Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Måske kan I booke nogle dobbelt-gigs..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kallum »

eller fusionere til en slags balle grind..

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Odgaard »

...jeg har da altid forestillet mig, at I spillede i samme band ;-)

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Loomer »

[quote="Kallum"]eller fusionere til en slags balle grind..[/quote]

Jeg morer mig langt, langt mere over det term end jeg egentlig burde.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="Loomer"][quote="Kallum"]eller fusionere til en slags balle grind..[/quote]

Jeg morer mig langt, langt mere over det term end jeg egentlig burde.[/quote]

DET kunne være sjovt: Jeg er sikker på at inde i enhver sortklædt GrindCore-fan bor der en hemmelig trang til "Kald det kærlighed" og "Get Lucky" som ikke kan komme ud!
Så hvis Smittens band tog sort på, og slog sig sammen med Loomers, så ville der være et marked for det! Jeg ville komme!

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Loomer »

Det ville i al fald skrue op for effektiviteten, i og med vi kunne nå igennem begge førnævnte numre på omkring 40 sekunder samlet!

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="Loomer"]Det ville i al fald skrue op for effektiviteten, i og med vi kunne nå igennem begge førnævnte numre på omkring 40 sekunder samlet![/quote]

:s hock: 8-)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Hvis mit band skal spille i 'sort og død' antræk skal Lumses band fandeme også spille i lalleglade ballekostumer
Modded guitars were crap right out of the factory

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Smittefar"]Hvis mit band skal spille i 'sort og død' antræk skal Lumses band fandeme også spille i lalleglade ballekostumer[/quote]

I metal-verdenen er der plads til selv-ironi. Jeg så Roarback her i sommers og det var en fed koncert, men det jeg husker bedst er nok i virkeligheden bassistens uniform:

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

:lol:

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Fedt
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="MacG"][quote="Loomer"][quote="Kallum"]eller fusionere til en slags balle grind..[/quote]

Jeg morer mig langt, langt mere over det term end jeg egentlig burde.[/quote]

DET kunne være sjovt: Jeg er sikker på at inde i enhver sortklædt GrindCore-fan bor der en hemmelig trang til "Kald det kærlighed" og "Get Lucky" som ikke kan komme ud!
Så hvis Smittens band tog sort på, og slog sig sammen med Loomers, så ville der være et marked for det! Jeg ville komme![/quote]

Den omvendte model kunne nu også være meget sjov. At spille cover-numre med kendte grind-bands, i dansevenligt tempo, og med tilpasse mængder funkguitarlir, tåbeterts-kor, og en lidt for tyk forsangerinde, der har gået på højskole :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="GodSpeedDK"]

Den omvendte model kunne nu også være meget sjov. At spille cover-numre med kendte grind-bands, i dansevenligt tempo, og med tilpasse mængder funkguitarlir, tåbeterts-kor, og en lidt for tyk forsangerinde, der har gået på højskole :D [/quote]

For mange, mange (MANGE!) år siden, da jeg startede med at spille musik, havde vi et black metal band. Vi prøvede noget lignende, at spille numrene akustisk og langsommere til noget gymnasiehejs, for at undgå at folk rent faktisk udvandrede (gymnasiet var mere til E-type end metulz.), og kom til den rystende konklusion at de fleste black metal trommerytmer er polkarytmer speedet op. Det er edderhakkeme mærkeligt at høre på.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="GuitaRasmus"][quote="GodSpeedDK"]

Den omvendte model kunne nu også være meget sjov. At spille cover-numre med kendte grind-bands, i dansevenligt tempo, og med tilpasse mængder funkguitarlir, tåbeterts-kor, og en lidt for tyk forsangerinde, der har gået på højskole :D [/quote]

For mange, mange (MANGE!) år siden, da jeg startede med at spille musik, havde vi et black metal band. Vi prøvede noget lignende, at spille numrene akustisk og langsommere til noget gymnasiehejs, for at undgå at folk rent faktisk udvandrede (gymnasiet var mere til E-type end metulz.), og kom til den rystende konklusion at de fleste black metal trommerytmer er polkarytmer speedet op. Det er edderhakkeme mærkeligt at høre på.[/quote]

Hmm: Overrumplende ting der kommer frem: Så Loomer er polkaguitarist.... :s hock:

Men måske er der noget om snakken:

Billede

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Se der er en festival, jeg ville gå til
Modded guitars were crap right out of the factory

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="Smittefar"]Se der er en festival, jeg ville gå til[/quote]

De er skøre de Tyskere: De mener det sgu!

[youtube]Wav_D1WUhHI[/youtube]

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af efrandsen »

[quote="Turtle"][quote="Smittefar"]Hvis mit band skal spille i 'sort og død' antræk skal Lumses band fandeme også spille i lalleglade ballekostumer[/quote]

I metal-verdenen er der plads til selv-ironi. Jeg så Roarback her i sommers og det var en fed koncert, men det jeg husker bedst er nok i virkeligheden bassistens uniform:

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

:lol:[/quote]

Og de æbleskiver er bare gode! Kæft, jeg glæder mig til Roskilde nu :D
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Ifølge denne test: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dr.dk/nyheder/politik/kv13/k ... tik/kv13/k ... dat-testen</a><!-- m --> skal jeg stemme radikalt til kommunalvalget. Well, that's not gonna happen ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kallum »

NA: Har lige købt stiftblyant, viskelæder og penalhus - til mig selv..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Kallum"]NA: Har lige købt stiftblyant, viskelæder og penalhus - til mig selv..[/quote]

Jeg foretrækker rigtige blyanter. Så har man også en undskyldning for at gå lidt grej-amok i blyantspidsere...

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kallum »

Det gør jeg også normalt, men hvis ikke man spidser dem konstant bliver de for tykke og upræcise til min flotte komponentskabelon

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen