Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af FunkyValle »

NA: Prince kommer til Smukfest. Ville fandeme gerne se ham og hans band igen, men økonomien (og familielivet) er sgu ikke lige til det i år...
Tror aldrig gear-rejsen ender....

nerøs
Johnny B. Goode
Indlæg: 155
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af nerøs »

så må du jo nøjes med p7-mix-marton om ham iweekenten

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af FunkyValle »

[quote="nerøs"]så må du jo nøjes med p7-mix-marton om ham iweekenten[/quote]

Fantastisk!!!
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: That awkward moment ... hvor man lige har raget overskægget af, efter omkring 10 år som bærer af et sådan, og får øje på en fremmed mand i spejlet ... :?
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Michael Vajhøj »

Flash!!!!!!!!


Sent from my iPhone 4s using TapaTalk
RoadHigh.dk

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

I må desværre nøjes med et gammelt billed, hvis det skal være et billed af mig. Men hvis jeg får taget mod til mig, så kan det da godt være jeg flasher ham den fremmede mand på et tidspunkt ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

NA: Så brugte man et par timer på at lodde kabler, og kan ikke rigtigt prøve dem ordentligt af, men umiddelbart lyder det som om der ryger enormt meget signal. Godt man har en far der er uddannet til at lodde.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: På vej til København kom jeg for sent til mit tog i Odense. Men hvad skidt, jeg har ikke travlt og det er jo dejligt vejr ...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: At spille sammen med småbørnsforældre.

Trommeslageren dukkede ikke op til øvning her til aften, og da vi efter en times venten ringede til ham, viste det sig, at han var faldet i søvn under godnatlæsningen ... :roll:

Pisse irriterende, men også lidt sødt :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

Det kan man altså ikke blive helt vildt irreteret på.. ;-)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

NA : Har fået fat i et øvelokale i Århus.
Det er satme mange år siden jeg har været i sådan et. De sidste mange år har den anden guitarist lagt lokale til, det giver selvfølgelig en masse frihed, men pladsen er trang og vi har lige fanget os en bassist.
Bassisten er i sig selv optur, ham har vi længe manglet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

NA: Vi skal muligvis flytte øvelokale: Det er optur fordi det er et mindre men bedre lokale (=ordentligt opvarmet). Det ambivalente ligger selvfølgelig i, at vi har brugt ret meget energi i at forsøge at isolere det nuværende lokale.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA: 2-0 over Bayern i går. Det var jo ikke nok til at gå videre, men det var et fint resultat mod en modstander, som mange havde regnet med ville tromle over Arsenal. Det var også en smule ambivalent, at Arsenal spillede langt dårligere og kedeligere fodbold end sædvanligvis, men omvendt er det jo resultatet, der tæller.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Har tilsyneladende lige gennemgående verdens hurtigst overståede influenza. Måtte gå hjem fra arbejde fredag med feber, og lå komplet underdrejet igår, med 39,9°, totalt afkræftet og med svindende livsgnist. I dag har jeg det fint - lidt øm i kadaveret af at ligge på sofaen i to dage, men ellers fint.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Har tilsyneladende lige gennemgående verdens hurtigst overståede influenza. Måtte gå hjem fra arbejde fredag med feber, og lå komplet underdrejet igår, med 39,9°, totalt afkræftet og med svindende livsgnist. I dag har jeg det fint - lidt øm i kadaveret af at ligge på sofaen i to dage, men ellers fint.[/quote]

Åh, nemesis, din gamle røver :-(

Det holdt ikke mere end én dag, så ligger jeg her igen. Toppet op med svimmelhed, kvalme, og en grum, grum hoste. FML.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="GodSpeedDK"][quote="GodSpeedDK"]NA: Har tilsyneladende lige gennemgående verdens hurtigst overståede influenza. Måtte gå hjem fra arbejde fredag med feber, og lå komplet underdrejet igår, med 39,9°, totalt afkræftet og med svindende livsgnist. I dag har jeg det fint - lidt øm i kadaveret af at ligge på sofaen i to dage, men ellers fint.[/quote]

Åh, nemesis, din gamle røver :-(

Det holdt ikke mere end én dag, så ligger jeg her igen. Toppet op med svimmelhed, kvalme, og en grum, grum hoste. FML.[/quote]

God bedring!

Hvis det kan trøste dig, så kan jeg afsløre at jeg også ligger på sofaen.... Ikke fordi jeg er syg, bare fordi jeg kan. :lol:

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Loomer »

NA//

Anmelderen fra Devilution har kritiseret Eldjudnirs koncert i lørdags for at vi spillede for hurtigt.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="Loomer"]NA//

Anmelderen fra Devilution har kritiseret Eldjudnirs koncert i lørdags for at vi spillede for hurtigt.[/quote]

Er det ikke det der er konceptet? At alting skal være så fucking hurtigt man ikke kan høre hvad det er. Alle ved jo godt at hvis man sætter Doom/slayer/death/Jesus metal ned i 20 procent af det oprindelige tempo, så ryger det direkte ind på p3 som ugens uundgåelige.
:D

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Loomer"]NA//

Anmelderen fra Devilution har kritiseret Eldjudnirs koncert i lørdags for at vi spillede for hurtigt.[/quote]

Men endnu værre ... kritiserer han Plet?

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Rasmus"][quote="GodSpeedDK"][quote="GodSpeedDK"]NA: Har tilsyneladende lige gennemgående verdens hurtigst overståede influenza. Måtte gå hjem fra arbejde fredag med feber, og lå komplet underdrejet igår, med 39,9°, totalt afkræftet og med svindende livsgnist. I dag har jeg det fint - lidt øm i kadaveret af at ligge på sofaen i to dage, men ellers fint.[/quote]

Åh, nemesis, din gamle røver :-(

Det holdt ikke mere end én dag, så ligger jeg her igen. Toppet op med svimmelhed, kvalme, og en grum, grum hoste. FML.[/quote]

God bedring!

Hvis det kan trøste dig, så kan jeg afsløre at jeg også ligger på sofaen.... Ikke fordi jeg er syg, bare fordi jeg kan. :lol:[/quote]

Tak, og fuck dig ... :-P
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen