Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
drmaawenz
Johnny B. Goode
Indlæg: 145
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af drmaawenz »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Har for et stykke tid siden meldt mig ind i Tips-klubben på arbejdet, til trods for, at det eneste jeg ved om fodbold er, at Preben Elkjær er (var?) the bomb, og at Tyskland altid vinder ... og i denne uge var det så mig, der skulle odds'e på klubbens vegne.

Det ambivalente består i, at jeg hele næste uge enten kan sole mig i mine kollegers anerkendelse, eller blive offer for grov voksenmobning, alt efter hvordan mine spil er faldet ud :s hifty:

Ser det helt tosset ud?

<!-- m --><a class="postlink" href="https://dl.dropboxusercontent.com/u/402 ... .com/u/402 ... e%2039.png</a><!-- m -->[/quote]
Mangler der ikke nogle 1'ere?

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="drmaawenz"][quote="GodSpeedDK"]NA: Har for et stykke tid siden meldt mig ind i Tips-klubben på arbejdet, til trods for, at det eneste jeg ved om fodbold er, at Preben Elkjær er (var?) the bomb, og at Tyskland altid vinder ... og i denne uge var det så mig, der skulle odds'e på klubbens vegne.

Det ambivalente består i, at jeg hele næste uge enten kan sole mig i mine kollegers anerkendelse, eller blive offer for grov voksenmobning, alt efter hvordan mine spil er faldet ud :s hifty:

Ser det helt tosset ud?

<!-- m --><a class="postlink" href="https://dl.dropboxusercontent.com/u/402 ... .com/u/402 ... e%2039.png</a><!-- m -->[/quote]
Mangler der ikke nogle 1'ere?[/quote]

Mjøohh ... måske ... som indikeret, så er der her tale om rent gætværk (og en smule skæven til de kloge mennesker ved Tipstjenestens forudsigelser).
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

Indtil videre er det noget værre skrammel, kan jeg se ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

Jeg tror sgu jeg har vundet på den ene kupon!?! :o
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

Begynderheld?


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Swampthing"]Begynderheld?
[/quote]

Noget tyder på det. Med mindre jeg har misforstået konceptet helt, så er begge mine kuponer gået hjem, med en samlet gevinst på ca. 2700,- :s hock:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

NA1: At lægge sidste hånd på en gennemgribende renovering af en Marshall fra 1968, som - ført tilbage til original stand (Det er jo dét, de unge vil ha´...) - smadrer alt, hvad man kan finde på at sætte i den af udgangsrør. Til gengæld lyder den ikke ret godt.

NA2: Efterfølgende at stå og "oprette" mange af de samme problemer i én af sine egne Marshalls... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Odgaard »

NA: jeg går og får lyst til at samle en strat (med to P90'ere). Jeg har ellers altid syntes, strats var voldsomt kedelige.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

NA: Så røg den nye Yamaha ind til vurdering hos Woodsound. Den lyder så godt, at det ville være fedt at få den til at spille 110%, men på den anden side kan det sgu godt løbe op, og selvom (eller måske især) for en guitar der har kostet et par tusind.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="VilhelmNielsen"]NA: Så røg den nye Yamaha ind til vurdering hos Woodsound. Den lyder så godt, at det ville være fedt at få den til at spille 110%, men på den anden side kan det sgu godt løbe op, og selvom (eller måske især) for en guitar der har kostet et par tusind.[/quote]
Jeg har lige smidt 3/4 af prisen på min LG-1 Oven i for at få den til at spille max. Nogen gange Er det bare fedt og den Er 10 gange mere indbydende nu.

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Efter at have smidt ikke mindre end to meget dyre par briller væk, på mindre end et halvt år, i forbindelse med drukture, har jeg vejet de to oplagte løsningsmodeller op mod hinanden, og er landet på: Kontaktlinser!

Nu har jeg så til på mandag til at vænne mig til tanken om, at skulle stå om morgenen og proppe ting i øjnene, men det har andre overlevet før mig, så mon ikke også jeg klarer den ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Rasmus"][quote="VilhelmNielsen"]NA: Så røg den nye Yamaha ind til vurdering hos Woodsound. Den lyder så godt, at det ville være fedt at få den til at spille 110%, men på den anden side kan det sgu godt løbe op, og selvom (eller måske især) for en guitar der har kostet et par tusind.[/quote]
Jeg har lige smidt 3/4 af prisen på min LG-1 Oven i for at få den til at spille max. Nogen gange Er det bare fedt og den Er 10 gange mere indbydende nu.[/quote]

Alternativet er at vente til der dukker noget meget spændende op på brugtmarkedet, men hvem fa'en gider det?

Brugeravatar
Max Power
Johnny B. Goode
Indlæg: 126
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Max Power »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Efter at have smidt ikke mindre end to meget dyre par briller væk, på mindre end et halvt år, i forbindelse med drukture, har jeg vejet de to oplagte løsningsmodeller op mod hinanden, og er landet på: Kontaktlinser!
[/quote]

Alternativet er at vente til der dukker noget meget spændende op på brugtmarkedet, men hvem fa'en gider det?
;)

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="Rasmus"][quote="VilhelmNielsen"]NA: Så røg den nye Yamaha ind til vurdering hos Woodsound. Den lyder så godt, at det ville være fedt at få den til at spille 110%, men på den anden side kan det sgu godt løbe op, og selvom (eller måske især) for en guitar der har kostet et par tusind.[/quote]
Jeg har lige smidt 3/4 af prisen på min LG-1 Oven i for at få den til at spille max. Nogen gange Er det bare fedt og den Er 10 gange mere indbydende nu.[/quote]

Alternativet er at vente til der dukker noget meget spændende op på brugtmarkedet, men hvem fa'en gider det?[/quote]

Vel ikke nødvendigvis... Vent nu lige og se hvad Woodstock siger, og så kan du jo forhøre der nogle andre steder.

Jeg kan anbefale Peter Frostrup ude i Lyngby. Han er utrolig venlig og billig, og gør et ganske udemærket stykke arbejde. Han tog 800kr for a lime halsen på min gamle høfner, justere og sætte pickup i, incl pickup.
Med regning.

Ellers kan Donovan inde hos Librium også anbefales. Han har lige justeret min telecaster for 300kr.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Blev lige lidt trist over, at der var gået et udgangsrør i min forstærker. Så kom jeg i tanke om, at jeg alligevel kørte den i 2-rørs-tilstand, så det var da bare lige at bytte rundt :)

Men det var måske et tegn til, at jeg skal have kigget på noget andet end de medførdte kineser-rør snart. Og så kunne man måske også lege med noget andet i forforstærkeren, og ... nej, det har jeg vist ikke tid til :lol:

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Rasmus"]
Vel ikke nødvendigvis... Vent nu lige og se hvad Woodstock siger, og så kan du jo forhøre der nogle andre steder.

Jeg kan anbefale Peter Frostrup ude i Lyngby. Han er utrolig venlig og billig, og gør et ganske udemærket stykke arbejde. Han tog 800kr for a lime halsen på min gamle høfner, justere og sætte pickup i, incl pickup.
Med regning.

Ellers kan Donovan inde hos Librium også anbefales. Han har lige justeret min telecaster for 300kr.[/quote]

En af mine venner har lige fået god service af Frostrup, så kan være jeg ender med at høre ham ad :thumbup:

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Loomer »

NA//

Grind-bandet kommer til at fortsætte som kvartet fra nu af. Vi bliver et bedre, mere tight og vigtigst af alt mere velfungerende band af det, men det føles sgu stadig lidt underligt.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

NA Ballebandet fortsætter som kvintet nu. Det bliver nemmere at sælge vores ydelser, men det betyder, at jeg skal synge mandestemmerne
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Loomer »

[quote="Smittefar"]NA Ballebandet fortsætter som kvintet nu. Det bliver nemmere at sælge vores ydelser, men det betyder, at jeg skal synge mandestemmerne[/quote]

Det er da flot som vi har fået timet det hva'!?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Ja ;)
Modded guitars were crap right out of the factory

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen