Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

NA: Jeg har netop erfaret, at jeg i nat gav en pige 100 kr "til en fedtsugning". Det var ordene. Og lige bagefter gav jeg hende 100 kr mere til en brystoperation. What. The. Fuck. Jeg kan ikke selv huske noget af det, men det lyder som en ret sjov aften :wave: Note to self: alt med måde, også alkohol.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Telemaster"]NA: Jeg har netop erfaret, at jeg i nat gav en pige 100 kr "til en fedtsugning". Det var ordene. Og lige bagefter gav jeg hende 100 kr mere til en brystoperation. What. The. Fuck. Jeg kan ikke selv huske noget af det, men det lyder som en ret sjov aften :wave: Note to self: alt med måde, også alkohol.[/quote]

Hahahahaha... Du er ikke blevet mindre legendarisk i dine branderter. :D
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Telemaster"]NA: Jeg har netop erfaret, at jeg i nat gav en pige 100 kr "til en fedtsugning". Det var ordene. Og lige bagefter gav jeg hende 100 kr mere til en brystoperation. What. The. Fuck. Jeg kan ikke selv huske noget af det, men det lyder som en ret sjov aften :wave: Note to self: alt med måde, også alkohol.[/quote]

Hahahahaha... Du er ikke blevet mindre legendarisk i dine branderter. :D [/quote]
Det er den ultimative sviner til en pige...."du er for fed og du har små patter".... :clap:

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Martin »

NA: At opdage, hvor nemt det er at bruge Paypal.
Five Fingers - Five Strings

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Peter C »

[quote="Martin"]NA: At opdage, hvor nemt det er at bruge Paypal.[/quote]

Og dyrt...

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Martin »

[quote="Peter C"][quote="Martin"]NA: At opdage, hvor nemt det er at bruge Paypal.[/quote]

Og dyrt...[/quote]

Det har jeg ikke opdaget endnu. ;)
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="Telemaster"]NA: Jeg har netop erfaret, at jeg i nat gav en pige 100 kr "til en fedtsugning". Det var ordene. Og lige bagefter gav jeg hende 100 kr mere til en brystoperation. What. The. Fuck. Jeg kan ikke selv huske noget af det, men det lyder som en ret sjov aften :wave: Note to self: alt med måde, også alkohol.[/quote]

Jeg vil da næsten håbe, at du vågnede op med gevaldige smerter fra dét knæ, som hun retfærdigvis bør have placeret meget hårdt i bollerne på dig...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"][quote="Telemaster"]NA: Jeg har netop erfaret, at jeg i nat gav en pige 100 kr "til en fedtsugning". Det var ordene. Og lige bagefter gav jeg hende 100 kr mere til en brystoperation. What. The. Fuck. Jeg kan ikke selv huske noget af det, men det lyder som en ret sjov aften :wave: Note to self: alt med måde, også alkohol.[/quote]

Jeg vil da næsten håbe, at du vågnede op med gevaldige smerter fra dét knæ, som hun retfærdigvis bør have placeret meget hårdt i bollerne på dig...[/quote]

Ja, det skulle man jo tro, men jeg må virkelig have været i mit charmerende hjørne, for hun blev angiveligt ikke sur. Utroligt. Til gengæld havde ondt de fleste andre steder, og jeg kan da også huske at være faldet ned ad en trappe på et tidspunkt. Fuck mig.
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Ja, det må sgu´ godt nok kræve en vis charme.

Men måske du skulle prøve en anden strategi næste gang, hvis du er "in it for the fuck"..?

- Bare en tanke... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"]Ja, det må sgu´ godt nok kræve en vis charme.

Men måske du skulle prøve en anden strategi næste gang, hvis du er "in it for the fuck"..?

- Bare en tanke... :-)[/quote]

Tak for tanken, men strategien, hvis man kan tale om en sådan, fungerer egentlig ok :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

NA: Jeg kom vist til at tømme en flaske vodka alene i går.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA: Havde første øver med rockbandet i over seks måneder i fredags. Det var hamrende fedt at få lov til at spille noget rock og skrue lidt op, og vi fik lagt bunden til et nyt nummer, som bliver rigtig fedt. Det skete, efter vi havde snakket lidt om, at vi skal forsøge at tænke lidt mere over den musik, vi laver. Det giver blod på tanden, og jeg har et par andre idéer, som jeg arbejder på.
Så er det ret ærgerligt, at vi maksimalt når en enkelt øver inden august...

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

NA: Sidder med en spritny iPhone 4S i hånden. Det er da ikke ambivalent, tænker du så måske. Jo, fordi købet er sket på baggrund af, at jeg mistede den anden efter en bytur i torsdags og jeg kan bare ikke undvære en iPhone. Jeg skal lave nogle iPhone web-app projekter, der SKAL være færdige i den kommende uge, og de skal selvfølgelig testes, inden de kan sendes ud.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

NA- Jeg har efter længe og mange overvejelser valgt at kvitte mit balle band.Vi har spillet sammen i snart 7 år så det var en svær beslutning ,men jeg trænger
simpelthen til noget nyt.
Nu vil jeg lige igennem sommeren inden jeg tager beslutning om hvad jeg gerne vil, men sansynligvis en blues/rock trio af en art.
Jeg har da heldigvis mit Rory Gallagher band at lege med.
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Videoshoot med morfar-bandet i morgen. Det har været lidt en kamp at få de implicerede parter (som i virkeligheden ikke tæller andet end tre personer, udover os selv) til at kunne dukke op den samme dag, og så meldes der guddødemig om regnvejr. Jeg er dog sikker på, at vi nok skal få noget i kassen, men der vil uvægerligt blive noget omskrivning af drejebogen og improvisation on-the-fly, i forhold til udendørsscenerne.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Videoshoot med morfar-bandet i morgen. Det har været lidt en kamp at få de implicerede parter (som i virkeligheden ikke tæller andet end tre personer, udover os selv) til at kunne dukke op den samme dag, og så meldes der guddødemig om regnvejr. Jeg er dog sikker på, at vi nok skal få noget i kassen, men der vil uvægerligt blive noget omskrivning af drejebogen og improvisation on-the-fly, i forhold til udendørsscenerne.[/quote]

Update: Ahrr ... den smule regn var intet problem :)

Vi fik skudt det hele mere eller mindre som planlagt, og når selve nummeret er mixet helt færdigt, og videoen er redigeret, skal I nok få lov at se resultatet :wave:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

NA: Der kommer en gut om lidt for kigge på mine Leslier, det er selvfølgelig overkill at have 3, men de lyder så godt at jeg ikke har lyst til at skille mig af med nogen af dem.
På den anden side fylder de ret meget og der er andet grej jeg gerne vil prøve.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

NA: Jeg føler en ubændig trang til at lave et band, som omfatter en "rytmegruppe", der består af basklarinet, fagot og måske en tuba...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af mos »

Gør det, gør det!!!!!!!!!!
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Joh, men det kræver lige, at man skal finde de rette, interesserede folk. Og så kræver det også en sanger á la dét her:

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen