Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jacob »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Her står man i køkkenet, og laver frække moves, og synger med på "Chiller når du flexer" med Niklas, og så synes ens datter, at man er en tosse, fordi man opfører sig som en 16 årig. Det er sgu ikke nemt at være far til en teenager ...[/quote]

I den alder er det heller ikke nemt at være teenager til en far, der danser i køkkenet ;)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Efter at have betalt bilforsikring i mange, mange år får jeg nu en hel del penge tilbage igen. Man kunne selvfølgelig argumentere for, at det havde været smartere IKKE at ramme min vens bil, da jeg skulle bakke ud af indkørslen....

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="Turtle"]NA: Efter at have betalt bilforsikring i mange, mange år får jeg nu en hel del penge tilbage igen. Man kunne selvfølgelig argumentere for, at det havde været smartere IKKE at ramme min vens bil, da jeg skulle bakke ud af indkørslen....[/quote]
Ja.. Det kunne man.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

Det blev så til ren nedtur, da jeg måtte opgive at køre hjem i den. Alt i det franske lort er lavet i plastik, så en skade på forskærmen får det meste af bilen til at splitte sig ad. Med 200 km hjem faldt der noget af, hvor der sad nogle knækkede slanger på - så turde jeg ikke mere :lol: Nå det er vel alligevel ambivalent for det betyder jo at jeg er nødt til at blive hængende ved min søster og få gratis mad indtil jeg kan komme med et tog hjem...

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

NA : Skal til en minigathering om lidt, det er bla sammen med nogen gutter jeg spillede sammen med i 90'erne. Der kommer 2 andre guitarister og de har en hel anden tilgang til lyd end jeg har. De vil gerne have hel ren Hifi lyd fra deres guitarer, så kommer jeg anstigende med min tudsegamle Bassman og pedalkæde.


---
I am here: <!-- m --><a class="postlink" href="http://maps.google.com/maps?ll=55.89436 ... .770722</a><!-- m -->

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

NA: Har efter noget tids ren dovenskab, fået opbygget mig et fuldskæg, og selvom det både er korrekt stoner-metal-indie-folk-hipt, og tildels faktisk også klæder mig, så er det nu nået til et punkt, hvor det er irretende.. Så hvad gør man, lader det bliver, lærer at leve med det, eller skal det bare ha' kniven.. Hmmm..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

Kniven...... Personlig velfærd frem for modeluner. Det kan vel også bare studses?


---
I am here: <!-- m --><a class="postlink" href="http://maps.google.com/maps?ll=55.89445 ... .770584</a><!-- m -->

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

Det ville aldrig være kommet, hvis det havde været et ret modelune, dem har jeg ikke fuldt siden en gang i 90'erne..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

Du skal bare lade det være!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"]NA: Har efter noget tids ren dovenskab, fået opbygget mig et fuldskæg, og selvom det både er korrekt stoner-metal-indie-folk-hipt, og tildels faktisk også klæder mig, så er det nu nået til et punkt, hvor det er irretende.. Så hvad gør man, lader det bliver, lærer at leve med det, eller skal det bare ha' kniven.. Hmmm..[/quote]

Det klør i 2-3 dage, inden det bliver lidt længere og mindre stift. Spørgsmålet er bare, hvad du gider mindst: barbere dig eller kradse dig på halsen ind i mellem :-)

PS. Pics or it didn't happen - er det ikke sådan, de unge mennesker siger? ;-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="Telemaster"]PS. Pics or it didn't happen - er det ikke sådan, de unge mennesker siger? ;-)[/quote]

De unge mennesker, havde sikkert brugt denne her..

:text-worthless:
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

Jeg er aldrig nået over det punkt med at kradse.
Det ender altid med at skægget får en tur med trimmeren.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="fortytwo"][quote="Telemaster"]PS. Pics or it didn't happen - er det ikke sådan, de unge mennesker siger? ;-)[/quote]

De unge mennesker, havde sikkert brugt denne her..

:text-worthless:[/quote]

Du er jo også langt yngre end mig :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="Telemaster"][quote="fortytwo"][quote="Telemaster"]PS. Pics or it didn't happen - er det ikke sådan, de unge mennesker siger? ;-)[/quote]

De unge mennesker, havde sikkert brugt denne her..

:text-worthless:[/quote]

Du er jo også langt yngre end mig :-)[/quote]

OH YEAH.. Langt yngre.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Peter C »

NA:

Jeg ville så gerne, at der var en forstærker på det danske brugtmarked, som jeg kunne tænke mig, men der er ikke en eneste, hvor jeg tænker, den MÅ jeg have - det er altid dejligt med nyt gear. Det er så dyrt, at få dem fra udlandet..

Men så bruger jeg jo heller ikke nogle penge...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="Peter C"]NA:

Jeg ville så gerne, at der var en forstærker på det danske brugtmarked, som jeg kunne tænke mig[/quote]

Hvorfor? Har du da ingen forstæker?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Posten har været her med mit nye 50-500 mm objektiv. Og det er fint solskinsvejr til at gå ud i naturen og lege. Og så har jeg aftalt møder til længe efter solnedgang idag. Øv :(

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="Peter C"]NA:

Jeg ville så gerne, at der var en forstærker på det danske brugtmarked, som jeg kunne tænke mig, men der er ikke en eneste, hvor jeg tænker, den MÅ jeg have - det er altid dejligt med nyt gear. Det er så dyrt, at få dem fra udlandet..

Men så bruger jeg jo heller ikke nogle penge...[/quote]

Er du 100 % sikker på, du har set annoncen for min Superbass fra 1975? Den virker da oplagt ;-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af FunkyValle »

NA: En T-bone steak på 750g. Der er bare alt for meget mad i sådan en... Specielt når der også skal være plads til forret og dessert.
Men det var en god middag på Madklubben Steak. Det kan klart anbefales.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
Førslev
Still Got The Blues
Indlæg: 347
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Sv: Now ambivalent

Indlæg af Førslev »

[quote="FunkyValle"]NA: En T-bone steak på 750g. Der er bare alt for meget mad i sådan en... Specielt når der også skal være plads til forret og dessert. [/quote]


Jeg forstår ikke det du siger...:?:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen