Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af efrandsen »

[quote="Loomer"]Vil det sige der findes Surf der IKKE er nice!?

Does not compute...[/quote]
Jeg beklager - min formulering var selvfølgelig helt i vejret.
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af efrandsen »

[quote="GodSpeedDK"][quote="efrandsen"]
Jeg synes i hvert fald, at I skal komme en tur til København og spille[/quote]

Med lidt held i sprøjten, er der et par supportjob på vej til december, hvoraf det ene kommer til at ligge i København. Men intet er på plads endnu, så jeg kan ikke love noget endnu. Sig til, hvis der er relevante steder, vi kan sende noget demo-materiale til :) [/quote]
Jeg skal nok sige til :)
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: De der nye øre-propper, der følger med til iPhone5 lyder faktisk helt acceptabelt (af sådan nogen at være - i hvert fald meget bedre end det bras, Apple plejer at levere). Desværre, så passer de bare slet ikke ind i mine ører :( Jeg må holde mig til mine hovedtelefoner ...

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA: Jeg er virkelig dårlig til at købe nyt tøj. Og det betyder så, at jeg går meget i det samme tøj, hvilket resulterer i ret meget slid, og så går det i stykker. Så skal jeg ud og købe nyt for at erstatte det. Sådan har maskineriet kørt rundt i et par år. Nu vil jeg så forsøge mig med rent faktisk at have tøj nok i skabet til, at det kan holde mere end seks måneder, men så skal jeg jo være bedre til at købe tøj. Det skal jeg lige lære mig.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

[quote="Barf"]NA: Jeg er virkelig dårlig til at købe nyt tøj. Og det betyder så, at jeg går meget i det samme tøj, hvilket resulterer i ret meget slid, og så går det i stykker. Så skal jeg ud og købe nyt for at erstatte det. Sådan har maskineriet kørt rundt i et par år. Nu vil jeg så forsøge mig med rent faktisk at have tøj nok i skabet til, at det kan holde mere end seks måneder, men så skal jeg jo være bedre til at købe tøj. Det skal jeg lige lære mig.[/quote]
+1

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

+1


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

Jeg ved ikke, om jeg er dårligt til at købe tøj, til gengæld er jeg for nærrig til at få det gjort ret tit. Hver gang jeg tænker "NU skal jeg have nye bukser", og finder et par jeg kan lide, så vil de som regel have 800-1000,- for dem, og det nægter jeg simpelthen at give.
Jeg er i flere år kommet udover det ved at gå i genbrugsbutikker, men det har så den ulempe, at man som oftest går tomhændet hjem, fordi man ikke lige kan bede om en anden størrelse, farve, eller noget, og så er vi tilbage ved, at man går rundt i det samme tøj, indtil det falder fra hinanden. Det er ikke nemt.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

Jeg er nok bare for nærig. Og så er det federe at købe grej i stedet.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="GodSpeedDK"]Jeg ved ikke, om jeg er dårligt til at købe tøj, til gengæld er jeg for nærrig til at få det gjort ret tit. Hver gang jeg tænker "NU skal jeg have nye bukser", og finder et par jeg kan lide, så vil de som regel have 800-1000,- for dem, og det nægter jeg simpelthen at give.[/quote]

Det er sgu også en branche hvor pris=prestige. Det er noget hø, speielt her i "mode-Europa".

Brugeravatar
rustie
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af rustie »

jeg tror det handler om ynglingstøj,og hvor svært det er at erstatte,et trix jeg har lært efterhånden er at købe flere af samme stykke tøj når jeg endelig har overvundet ulysten ved at prøve/shoppe nyt tøj,
omgivelserne tror så at jeg kun har en t-shirt og et par bukser,ja og så lige skoene :D der købte jeg 3 par ens for mange år siden,de sidste holder endnu

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

Man kan jo også bare vælge, at sætte sig lidt ind i det, og så vælge noget kvalitet, i stedet for det der er moderne lige her og nu..

Jeg har da i hvert fald jeans, som jeg har købt for 7 år siden, som på ingen måde er fædige.. Og ja, de kostede 800,-, men når man regner lidt på det, så er de 800,- da givet ret godt ud, i forhold til, at give 200,- hvert år på nye whatever bukser..

Så op på hesten, og ind i kampen drenge, det er altså ikke særlig svært..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

Jeg har haft de samme 3 par bukser de sidste 5 år, som vist ikke har kostet mere end 200 kroner stykket i sin tid. Bortset fra en enkelt lynlås, der skulle udskiftes, så har de nu holdt fint.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af udepost »

Kommer det ikke lidt an på hvad for noget tøj man er ude efter? Hvis man ikke går så meget op i seneste mode, så kan det vel godt forsvares at give mange penge for det man kan li, og så holder det nok også længere.

Omvendt, tror jeg til gengæld at både Daniel og Rasmus har fået ry for deres bagdele, fordi begge har taget konsekvensen af at pigerne lige i øjeblikket skriger efter faste baller i stramme sorte jeans. Om de så giver 1000,- eller 100,- pr. par ved jeg ikke, men det kan lade sig gøre i begge prisklasser. :)

Selv er jeg stor fan af genbrugsbutikker til alt lige fra t-shirts til sweatre, men jeg går heller ikke op i at det skal være "pænt", jeg skal bare føle mig godt tilpas. Jeg synes dog det er svært at købe smarte jeans brugt, så der har jeg købt mine fra ny, og de har ikke kostet mere end 100-300 pr. par.

/Søren

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="udepost"]

Omvendt, tror jeg til gengæld at både Daniel og Rasmus har fået ry for deres bagdele, fordi begge har taget konsekvensen af at pigerne lige i øjeblikket skriger efter faste baller i stramme sorte jeans. [/quote]

Jeg er altså ikke en pige... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="fortytwo"]Man kan jo også bare vælge, at sætte sig lidt ind i det, og så vælge noget kvalitet, i stedet for det der er moderne lige her og nu..

Jeg har da i hvert fald jeans, som jeg har købt for 7 år siden, som på ingen måde er fædige.. Og ja, de kostede 800,-, men når man regner lidt på det, så er de 800,- da givet ret godt ud, i forhold til, at give 200,- hvert år på nye whatever bukser..

Så op på hesten, og ind i kampen drenge, det er altså ikke særlig svært..[/quote]

Jeg er for så vidt enig, men det kan bare være lidt svært at se på et par bukser i en butik, om de stadig hænger sammen efter 7 års brug. Og derfor igen et argument for, at gå i genbrugsbutikker - så har tingene lissom bevist deres værd. Jeg har sådan en aflagt, tysk militærjakke, som holder fint endnu (omend noget afbleget, og regnbeskyttelsespresseningenhalløjet i skuldrene er smuldret væk for længst), og den købte jeg i 1995. Den har været skiftende moderne og umoderne ikke mindre end 3 gange, mens jeg har haft den :D Det var sgu 125,- godt givet ud.

Med hensyn til bukser, så er jeg landet på "den gyldne middelvej", og køber dem i H&M, når det virkelig ikke kan vente længere, og genbrugsbutikkerne ikke har haft noget interessant på bøjlerne et stykke tid. Der giver man 350,-, og så får man noget rimelig fornuftigt, som så nok ikke holder i 7 år, men som trods alt heller ikke kræver, at man skal gøre indhug i børneopsparingen.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

Modetråden for GF's-
Dr. Denim jeans, koster 450,- jeg kører på mit 4. par. Jeg slider ca. et par op om året. Afhængig af hvor meget jeg cykler. (I kidd you not).

Hvis man bor i Kbh, så findes der også noget der hedder Frøkjær ved Nørrebro st, som er 2.sorterings jeans til 40-50% af normal prisen. De har både Lee, Levis, Wrangler o.s.v.

Alternativt kan man også smutte en tur over broen til "REA" i Malmø. Det vil min kæreste altid gerne, men det ender altid med at det er mig der køber en hel masse.

Jeg ved ikke med H&M. Jeg har svært ved at få det til at spille. Det er som om den der "one cut fitz all" ikke rigtig duer på mig. Lidt ligesom med "Zara", som jeg indtil jeg mødte min kæreste troede udelukkende var dametøj. Men de har af og til nogle gode ting til mænd.

Men jeg har det nok som mange andre her, helt ubevidst, så vil jeg bare hellere købe en Destruxtion pedal end en nye skjorte.

Det er bare nødvendigt en gang i mellem.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Jeg er ellers sikker på, at vi er mange, som ikke ville have noget imod, at Rasmus droppede at bruge penge på bukser...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

SÅ STOPPER DET! IKKE MERE MODESNAK!

NA: Jeg har lige spist hjemmebagt brød med med hjemmelavet blåbær-hindbærsyltetøj, og jeg har selv fremstillet begge dele. Mit selvbillede er i konstant fare.
So many assholes, so few bullets

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="Telemaster"]SÅ STOPPER DET! IKKE MERE MODESNAK!

NA: Jeg har lige spist hjemmebagt brød med med hjemmelavet blåbær-hindbærsyltetøj, og jeg har selv fremstillet begge dele. Mit selvbillede er i konstant fare.[/quote]

wow Bronco Husmor.

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Stevi »

[quote="Rasmus"]Modetråden for GF's-
Dr. Denim jeans, koster 450,- jeg kører på mit 4. par. Jeg slider ca. et par op om året. Afhængig af hvor meget jeg cykler. (I kidd you not).

Hvis man bor i Kbh, så findes der også noget der hedder Frøkjær ved Nørrebro st, som er 2.sorterings jeans til 40-50% af normal prisen. De har både Lee, Levis, Wrangler o.s.v.

Alternativt kan man også smutte en tur over broen til "REA" i Malmø. Det vil min kæreste altid gerne, men det ender altid med at det er mig der køber en hel masse.

Jeg ved ikke med H&M. Jeg har svært ved at få det til at spille. Det er som om den der "one cut fitz all" ikke rigtig duer på mig. Lidt ligesom med "Zara", som jeg indtil jeg mødte min kæreste troede udelukkende var dametøj. Men de har af og til nogle gode ting til mænd.

Men jeg har det nok som mange andre her, helt ubevidst, så vil jeg bare hellere købe en Destruxtion pedal end en nye skjorte.

Det er bare nødvendigt en gang i mellem.[/quote]
Hvor køwer du DrDenim helt præcist, jeg har ledt efter dem, men kan ikke lige komme på nogen butikker der har dem... Urban Outfitters, måske?
See you in heaven if you make the list

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen