Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Mangler ikke rigtig noget guitar-gear i øjeblikket (udover, at man selvfølgelig altid kan opgradere på pedalfronten - jeg har f.eks. et godt øje til en Fulltone Supa-Trem), men øvelokalet mangler i dén grad et ordentligt sanganlæg. Så mit eneste investeringsprojekt for 2013, er et sådan.

Man kan, som altid, begynde at diskutere, om et sanganlæg skal være en fælles investering, eller om det er forsangerens udgift. I vores tilfælde bruger vi det flittigt alle 4, hvilket peger mod førstnævnte, men det er sgu bare også altid noget gøgl, i tilfælde af en situation, der kræver en "bodeling". Så nu har jeg besluttet, at jeg begynder en opsparing, og så er det mit, til evigt arve og eje.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

[quote="GodSpeedDK"]Så nu har jeg besluttet, at jeg begynder en opsparing, og så er det mit, til evigt arve og eje.[/quote]
Det er yderst fornuftigt !
Der hvor jeg spiller (hjemme hos den anden guitarist), ejer han mixer, højttaler mm.
Så der er ingen diskussion om hvem der har ret til hvad.
Jeg ejer bare mine guitarer, pedaler og forstærkere.
Og det er rigeligt for mig.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Hvad er egentlig et fornuftigt indkøb af dén slags i dag?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af efrandsen »

Vi har dog købt det sammen i bandet, men det var ligeså meget fordi der ikke var nogen af os der havde de ca. 30.000 vi smed i vores anlæg.

* Vi købte et brugt Powermax5 fra Dynacord. Det spiller sgu dejligt!


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA: Jeg blev single her kort før jul, og selvom det var min beslutning - og den rette - så er det da mærkeligt at slutte et næsten fem år langt forhold.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Morten M"][quote="GodSpeedDK"]NA: Jeg er meget, meget fristet til at smide navn og adresse på, men skal nok lade være ...

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.tv2fyn.dk/article/387099:Stj ... 387099:Stj ... r-seks-aar</a><!-- m -->

Ifølge pålidelig kilde, blev de fundet på et kontor, i én af Svendborgs kulturhuse, hos den daglige leder. Sjovt nok samme mand, som blev fyret som daglig leder på Posten, tilbage i 2006. Coincidence? I think not ...

Fedt, at Posten får deres mikrofoner tilbage, men hvad ind i helved laver sådan en mand, som alle allerede dengang vidste var en gigantisk klaphat, stadig i samme "branche"?[/quote]
Nu får vi se, om han overhovedet stopper i 'branchen'. Sager som denne forældes efter 5 år, så hans nuværende arbejdsgiver kan ikke skille sig af med ham pga plettet straffeattest.
Det sagt, er jeg som tidligere bestyrelsesmedlem af Rytmeposten yderst chokeret, om din kilde taler sandt.[/quote]

Update:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.fyens.dk/article/2221802:Kul ... 221802:Kul ... ofontyveri</a><!-- m -->
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af mos »

Fantastisk som man pludselig kan se tingene soleklart og er villig til hvad som helst når det opdages at man har haft fingrene lidt for dybt i kagedåsen.
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

Ja, ik'? Og især i betragtning af, at han efter eget udsagn "fik det mentalt bedre" allerede tilbage i 2007, så skulle der alligevel gå 5-6 år (nå, ja, og nogle meget tungtvejende beviser), før han følte det nødvendigt, at krybe til korset.
Og i øvrigt, så er "mentalt bedre" vist også en sandhed med modifikationer, hvis man stadig ikke har noget problem med at låne mikrofonerne ud i ny og næ ... :roll:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Peter C
Gearfreak lærling
Indlæg: 796
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Peter C »

NA:

Har lige solgt min LPC Silverburst, ærgeligt, men der skal penge i kassen

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Martin »

NA: Sidder hjemme og venter på en potentiel køber til noget af mit gear. Hvad er definitionen af 'først på eftermiddagen'?
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
Morten M
Gearfreak lærling
Indlæg: 737
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Morten M »

[quote="Peter C"]NA:

Har lige solgt min LPC Silverburst, ærgeligt, men der skal penge i kassen[/quote]
OMFG! Din bedste guitar.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/TundraStudio"> ... aStudio</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/pages/Fairytal ... s/Fairytal ... 0049079203</a><!-- m -->

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

NA: Jeg får besked om hvorvidt min Andelslejlighed er solgt i morgen. Der har været helt vildt mange interesserede her på det seneste. Det er i sig selv ret positivt, da den lige nu går i tomgang og jeg har 2 huslejeudtægter, men det negative ligger i at jeg købte i marts 2008 lige inde vi fik finanskrise, så idét jeg sælger så står jeg med en gælder på små 175.000kr, som skal finansieres som forbrugslån.
Bum... intet gear i 2013.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="Rasmus"]NA: Jeg får besked om hvorvidt min Andelslejlighed er solgt i morgen. Der har været helt vildt mange interesserede her på det seneste. Det er i sig selv ret positivt, da den lige nu går i tomgang og jeg har 2 huslejeudtægter, men det negative ligger i at jeg købte i marts 2008 lige inde vi fik finanskrise, så idét jeg sælger så står jeg med en gælder på små 175.000kr, som skal finansieres som forbrugslån.
Bum... intet gear i 2013.[/quote]

Arh, hvad.. Det er sgu da gået meget godt indtil videre i år.. ;) :D
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="fortytwo"][quote="Rasmus"]NA: Jeg får besked om hvorvidt min Andelslejlighed er solgt i morgen. Der har været helt vildt mange interesserede her på det seneste. Det er i sig selv ret positivt, da den lige nu går i tomgang og jeg har 2 huslejeudtægter, men det negative ligger i at jeg købte i marts 2008 lige inde vi fik finanskrise, så idét jeg sælger så står jeg med en gælder på små 175.000kr, som skal finansieres som forbrugslån.
Bum... intet gear i 2013.[/quote]

Arh, hvad.. Det er sgu da gået meget godt indtil videre i år.. ;) :D [/quote]

Dét har du faktisk ret i :)

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

NA. Jeg har idag prøvet en af de bedste Les Pauls jeg nogen sinde har haft i hænderne og det er efterhånden en del.
Na. 2 -Jeg havde ikke lige planer om endnu en guitar.
NA3-Og det er en Les Paul access med floyd rose,som der jo ikke er noget vintage eller klassisk over.Men dejlig var den. 8-)
Sorte strater lyder bare bedst..

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Pluto"]NA3-Og det er en Les Paul access med floyd rose,som der jo ikke er noget vintage eller klassisk over.Men dejlig var den. 8-)[/quote]

:s hock:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Jeg kom vist til, sidste år, at fremføre et, i øjeblikket, særdeles nagelfast statement, i forhold til nogensinde at deltage i Emergenza festival igen ... men nu finder jeg så mig selv i en situation, hvor jeg stiller op til en sikker røvfuld igen i år ... will I ever learn? :roll:

Anyway, det er i år med morfar-bandet, og måske falder det bedre i pøblens smag? ... og ellers er det da et gig. Og gigs hænger ikke ligefrem på træerne, for et band som vores, så man må tage, hvad man kan få :problem:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Jeg kom vist til, sidste år, at fremføre et, i øjeblikket, særdeles nagelfast statement, i forhold til nogensinde at deltage i Emergenza festival igen ... men nu finder jeg så mig selv i en situation, hvor jeg stiller op til en sikker røvfuld igen i år ... will I ever learn? :roll:

Anyway, det er i år med morfar-bandet, og måske falder det bedre i pøblens smag? ... og ellers er det da et gig. Og gigs hænger ikke ligefrem på træerne, for et band som vores, så man må tage, hvad man kan få :problem:[/quote]

God vind! Kan være vi mødes i finalen! ;)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

Næppe ... Nu er Emergenza jo en konkurrence i at have flest venner, og jeg kan godt her afsløre, at jeg (eller mit band) ikke kommer i nærheden af at kunne mønstre noget der ligner venner nok, til at kunne konkurrere med overfloden af gymnasiebands, der dukker op med hele årgange fra deres skole.
Når man er midt i trediverne, så har man efterhånden fået luget grundigt ud i de værste, overfladiske bekendskaber, og det er bestemt en god ting! ... lige indtil man står i en situation som denne, hvor mængden af venner er det vigtigste parameter.

Så der er ét gig til os, i forbindelse med Emergenza. Med mindre samtlige andre deltagere på den pågældende aften må aflyse, selvfølgelig, men mon dog ...

Men god vind til jer! :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

NA: Jeg skal lave musikvideo i dag.
NA: Den guitar, jeg skal bruge til videoen, har kun en remknop nederest på kroppen, så jeg har flettet (!) en grøn snor til at sætte remmen fast om hovedet. Ind imellem får man sådan en ud af kroppen-oplevelse, hvor man bare tænker: "Hvad fanden er det lige, jeg foretager mig lige nu?". Den følelse havde jeg i nat, da jeg sad i min stue og flettede grøn snor.
So many assholes, so few bullets

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen