Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Turtle"]NO: Lovforslaget er ikke engang fremsat endnu, men jeg er allerede inviteret til mit første homoseksuelle kirkebryllup - nogen har vist haft planerne klar :lol:

NA: Men det er alligevel lidt ambivalent, for jeg hader den danske folkekirke og det den står for, så jeg er lidt træt af, at vi skulle vente på de hyklere inden vi må fejre mine gode venner. Men jeg springer kirken over og glæder mig til festen alligevel...[/quote]

Bøssefester er vilde.. de kan fandme fest.. man skal bare sørge for at vide, hvem der spiller på hvilket hold, hvis man regner med at få en hetero/bi-seksuel veninde med hjem..

NA: Har pensioneret pedalboardet.. har fastgjort min Korg Pitchblack til min top, men så er det ellers Guitar => Top => Højtalere..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

NA: Jeg roder en hel masse med elektronisk baseret rock/pop musik pt, og indspiller og programmerer en masse i Cubase. Det er superfedt. :) Jeg kørte så ud og hentede et brugt Korg R3 synth i dag, og har rodet lidt med den her til aften. Det ambivalente består i at den lyder skidefedt, men jeg er helt lost i at programmere den. Det kan godt være at jeg er nødt til at skyde den af igen - damn... Jeg troede multieffekter var komplicerede.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="GuitaRasmus"]NA: Jeg roder en hel masse med elektronisk baseret rock/pop musik pt, og indspiller og programmerer en masse i Cubase. Det er superfedt. :) Jeg kørte så ud og hentede et brugt Korg R3 synth i dag, og har rodet lidt med den her til aften. Det ambivalente består i at den lyder skidefedt, men jeg er helt lost i at programmere den. Det kan godt være at jeg er nødt til at skyde den af igen - damn... Jeg troede multieffekter var komplicerede.[/quote]

:) Jeg har opgivet at lære at programmere min microkorg. Du skal nok bare være lidt mere stædig, og give det mere end en aften. :lol:

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Rasmus"][quote="GuitaRasmus"]NA: Jeg roder en hel masse med elektronisk baseret rock/pop musik pt, og indspiller og programmerer en masse i Cubase. Det er superfedt. :) Jeg kørte så ud og hentede et brugt Korg R3 synth i dag, og har rodet lidt med den her til aften. Det ambivalente består i at den lyder skidefedt, men jeg er helt lost i at programmere den. Det kan godt være at jeg er nødt til at skyde den af igen - damn... Jeg troede multieffekter var komplicerede.[/quote]

:) Jeg har opgivet at lære at programmere min microkorg. Du skal nok bare være lidt mere stædig, og give det mere end en aften. :lol:[/quote]

Helt ærligt, du bruger SÅ meget tid på at rode med grej, og du har opgivet din Microkorg... Så tror jeg sgu det kræver mere end en aften mere. Jeg orker simpelthen ikke. Livet er for kort til ting der er unødigt komplicerede. :)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

[quote="GuitaRasmus"]

Så tror jeg sgu det kræver mere end en aften mere. Jeg orker simpelthen ikke. Livet er for kort til ting der er unødigt komplicerede. :) [/quote]

Hvad så med kvinder?
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Rasmus"][quote="GuitaRasmus"]NA: Jeg roder en hel masse med elektronisk baseret rock/pop musik pt, og indspiller og programmerer en masse i Cubase. Det er superfedt. :) Jeg kørte så ud og hentede et brugt Korg R3 synth i dag, og har rodet lidt med den her til aften. Det ambivalente består i at den lyder skidefedt, men jeg er helt lost i at programmere den. Det kan godt være at jeg er nødt til at skyde den af igen - damn... Jeg troede multieffekter var komplicerede.[/quote]

:) Jeg har opgivet at lære at programmere min microkorg. Du skal nok bare være lidt mere stædig, og give det mere end en aften. :lol:[/quote]

Helt ærligt, du bruger SÅ meget tid på at rode med grej, og du har opgivet din Microkorg... Så tror jeg sgu det kræver mere end en aften mere. Jeg orker simpelthen ikke. Livet er for kort til ting der er unødigt komplicerede. :) [/quote]

Jeg roder mest med guitargear, jeg har ikke helt samme drive, når det kommer til keyboards! Jeg har hentet manualen, men har ikke læst den. :)

Og så tror jeg at det var fordi keyboardet er et jeg har lånt/fået. Og jeg har aldrig rigtig haft brug for det til andet end 1 gig, hvor jeg kun brugte den indbyggede vocoder.

Så hvis man har et formål med det, så synes jeg du skal bruge tiden på det.

Det ville selvfølgelig være fedt at kende lidt til keyboards/synthesizers opbygning. Det er som regel noget med en LFO, noget attack, decay, release-time o.s.v.
Hvilket du sikkert allerede ved, ellers er det ret nemt at læse om.

Den del af microkorgen har jeg fattet, men den er lidt kringlet bygget op, da der kun er analoge knapper, og et meget simpelt display. Så jeg kan tilnærmelsesvis godt manipulere de lyde der er i den til et ønsket behov, men at skabe ny lyde fra bunden er jeg slet ikke i stand til. :think:

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

NA: Jeg har for mange guitarer, og jeg vil ikke af med nogen!
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Sv: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Så har du jo ikke for mange!
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

[quote="Smittefar"]Så har du jo ikke for mange![/quote]

Det siger min kæreste jeg har.. Kunne være jeg skulle erstatte hende med en guitar der forstår mig..
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Sv: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Det har din kæreste ikke forstand på, og hvis hun ikke kan forstå det, må hun videre :)

Har du prøvet at sige til hende, at hun har for mange sko eller for meget tøj.
Modded guitars were crap right out of the factory

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

[quote="CobraPizza"][quote="Smittefar"]Så har du jo ikke for mange![/quote]

Det siger min kæreste jeg har.. Kunne være jeg skulle erstatte hende med en guitar der forstår mig..[/quote]

Du kan måske få en god pris for hende på den blå

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Billy Idol spiller på Rytmeposten til juli. Men jeg har jo ikke råd til at tage til koncerter hele tiden :(

<!-- m --><a class="postlink" href="http://gaffa.dk/nyhed/59392">http://gaf ... d/59392</a><!-- m -->
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Billy Idol spiller på Rytmeposten til juli. Men jeg har jo ikke råd til at tage til koncerter hele tiden :(

<!-- m --><a class="postlink" href="http://gaffa.dk/nyhed/59392">http://gaf ... d/59392</a><!-- m -->[/quote]

Vi skal derned - han er genial live!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

NA: Når folk forsøger at sælge en relic-guitar som "ekstremt velholdt"...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"]NA: Når folk forsøger at sælge en relic-guitar som "ekstremt velholdt"...[/quote]

:D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
CobraPizza
Gearfreak roadie
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now ambivalent

Indlæg af CobraPizza »

NO:

[quote="kraen"][quote="CobraPizza"][quote="Smittefar"]Så har du jo ikke for mange![/quote]

Det siger min kæreste jeg har.. Kunne være jeg skulle erstatte hende med en guitar der forstår mig..[/quote]

Du kan måske få en god pris for hende på den blå[/quote]

NA: Har lige fået at vide at min løn fra sidste måned bliver udbetalt i næste, heldigvis kan jeg leve på overskydende skat og feriepenge + jeg får ekstra mange penge næste måned.. Måske skulle jeg bare få solgt kæresten og købe mere gear.. det ville også være godt for den danske økonomi, hvis flere investerede på brugt-markedet (+ andre undeskyldninger :violin: )
9 out of 10 cultists recommend Cthulhu... the last one is being sacrificd..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

NA : En jeg gik på efterskole med, skal være mormor. Nyheden er jo fin. Jeg føler mig gammel.....

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Skal til bryllup i dag, ved min kones veninde og hendes tilkommende. Bryllupper er altid sjove, men jeg kender bare ikke rigtig nogen af de andre gæster, og jeg er ved gud ikke særligt socialt anlagt, så jeg forudser en dag/aften, hvor jeg sidder i et hjørne og prøver at se ud som om jeg ikke keder mig. Udover lige når ...

NA2: ... jeg skal tage billeder. Jeg er blevet shanghaiet til at være fotograf. Bevares, jeg har da et rimelig fornuftigt kamera, og kan da også nogenlunde betjene det, men det er lidt af et ansvar at lægge på mine små, smalle skuldre, at skulle dokumentere en så stor begivenhed.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="Swampthing"]NA : En jeg gik på efterskole med, skal være mormor. Nyheden er jo fin. Jeg føler mig gammel.....[/quote]
Er det så ikke her, at du priser dig lykkelig for, at det ikke er dig der skal være bedstefar.. ;-)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="GodSpeedDK"]
NA2: ... jeg skal tage billeder. Jeg er blevet shanghaiet til at være fotograf. Bevares, jeg har da et rimelig fornuftigt kamera, og kan da også nogenlunde betjene det, men det er lidt af et ansvar at lægge på mine små, smalle skuldre, at skulle dokumentere en så stor begivenhed.[/quote]

Efter bryllupet. ;)
"ja, det her er så endnu et billede af Mikkels sko... her er et billede af brudens kavalergang... og endnu et billede af mikkels sko...."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen