Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Martin »

NA: Folk, der spørger om en mindstepris på ting, man har til salg. Det er da en temmelig fjollet måde at prøve og presse prisen ned IMO.
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

NA: Har fået sat et tandimplantat i idag, men bedøvelsen er stadig ikke gået væk.

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

NA : Ugens uundgåelige på P3....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Martin »

[quote="Swampthing"]NA : Ugens uundgåelige på P3....


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Tænkte netop det samme. :D
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

Enig. Og for dem som ikke er indviede i moderne musik, så er der tale om den her: <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Ahh tak - jeg havde undgået den uundgåelige i denne uge ind til nu - Jeg er ikke imponeret.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

[quote="Barf"]Enig. Og for dem som ikke er indviede i moderne musik, så er der tale om den her: <!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->[/quote]

Jeg kom lige pludselig i tanke om, hvorfor jeg aldrig hører P3...
Cogito sumere potum alterum

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

Hey !!
Jimi's version spilles på P3 nu!!
Dagen er reddet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="Swampthing"]Hey !!
Jimi's version spilles på P3 nu!!
Dagen er reddet.


[/quote]

Ja, det er vist også bedre spild af tid...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Netto havde Flensburger Pilsner i dag, og eftersom jeg godt kunne bruge nogle gummi-fætre som alternativ til straplock, så tog jeg en sixpack med hjem. Det viser sig så, at gummipakningerne er limet fast til selve proppen, så de ikke er til at få af. Pokkers. Så har jeg købt øl til ingen verdens nytte ... eller noget ... :think:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af DarkoPage »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Netto havde Flensburger Pilsner i dag, og eftersom jeg godt kunne bruge nogle gummi-fætre som alternativ til straplock, så tog jeg en sixpack med hjem. Det viser sig så, at gummipakningerne er limet fast til selve proppen, så de ikke er til at få af. Pokkers. Så har jeg købt øl til ingen verdens nytte ... eller noget ... :think:[/quote]

Værsåartig: http://www.hjemmebryggeren.dk/varegrupp ... k-721.html

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

NA: At denne artikel bliver spredt ud over min Facebookvæg med advarslen om at passe på: <!-- m --><a class="postlink" href="http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... r/samfund/ ... 820701.ece</a><!-- m -->
Jeg havde lidt håbet på, at man var intelligent nok til at holde sig fra stoffer i det hele taget.
Cogito sumere potum alterum

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

Fy for satan hvor var det ulækkert !!
Det er snart 4 timer siden jeg så det og billederne roterer stadig i hovedet.
Godt man ikke er narkoman.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Når det danske fodboldlandshold, for først gang siden 1992, spiller en fantastisk fodboldkamp, fokuseret, disciplineret, og i den grad hænger tjekkerne ud til tørre, i samtlige 90 minutter, så mangler de alligevel lige at ramme målet, og må gå hjem med en helt utroligt skuffende 0-0. Det er satme frustrerende!
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

NA: Jeg har lige brugt en del tid på at lave en indspilning af temaet til Game of Thrones udelukkende med high-gain guitar i logic. What have I become?

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Netto havde Flensburger Pilsner i dag, og eftersom jeg godt kunne bruge nogle gummi-fætre som alternativ til straplock, så tog jeg en sixpack med hjem. Det viser sig så, at gummipakningerne er limet fast til selve proppen, så de ikke er til at få af. Pokkers. Så har jeg købt øl til ingen verdens nytte ... eller noget ... :think:[/quote]

Den lavede jeg også!

Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jacob »

[quote="Rasmus"][quote="GodSpeedDK"]NA: Netto havde Flensburger Pilsner i dag, og eftersom jeg godt kunne bruge nogle gummi-fætre som alternativ til straplock, så tog jeg en sixpack med hjem. Det viser sig så, at gummipakningerne er limet fast til selve proppen, så de ikke er til at få af. Pokkers. Så har jeg købt øl til ingen verdens nytte ... eller noget ... :think:[/quote]

Den lavede jeg også![/quote]

Samme her - dog godt nok for 2 måneders tid siden, da jeg var alligevel befandt mig i Flensborg.. :D

EDIT: Er der i øvrigt nogle, der ved hvor de kan skaffes? Ved at <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hjemmebryggeren.dk">www.hjemmebryggeren.dk</a><!-- w --> har dem, men gider ikke at betale 75,- i fragt for 10 gummipakninger til en værdi af 10 kr.

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af DarkoPage »

[quote="Jacob"]EDIT: Er der i øvrigt nogle, der ved hvor de kan skaffes? Ved at <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.hjemmebryggeren.dk">http://www.hjemmebryggeren.dk</a><!-- m --> har dem, men gider ikke at betale 75,- i fragt for 10 gummipakninger til en værdi af 10 kr.[/quote]

Jeg var lige inde og tjekke hvor jeg købte mine pakninger. Det var godt nok hos hjemmebryggeren.dk, og jeg gav lidt under en 50'er for 30 pakninger fragtet til døren. Så fragten må være steget i pris.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA: Når den ene butik ikke kan finde en fejl, som de selv har lavet, så er det da altid rart, at Anders i Akustikken kan fikse problemerne.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA: Jeg er en alt for nem og venlig køber på dba. Jeg orker ikke at diskutere frem og tilbage over 50 eller 100 kroner. Jeg reagerer alligevel kun på de annoncer, som jeg faktisk er interesserede i, og selvom jeg måske kunne spare nogle småpenge, så går det hele lidt nemmere med min metode.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen