Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Grøn Koncert. De optrædende var sgu, for en stor dels vedkommende, ikke noget at skrive hjem om, men til gengæld var Malk de Koijn alle 180,- værd, så alt det andet var jo egentlig bare bonus, som man ikke rigtig kan klage over. Nephew var dog også godkendt, uden nogen af os dog blev sendt til tælling i bar benovelse.

NA2: Med 3 albums på samvittigheden er der selvfølgelig ikke noget at sige til, at de tre bananer fra Langestrand ikke kan spille ALLE deres numre, til en koncert som denne, men for hulan, hvor kunne man ikke undgå at savne en masse, nye som gamle. Og især syntes jeg det var synd, at de ikke spillede 'Jim Daggerthuggert', som pt. er min 7-årige nevøs yndlingnummer, og hele grunden til, at han overhovedet var med. Men han syntes nu det var fedt alligevel :)

Edit: NN: Hele "festival-konceptet". Om det så er Grøn Koncert, eller Roskilde, Skanderborg, whatever rocks your boat, så er og bliver det bare et ufærdigt koncept, at man prøver at gøre alle tilfredse, og ender med at folk (og vi danskere er ekseptionelt gode, i dén sammenhæng) ikke rigtig gider mere end halvdelen af det programsatte. Så det meste af tiden bruger man på at stå og bitche over hvor fesen Rasmus Seebach er, eller hvor overenergiske Alphabeat er.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

NA: Så rundede man sgu´ de 40.

Men OK, når man stadig er alt for fed og superfunky som mig, så er det jo ingen sag...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Odgaard »

Søren, tillykke med de (ambivalente?) 40 :thumbup: Jeg er sikker på, din mængde af funkedhed kan klare det.

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

[quote="Sasha"]NA: Så rundede man sgu´ de 40.

Men OK, når man stadig er alt for fed og superfunky som mig, så er det jo ingen sag...[/quote]


Tillykke Søren. jeg runder snart de 45 og kan sige at du ikke har noget at glæde dig til.Din bedste tid ligger bag dig. ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="Odgaard"]Søren, tillykke med de (ambivalente?) 40 :thumbup: Jeg er sikker på, din mængde af funkedhed kan klare det.[/quote]

Tak-tak!

Jeg surfer simpelthen om det påståede skarpe hjørne i bedste "Smooth Operator-stil" :-)

Og nu vil jeg så bortføre min smukke, unge hustru ud på en lille "Dinner for two" nærmest i vandkanten. So if you´ll excuse me, I must be on my way...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af JSThomsen »

Tillykke med fødselsdagen :D

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af JSThomsen »

[quote="Pluto"]............jeg runder snart de 45 og kan sige at du ikke har noget at glæde dig til.Din bedste tid ligger bag dig. ;) [/quote]

Arh, så galt er det vel ikke ;)

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

[quote="JSThomsen"][quote="Pluto"]............jeg runder snart de 45 og kan sige at du ikke har noget at glæde dig til.Din bedste tid ligger bag dig. ;) [/quote]

Arh, så galt er det vel ikke ;) [/quote]


Det hjælper lidt at få noget nyt gear hele tiden. ;)
Sorte strater lyder bare bedst..

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af JSThomsen »

[quote="Pluto"][quote="JSThomsen"][quote="Pluto"]............jeg runder snart de 45 og kan sige at du ikke har noget at glæde dig til.Din bedste tid ligger bag dig. ;) [/quote]

Arh, så galt er det vel ikke ;) [/quote]

Det hjælper lidt at få noget nyt gear hele tiden. ;) [/quote]

Ja, det kunne jeg forestille mig :lol:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="JSThomsen"]Tillykke med fødselsdagen :D [/quote]

Tak-tak!

OT: Jeg har i øvrigt fire skærmhætter til forforstærkerrør liggende her. Gad vide, om ikke de mangler i en AC50 et eller andet sted..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

Tillykke med fødselsdagen. :D

Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jens H »

Tillykke Søren. :D Næste gang det bliver rundt er så 50 år.
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Tak-tak!

Nu skal man jo ikke glemme, at mange af de bedste ting her i tilværelsen bliver bedre med alderen. Jeg kan da f.eks. også godt komme i tanker om andre ting fra starten af 70´erne, som i løbet af de sidste 20-25 år har mangedoblet deres værdi. Så jeg bliver simpelthen så Swag og så Spiffy som 50-årig, at det nok bliver svært at holde ud :-)

Og så er der vist ingen grund til at tvære mere i det. Today is a new day...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Har netop fået konen til at tage min første akustiske guitar med på genbrugspladsen. Den har ligget i kælderen i årevis. Jeg fandt den i sin tid i en container, det er mange år siden den har kunne stemmes ordentligt (og der er ingen mulighed for justering), og så lød den ærlig talt ad helvede til. Men der ér nu noget grundlæggende forkert i, at smide en guitar ud, synes jeg.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Har netop fået konen til at tage min første akustiske guitar med på genbrugspladsen. Den har ligget i kælderen i årevis. Jeg fandt den i sin tid i en container, det er mange år siden den har kunne stemmes ordentligt (og der er ingen mulighed for justering), og så lød den ærlig talt ad helvede til. Men der ér nu noget grundlæggende forkert i, at smide en guitar ud, synes jeg.[/quote]

+ 1 ! Jeg tænker stadig af og til på min Höfner. Jeg ville flå den fra hende, og gemme den under sengen..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="MacG"][quote="GodSpeedDK"]NA: Har netop fået konen til at tage min første akustiske guitar med på genbrugspladsen. Den har ligget i kælderen i årevis. Jeg fandt den i sin tid i en container, det er mange år siden den har kunne stemmes ordentligt (og der er ingen mulighed for justering), og så lød den ærlig talt ad helvede til. Men der ér nu noget grundlæggende forkert i, at smide en guitar ud, synes jeg.[/quote]

+ 1 ! Jeg tænker stadig af og til på min Höfner. Jeg ville flå den fra hende, og gemme den under sengen..[/quote]

Sjovt du siger det ... det var faktisk også en Höfner. Hmmmm ... :think:

Nå, den er afleveret nu.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA (eller Now Tragisk): Søndag aften stod jeg til Veronica Maggio-koncert og var tre meter fra den lydmand, som nu er død efter på tragisk vis at være faldet ud af tourbussen. Mærkeligt at tænke på

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="Barf"]NA (eller Now Tragisk): Søndag aften stod jeg til Veronica Maggio-koncert og var tre meter fra den lydmand, som nu er død efter på tragisk vis at være faldet ud af tourbussen. Mærkeligt at tænke på[/quote]
For en måned siden, spillede vi et festival job i Norge med dem, med Larsen, hvor vi jo snakkede lidt, som man jo gør crews imellem..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Det dersens irritende koncept, arbejde, på hvilken konto nogen af os får frarøvet en masse dejlig fritid, er til nøds OK, når man ser på alternativet, rent økonomisk. Men en arbejdsdag på 15 timer er sgu lige groft nok. Heldigvis var det en engangforteelse fra chefens side, og dels skulle det gerne ende ud i en lidt pænere lønseddel næste gang - og med en ny guitar i kikkerten, og efterhånden indenfor økonomisk rækkevidde, så tager jeg også dét med.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Det dersens irritende koncept, arbejde, på hvilken konto nogen af os får frarøvet en masse dejlig fritid, er til nøds OK, når man ser på alternativet, rent økonomisk. Men en arbejdsdag på 15 timer er sgu lige groft nok. Heldigvis var det en engangforteelse fra chefens side, og dels skulle det gerne ende ud i en lidt pænere lønseddel næste gang - og med en ny guitar i kikkerten, og efterhånden indenfor økonomisk rækkevidde, så tager jeg også dét med.[/quote]

Prøv at forestil dig et job hvor man aldrig checker ud. :wave: :thumbup:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen