. Ac 30 combo med blue alnico med et 2x12 kab med g12h-30.I den anden side en ac 50er med et 4 x 12 kab,så vidt jeg husker med g 12 m heritage enheder.Jeg har købt en lehle p-split og det lød for fedt.Det ambivilante står i at det er et tungt set up og tungt at slæbe.
På P -spliten er sådan en indbygget fasevender i.Jeg er sku ikke helt sikker på jeg kan høre forskel om den er trykket ind eller ej.Kan man måle sig frem til den rigtige fase eller bare spille som the devil himself.?
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Har du prøvet at stille kabinetterne tæt sammen, når du lytter efter faseforholdene?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Lasse H
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 505
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Lasse H »

Ville det i princippet (og jeg skriver i princippet) ikke være sådan, at hvis man står et sted i rummet, hvor faserne kun er forskudt en halv fase (eller halvanden osv...), så vil man ikke kunne høre, når fasevenderen bliver trukket ind?

Afklarende spørgsmål: du brugte vel p-splitteren til at køre gennem begge forstærkere på samme tid? :-)

VH Lasse

Lasse H
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 505
Tilmeldt: 12 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Lasse H »

Jeg mener nok forskudt en kvart fase...

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

[quote="Sasha"]Har du prøvet at stille kabinetterne tæt sammen, når du lytter efter faseforholdene?[/quote]


Jeg vil tro de står med 10-20 cm mellemrum.Skal man sætte dem helt sammen før man kan høre om de er i fase/modfase?
Og ja jeg spiller med 2 forstærkere samtidig.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Narh, så burde du kunne høre det, ville jeg mene...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Julefrokost med frivilligforeningen på Kansas City i aften. Det skal nok blive rigtig sjovt, men hvorfor kan man ikke holde sådan noget, uden at skulle klædes ud?? Aftenens dresscode er: Galla ... og nu er jeg så nødt til at gå ud og købe mig fattig i et eller andet passende. Sidst var temaet 'bad taste', og til trods for, at jeg lignede mig selv til forveksling, var der stadig nogle der ikke mente det var godt nok. Hvordan skal jeg kunne gøre det godt nok i galla??? God dammit ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Julefrokost med frivilligforeningen på Kansas City i aften. Det skal nok blive rigtig sjovt, men hvorfor kan man ikke holde sådan noget, uden at skulle klædes ud?? Aftenens dresscode er: Galla ... og nu er jeg så nødt til at gå ud og købe mig fattig i et eller andet passende. Sidst var temaet 'bad taste', og til trods for, at jeg lignede mig selv til forveksling, var der stadig nogle der ikke mente det var godt nok. Hvordan skal jeg kunne gøre det godt nok i galla??? God dammit ...[/quote]
røde kors, og den første og bedste smoking. Så skal du nok lære dem.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Rasmus"][quote="GodSpeedDK"]NA: Julefrokost med frivilligforeningen på Kansas City i aften. Det skal nok blive rigtig sjovt, men hvorfor kan man ikke holde sådan noget, uden at skulle klædes ud?? Aftenens dresscode er: Galla ... og nu er jeg så nødt til at gå ud og købe mig fattig i et eller andet passende. Sidst var temaet 'bad taste', og til trods for, at jeg lignede mig selv til forveksling, var der stadig nogle der ikke mente det var godt nok. Hvordan skal jeg kunne gøre det godt nok i galla??? God dammit ...[/quote]
røde kors, og den første og bedste smoking. Så skal du nok lære dem.[/quote]

Det endte med Frellsens Hær, men samme fremgangsmåde. De havde i øvrigt også lige et 'butterfly-lommetørklæde-mavebælte'-sæt, samt et par hvide hurtigkneppere. 189,- alt i alt :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="GodSpeedDK"] ...samt et par hvide hurtigkneppere.[/quote]

Måske er det bare mig, der lever i en osteklokke. Men min nysgerrighed byder mig at spørge, was zum Teuffel en "hurtigknepper" er..? :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

[quote="Sasha"][quote="GodSpeedDK"] ...samt et par hvide hurtigkneppere.[/quote]

Måske er det bare mig, der lever i en osteklokke. Men min nysgerrighed byder mig at spørge, was zum Teuffel en "hurtigknepper" er..? :-)[/quote]


En kanin måske? ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

Hurtigkneppere er sådan nogle spidse "Dracula-sko". Jeg er ikke sikker på, at det er et helt officielt anerkendt slangudtryk, men det holder mig nu ikke tilbage, fra at krydre det danske sprog på så poetisk vis :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Aaarrhh, OK :-)

Og hold endelig ikke poesien tilbage..! :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen