Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Down
Smoke On The Water
Indlæg: 81
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Down »

[quote="Telemaster"]

NA: Jeg har lige spist hjemmebagt brød med med hjemmelavet blåbær-hindbærsyltetøj, og jeg har selv fremstillet begge dele. Mit selvbillede er i konstant fare.[/quote]

[youtube]NAj26rVWK14[/youtube]
Ain't found a way to kill me yet....

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="Stevi"][quote="Rasmus"]Modetråden for GF's-
Dr. Denim jeans, koster 450,- jeg kører på mit 4. par. Jeg slider ca. et par op om året. Afhængig af hvor meget jeg cykler. (I kidd you not).

Hvis man bor i Kbh, så findes der også noget der hedder Frøkjær ved Nørrebro st, som er 2.sorterings jeans til 40-50% af normal prisen. De har både Lee, Levis, Wrangler o.s.v.

Alternativt kan man også smutte en tur over broen til "REA" i Malmø. Det vil min kæreste altid gerne, men det ender altid med at det er mig der køber en hel masse.

Jeg ved ikke med H&M. Jeg har svært ved at få det til at spille. Det er som om den der "one cut fitz all" ikke rigtig duer på mig. Lidt ligesom med "Zara", som jeg indtil jeg mødte min kæreste troede udelukkende var dametøj. Men de har af og til nogle gode ting til mænd.

Men jeg har det nok som mange andre her, helt ubevidst, så vil jeg bare hellere købe en Destruxtion pedal end en nye skjorte.

Det er bare nødvendigt en gang i mellem.[/quote]
Hvor køwer du DrDenim helt præcist, jeg har ledt efter dem, men kan ikke lige komme på nogen butikker der har dem... Urban Outfitters, måske?[/quote]

Urban har dem, Carlings, Weekday, Magasin, og Cheap Monday skulle have dem.

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Stevi »

[quote="Rasmus"][quote="Stevi"][quote="Rasmus"]Modetråden for GF's-
Dr. Denim jeans, koster 450,- jeg kører på mit 4. par. Jeg slider ca. et par op om året. Afhængig af hvor meget jeg cykler. (I kidd you not).

Hvis man bor i Kbh, så findes der også noget der hedder Frøkjær ved Nørrebro st, som er 2.sorterings jeans til 40-50% af normal prisen. De har både Lee, Levis, Wrangler o.s.v.

Alternativt kan man også smutte en tur over broen til "REA" i Malmø. Det vil min kæreste altid gerne, men det ender altid med at det er mig der køber en hel masse.

Jeg ved ikke med H&M. Jeg har svært ved at få det til at spille. Det er som om den der "one cut fitz all" ikke rigtig duer på mig. Lidt ligesom med "Zara", som jeg indtil jeg mødte min kæreste troede udelukkende var dametøj. Men de har af og til nogle gode ting til mænd.

Men jeg har det nok som mange andre her, helt ubevidst, så vil jeg bare hellere købe en Destruxtion pedal end en nye skjorte.

Det er bare nødvendigt en gang i mellem.[/quote]
Hvor køwer du DrDenim helt præcist, jeg har ledt efter dem, men kan ikke lige komme på nogen butikker der har dem... Urban Outfitters, måske?[/quote]

Urban har dem, Carlings, Weekday, Magasin, og Cheap Monday skulle have dem.[/quote]
Tjek!
See you in heaven if you make the list

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="Telemaster"]SÅ STOPPER DET! IKKE MERE MODESNAK!

NA: Jeg har lige spist hjemmebagt brød med med hjemmelavet blåbær-hindbærsyltetøj, og jeg har selv fremstillet begge dele. Mit selvbillede er i konstant fare.[/quote]

Bortset fra at jeg gør det mest i brombær, er situationen nøjagtigt den samme her. :-)

Nu er jeg så lige ved at strikke en æblekage sammen til aftenkaffen. Ak ja, hvad man ikke finder på af overspringshandlinger for at slippe for at bygge forstærkere...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="Rasmus"][quote="Stevi"][quote="Rasmus"]Modetråden for GF's-
Dr. Denim jeans, koster 450,- jeg kører på mit 4. par. Jeg slider ca. et par op om året. Afhængig af hvor meget jeg cykler. (I kidd you not).

Hvis man bor i Kbh, så findes der også noget der hedder Frøkjær ved Nørrebro st, som er 2.sorterings jeans til 40-50% af normal prisen. De har både Lee, Levis, Wrangler o.s.v.

Alternativt kan man også smutte en tur over broen til "REA" i Malmø. Det vil min kæreste altid gerne, men det ender altid med at det er mig der køber en hel masse.

Jeg ved ikke med H&M. Jeg har svært ved at få det til at spille. Det er som om den der "one cut fitz all" ikke rigtig duer på mig. Lidt ligesom med "Zara", som jeg indtil jeg mødte min kæreste troede udelukkende var dametøj. Men de har af og til nogle gode ting til mænd.

Men jeg har det nok som mange andre her, helt ubevidst, så vil jeg bare hellere købe en Destruxtion pedal end en nye skjorte.

Det er bare nødvendigt en gang i mellem.[/quote]
Hvor køwer du DrDenim helt præcist, jeg har ledt efter dem, men kan ikke lige komme på nogen butikker der har dem... Urban Outfitters, måske?[/quote]

Urban har dem, Carlings, Weekday, Magasin, og Cheap Monday skulle have dem.[/quote]

Billede

Jeg siger det bare..

Brugeravatar
Pickles
Johnny B. Goode
Indlæg: 189
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pickles »

De sidste fem år har jeg klaret mig ved kun at købe tøj i januarudsalget - så kan man i bedste fald få noget, der både er kram og ikke for dyrt. Fx har jeg købt et-to par Carhartt-bukser hvert år på udsalget, og de første holder fint endnu.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="MacG"]

Billede

Jeg siger det bare..[/quote]

Er det ikke et gammelt billede, du har som avatar? Der er da sket lidt med hårfarven i mellemtiden, kan jeg se...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"][quote="MacG"]

Billede

Jeg siger det bare..[/quote]

Er det ikke et gammelt billede, du har som avatar? Der er da sket lidt med hårfarven i mellemtiden, kan jeg se...[/quote]

Meget har man budt mig igennem alle disse år... Men at blive taget for en Tysk, læspende modebøsse... :angry-boxing:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Mjah, men det kan jo ikke være meget anderledes, når man har iagtaget din utilslørede trang til at gå rundt og fotografere sortklædte, stilbevidste unge mænd med smarte og moderigtige guitarer... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]Mjah, men det kan jo ikke være meget anderledes, når man har iagtaget din utilslørede trang til at gå rundt og fotografere sortklædte, stilbevidste unge mænd med smarte og moderigtige guitarer... :-)[/quote]

Pas på... Jeg har billederne, og jeg er ikke bange for at bruge dem!

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Jeg skammer mig på ingen måde over mit tolerante og rummelige verdenssyn... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af FunkyValle »

NA: At være blevet butikschef. Det langt overvejende positivt at kunne påvirke hvad der skal ske i butikken, men det er fandeme op af bakke, når de ansatte sælgere ikke kan tage imod en simpel ordre i forhold til kalenderstyring.
Hvis det ikke var så svært at skaffe gode kompetente sælgere i Sønderjylland, så var de 2 gutter, jeg har ansat, blevet fyret på stedet i går eftermiddags.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
rustie
Smoke On The Water
Indlæg: 88
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af rustie »

[quote="FunkyValle"]NA: At være blevet butikschef. Det langt overvejende positivt at kunne påvirke hvad der skal ske i butikken, men det er fandeme op af bakke, når de ansatte sælgere ikke kan tage imod en simpel ordre i forhold til kalenderstyring.
Hvis det ikke var så svært at skaffe gode kompetente sælgere i Sønderjylland, så var de 2 gutter, jeg har ansat, blevet fyret på stedet i går eftermiddags.[/quote]

man får hvad man betaler for,køkkensælgere har alle dage været overvurderet,når deres verden overstiger et A4 format og virkligheden mødes.gosh hvor har jeg som håndværker skulle forklare mange kunder at de pga. fejl opmåling må vente noget længere på at få deres køkken færdigt.
løsningen på dit problem er lige til højrebenet,hyr nogle kompetente folk til en ordtenlig hyre

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af FunkyValle »

[quote="rustie"][quote="FunkyValle"]NA: At være blevet butikschef. Det langt overvejende positivt at kunne påvirke hvad der skal ske i butikken, men det er fandeme op af bakke, når de ansatte sælgere ikke kan tage imod en simpel ordre i forhold til kalenderstyring.
Hvis det ikke var så svært at skaffe gode kompetente sælgere i Sønderjylland, så var de 2 gutter, jeg har ansat, blevet fyret på stedet i går eftermiddags.[/quote]

man får hvad man betaler for,køkkensælgere har alle dage været overvurderet,når deres verden overstiger et A4 format og virkligheden mødes.gosh hvor har jeg som håndværker skulle forklare mange kunder at de pga. fejl opmåling må vente noget længere på at få deres køkken færdigt.
løsningen på dit problem er lige til højrebenet,hyr nogle kompetente folk til en ordtenlig hyre[/quote]

De er ellers ret så kompetente til selve køkkensalget og har meget få fejl i deres arbejde. Så det er ikke der skoen trykker.
Lønnen bestemmer de selv (de er provisionsaflønnede). :twocents-02cents:

Udfordringen er her, at de har været vant til at passe sig selv (den ene er tidligere chef for butikken) og nu kommer der pludselig en, der stiller krav til noget af det mest basale for at få butikkens samlede kalender til at hænge sammen. Og det kan de slet ikke se fornuften i. :thumbdown:
Tror aldrig gear-rejsen ender....

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Jeg købte noget for en sikkerheds skyld i sidste uge, og fik allerede brug for det i dag ... det var en førstehjælpskasse :(

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af nerøs »

[quote="Turtle"]NA: Jeg købte noget for en sikkerheds skyld i sidste uge, og fik allerede brug for det i dag ... det var en førstehjælpskasse :( [/quote]

..... det var da godt at du havde fået købt den så. men altid træls at skulle bruge sådan en kasse...

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kallum »

[quote="Turtle"]NA: Jeg købte noget for en sikkerheds skyld i sidste uge, og fik allerede brug for det i dag ... det var en førstehjælpskasse :( [/quote]

Det er sgu bedre end at, for en sikkerheds skyld, køwe et 16 personers tarmskylningskit og få brug for det til barnedåben ugen efter.. :?

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

Min fantasi løber af med mig...... :s hock:

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="Kallum"][quote="Turtle"]NA: Jeg købte noget for en sikkerheds skyld i sidste uge, og fik allerede brug for det i dag ... det var en førstehjælpskasse :( [/quote]

Det er sgu bedre end at, for en sikkerheds skyld, køwe et 16 personers tarmskylningskit og få brug for det til barnedåben ugen efter.. :?[/quote]

Hvis ellers man blot sørger for ikke selv at være blandt de 16 udvalgte, ved jeg nu snart ikke...

Det ville fandme være en barnedåb "to remember"... :-) :-) :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af FunkyValle »

NA: Alenetid med sønnike. Det er totalt fedt bare at hygge med alene ham. Men grunden til alenetiden er, at fruen ligger på sygehus og afventer en mindre operation.

NA2: Og straks som jeg havde skrevet ovenstående tikkede der en besked ind fra fruen om, at nu starter operationen. Har det absolut ikke godt med at være væk fra hende i sådan en situation, men sønnen har bedst af at være herhjemme og sove.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen