Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="drmaawenz"][quote="GodSpeedDK"]NA: Er begyndt at følge Bubber på Instagram.[/quote]
Og her gik jeg og troede, at jeg var mærkelig. :eh:[/quote]

Hehe ... Ja, det er ikke uden grund, at det havnede i Now Ambivalent :) Men selvom jeg hader Bubber lige så meget som the next one, så kan man ikke tage fra ham, at han faktisk tager nogle ret fede og interessante billeder med sin iPhone, når han rejser land og rige rundt, i forskellige anledninger.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kimling »

NA: Randi er flyttet hjem til Turtle...

NN: Randi er flyttet
NO: Hjem til Turtle! Så kan jeg holde lidt øje med hende fra sidelinjen :)
Create a sense of purpose around which you base your faith

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Randi er flyttet hjem til mig - men jeg ødelagde selvfølgelig min hånd ved at lege handyman i weekenden, så jeg kan slet ikke lege med hende endnu...

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

NA: Skal spille "Love Me Do" af The Beatles til guldbryllup i morgen sammen med mine 4 søskende. Jeg skal spille mundharpen, og jeg har aldrig rigtig spillet på sådan en før. Når jeg øver mig, så er det ligesom om, at jeg får lidt for mange toner med - nogle gode tips?

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Michael Vajhøj »

Spil den på melodica... ;-)


Sent from my iPhone 4s using TapaTalk
RoadHigh.dk

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="kraen"]NA: Skal spille "Love Me Do" af The Beatles til guldbryllup i morgen sammen med mine 4 søskende. Jeg skal spille mundharpen, og jeg har aldrig rigtig spillet på sådan en før. Når jeg øver mig, så er det ligesom om, at jeg får lidt for mange toner med - nogle gode tips?[/quote]

Du skal gøre det, som du nok allerede har regnet ud: spidse kyssetøjet lidt mere, så åbningen bliver mindre. Du kan også forsøge dig med at blokere med tungen. Den teknik bruger de garvede - jeg gør ikke :-)
So many assholes, so few bullets

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

NA: Jeg prøver at ringe og ringe på en annonce, på en guitar, som jeg gerne vil købe, men den bliver ikke taget, og det er kun et fastnet nummer.

Snake Boots
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 437
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Snake Boots »

NA: At have en masse grej som er fedt, men som man aldrig får brugt og derfor står henkastet i et hjørne. Hvorfor fa'n er det så svært at sælge lortet og glæde sig over hvad man kan få for det (selvom man kan mene det er for lidt i de her tider) ?! Mærkeligt problem... :crazy:

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

NA: Er blevet lun på idéen med at smække en Bigsby på min Telecaster.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="VilhelmNielsen"]NA: Er blevet lun på idéen med at smække en Bigsby på min Telecaster.[/quote]

Det er ikke så længe siden, det samme kom over mig, og det har jeg sådan set ikke fortrudt. Med en Vibramate undgår du endda at bore i guitaren, så du evt. kan afmontere Bigsby'et igen senere, uden at efterlade huller i guitaren - men det ved du måske allerede :-)
So many assholes, so few bullets

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Funkis »

[quote="Telemaster"][quote="VilhelmNielsen"]NA: Er blevet lun på idéen med at smække en Bigsby på min Telecaster.[/quote]

Det er ikke så længe siden, det samme kom over mig, og det har jeg sådan set ikke fortrudt. Med en Vibramate undgår du endda at bore i guitaren, så du evt. kan afmontere Bigsby'et igen senere, uden at efterlade huller i guitaren - men det ved du måske allerede :-)[/quote]
Vibramate - hmm lidt ligesom at snyde i bilkort.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="Funkis"][quote="Telemaster"][quote="VilhelmNielsen"]NA: Er blevet lun på idéen med at smække en Bigsby på min Telecaster.[/quote]

Det er ikke så længe siden, det samme kom over mig, og det har jeg sådan set ikke fortrudt. Med en Vibramate undgår du endda at bore i guitaren, så du evt. kan afmontere Bigsby'et igen senere, uden at efterlade huller i guitaren - men det ved du måske allerede :-)[/quote]
Vibramate - hmm lidt ligesom at snyde i bilkort.[/quote]

Med andre ord: den eneste måde at få afsluttet et spil bilkort, inden man bliver for gammel til at gide spille :-)
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

NA: Er sgu blevet slap af at spille al det Jazzmaster.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Kommer det bag på dig?

Det er så blot de tidlige symptomer. Du vil ikke vide, hvad der senere kan ske...

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

NA: Når folk ringer til én og spørger, om man vil bygge en klon af en Peavey Classic 50 til dem.

Hmm...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="Sasha"]NA: Når folk ringer til én og spørger, om man vil bygge en klon af en Peavey Classic 50 til dem.

Hmm...[/quote]

Se det ville være en udfordring! Bare at finde ligeså ringe stumper, og få den til at lyde ligeså skidt ville være en bedrift..
For hvis den lød fedt ville det jo ikke være en klon...

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Jeg har fået ny bil. Den var billig og den er bitte-lille - men forhåbentlig går der lang tid inden jeg ser mere til de der store mekaniker-regninger...

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="MacG"][quote="Sasha"]NA: Når folk ringer til én og spørger, om man vil bygge en klon af en Peavey Classic 50 til dem.

Hmm...[/quote]

Se det ville være en udfordring! Bare at finde ligeså ringe stumper, og få den til at lyde ligeså skidt ville være en bedrift..
For hvis den lød fedt ville det jo ikke være en klon...[/quote]

Jah-joh. Efter lidt parlamenteren frem og tilbage med en herre, som var forholdsvist forvirret om, hvad han ville sådan rent lydmæssigt set, endte det dog med, at jeg fik ham sendt til Sjælland for at kigge på en brugt Rivera Chubster. Så må vi se, hvad der sker. Men det gav da lige fred på den korte bane... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

[quote="Sasha"]NA: Når folk ringer til én og spørger, om man vil bygge en klon af en Peavey Classic 50 til dem.

Hmm...[/quote]
Der er en Peavey Classic 30 i øvelokalet, for saddan den lyder ringe. Så ringe, at den anden guitarist foretrækker at spille over PA'et.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Har for et stykke tid siden meldt mig ind i Tips-klubben på arbejdet, til trods for, at det eneste jeg ved om fodbold er, at Preben Elkjær er (var?) the bomb, og at Tyskland altid vinder ... og i denne uge var det så mig, der skulle odds'e på klubbens vegne.

Det ambivalente består i, at jeg hele næste uge enten kan sole mig i mine kollegers anerkendelse, eller blive offer for grov voksenmobning, alt efter hvordan mine spil er faldet ud :s hifty:

Ser det helt tosset ud?

<!-- m --><a class="postlink" href="https://dl.dropboxusercontent.com/u/402 ... .com/u/402 ... e%2039.png</a><!-- m -->
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen