Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

[quote="FunkyValle"]NA: En T-bone steak på 750g. Der er bare alt for meget mad i sådan en... [/quote]
Det er jo bare pålæg.....

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Nej, alt under en hel sæl, tæller faktisk ikke rigtigt... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

Touche !


---
I am here: <!-- m --><a class="postlink" href="http://maps.google.com/maps?ll=55.89456 ... .770667</a><!-- m -->

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Et af mine gamle bands er kommet i gang igen. Det er fed optur - især lige nu, hvor jeg render rundt med en masse frustrationer, der bedst kanaliseres ud i noget musik - men alligevel ambivalent, for nu har jeg jo solgt meget af det grej, der lige passede til den stil. Så nu skal jeg have samlet mig et pedalboard igen. Og jeg mangler altså også en forstærker, der lyder godt uden en masse distortion. Tvungen GAS...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Er kommet til at smide en hundredelas efter et NUTV-abonnement, og sidder nu klistret til live-steam'en fra Big Brother-huset.

Breaking News: Der er ingen der knalder endnu ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Er kommet til at smide en hundredelas efter et NUTV-abonnement, og sidder nu klistret til live-steam'en fra Big Brother-huset.

Breaking News: Der er ingen der knalder endnu ...[/quote]
You need to get a job dude! :D

NA: Jeg var i studiet i går, og indspillede guitar og bas på en gammel Yamaha 6x10" weird PA søjle. Det lød for det meste OK, men man havde ikke den der fornemmelse af rør i dynamikken. Men jeg var faktisk ligeglad. Det handlede mere om det som der blev spillet. :o :wtf: :?:

Edit: Det skal lige siges der stod en Koch studiotone og en gammel Fender Twin Reverb SF, men jeg gad bare ikke rigtig! :?

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Funkis »

Lyder som om du er ved at blive syg Rasmus - søg læge hurtigt. ! :-)
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="Rasmus"]... men man havde ikke den der fornemmelse af rør i dynamikken.[/quote]

Det er også noget overvurderet.
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="Sasha"][quote="Rasmus"]... men man havde ikke den der fornemmelse af rør i dynamikken.[/quote]

Det er også noget overvurderet.[/quote]

Det er kun overvurderet i lyveland!
[quote="Funkis"]Lyder som om du er ved at blive syg Rasmus - søg læge hurtigt. ! :-)[/quote]

Jeg har tænkt tingene igennem, og det fik mig til at tænke over nogle andre ting. F.eks hvorfor var der nu lige pludselig så meget forskel på mine pickupper, og var bridge pickuppen ikke lidt sur i det o.s.v.... men i virkeligheden var det jo bare fordi jeg spillede på en skod amp. :)

NU gi'r det mening. :D

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

http://www.thomann.de/dk/gibson_kirk_ha ... signed.htm

NA: Fed spade, men hvad mon ESP (der endorser ham) synes om det?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

NA- Jeg er lige blevet tilbudt en gammel 63-64er Vox ac 30 er til en fornuftig pris af min tidligere band kollega-Det ambivalante er
at jeg jo har 2 nyere ac 30 i forvejen som gør det godt.Og man kunne måske sælge den ene ,men som markedet er ,kan det nok ikke lade sig gøre. :?
Sorte strater lyder bare bedst..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

Du køber den sgudda og sælger en af de nye når tiderne bliver bedre.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

[quote="Swampthing"]Du køber den sgudda og sælger en af de nye når tiderne bliver bedre.[/quote]


Ja det er fristende men jeg har jo både en gammel ac 50 er og en slper til at stå også.Godt jeg har et værksted med tilhørende spillerum til rådighed.
Men jeg har jo altid drømt om en af de rigtige jmi Vox ac 30
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jake »

[quote="Pluto"][quote="Swampthing"]Du køber den sgudda og sælger en af de nye når tiderne bliver bedre.[/quote]


Ja det er fristende men jeg har jo både en gammel ac 50 er og en slper til at stå også.Godt jeg har et værksted med tilhørende spillerum til rådighed.
Men jeg har jo altid drømt om en af de rigtige jmi Vox ac 30[/quote]

Kvinder køber jo også flere sko selvom de kun har to fødder. Man skal gøre hvad man kan for at indfri sine drømme - så jeg kan kun sige GO FOR IT! ;-)

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Har netop været til Emergenza-infomøde, hvor vi blandt andet fik afsløret vores tildelte spilletidspunkt. Og spørg lige, om vi trak nitten big time: Onsdag kl. 23:30.

God dammit, hvis der overhovedet indfinder sig nogen en onsdag aften i provinsen, så er de med garanti gået hjem igen inden kl. 23:30, så det kan faktisk ikke blive meget værre. Men vi må jo bare igenigen se Emergenza som en avanceret øver, og de af os, der ikke skal tidligt op og på arbejde dagen efter, en mulighed for at drikke et par øller i hinandens selskab.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

Det er da ærgerligt, Mikkel.

Men der er jo så meget halløj og fis med det Emergenza der, så I kan sagtens gå videre. Folk kan smide en sympatistemme på jer, de andre bands forsøger måske at være "taktiske" og opfordre deres venner til at stemme på jer, I kan blive gode venner med alle de andre bands og sikre jer et par stemmer den vej osv. I bund og grund handler det selvfølgelig om at have flest "venner", men det kan sgu godt lade sig gøre alligevel.

Jeg krydser fingre for jer, og så må du sige til, hvis I kommer til Århus.

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af sørendybdal »

Er det stadig Martin og ham tyskeren (som jeg ikke kan huske hvad hedder), der står for det?
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Martin »

Jeg var også til Emergenza infomøde her til aften dog i Århus. Det var en tysker (husker heller ikke navnet), der stod for det. Vi fik også en onsdag dog 21:30, hvilket faktisk passer mig okay, men jeg har ikke de store forventninger. :)
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

Peter Bauer. Han er sgu noget af en type, men en flink mand

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="sørendybdal"]Er det stadig Martin og ham tyskeren (som jeg ikke kan huske hvad hedder), der står for det?[/quote]

Det er i hvert fald ham Martin. Om ham den kuleskøre tysker stadig huserer, skal jeg ikke kunne sige.

Jeg prøvede lige at tænke igennem, hvem jeg selv kender, som kunne finde på at komme ... og jeg må desværre konstatere, at folk på min alder alle enten har et arbejde de skal tidligt op til, har børn og/eller en varm sofa, der trækker betydelig mere på en onsdag aften, end en tur ud i vinterkulden, for at se et band spille 25 min.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen