Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

Jeg har været med til 4 fødsler og har klippet alle navlestrengene over.
Det var slet ikke så svært, jeg havde på ingen måde brug for nogen form for forberedelse. :P :D
Tiden op til fødslen er dog ret spændende.


Sent from my iPhone using Tapatalk

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Swampthing"]Jeg har været med til 4 fødsler og har klippet alle navlestrengene over.
[/quote]

Nu er jeg så spændt på, hvad du mener: Var du ikke med ved din egen fødsel eller klippede du din egen navlestreng over? :lol:

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Urup »

[quote="Lause"][quote="JSThomsen"]Tusch og "pergament" - så lærer man også at tænke sig om, inden man tegner noget, der alligevel ikke kan fremstilles :lol:
Og brugte man CAD var det ikke med mus, men med digitizer, jow jow ;)

God fornøjelse med Maskinmesterstudiet :) [/quote]


Jeg må også bekende kulør: pen og papir, det ved man hvad er! Selvom man i øjeblikket godt kunne få en lille nedtur over at skulle tegne en murstenskonstruktion, med 4000+ mursten...[/quote]
Det er derfor at skraveringer er pissefede! :)

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="Smittefar"] (Der går lidt længere tid, hvis det er en datter :twisted: )[/quote]

Man bør lade være med, at udtale sig, om ting man ikke ved noget om. ;-)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

Jeg kan så afsløre at det ikke var så slemt som først anslået... Min kæreste er ret velinformeret via hendes veninde som er jordmoder, så det var ikke fordi at det var en helt ny verden der blev åbnet for os.

Men jeg er bare sådan lidt socialt afstumpet når det kommer til at investere sig selv personligt i noget hvor det lidt forventes man deler lidt ud af sig selv. Især når det er noget der varer 3x2 timer. :)

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

[quote="Rasmus"]Jeg kan så afsløre at det ikke var så slemt som først anslået... Min kæreste er ret velinformeret via hendes veninde som er jordmoder, så det var ikke fordi at det var en helt ny verden der blev åbnet for os.

Men jeg er bare sådan lidt socialt afstumpet når det kommer til at investere sig selv personligt i noget hvor det lidt forventes man deler lidt ud af sig selv. Især når det er noget der varer 3x2 timer. :) [/quote]

Det er altså også lidt bøs' at skulle investere sig selv i sådan noget følelsespjat ;-)

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="fortytwo"][quote="Smittefar"] (Der går lidt længere tid, hvis det er en datter :twisted: )[/quote]

Man bør lade være med, at udtale sig, om ting man ikke ved noget om. ;-)[/quote]

+1
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Rasmus"]Men jeg er bare sådan lidt socialt afstumpet når det kommer til at investere sig selv personligt i noget hvor det lidt forventes man deler lidt ud af sig selv. Især når det er noget der varer 3x2 timer. :) [/quote]

Perfekt valg, at blive musiker, så! :clap:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

NA: Ole Kehlet ringede idag, og sagde at det ville koste lidt at få min Yamaha FG-180 igennem den større operation der ville få den til at spille maks!
NO: Han er fandme en hyggelig mand at snakke med! Og så forstod han at guitaren nok var operationen værd.

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="VilhelmNielsen"]NA: Ole Kehlet ringede idag, og sagde at det ville koste lidt at få min Yamaha FG-180 igennem den større operation der ville få den til at spille maks!
NO: Han er fandme en hyggelig mand at snakke med! Og så forstod han at guitaren nok var operationen værd.[/quote]

Han er dygtig, dyr, og egenrådig..

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="MacG"][quote="VilhelmNielsen"]NA: Ole Kehlet ringede idag, og sagde at det ville koste lidt at få min Yamaha FG-180 igennem den større operation der ville få den til at spille maks!
NO: Han er fandme en hyggelig mand at snakke med! Og så forstod han at guitaren nok var operationen værd.[/quote]

Han er dygtig, dyr, og egenrådig..[/quote]

Dårlig erfaring?

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="MacG"][quote="VilhelmNielsen"]NA: Ole Kehlet ringede idag, og sagde at det ville koste lidt at få min Yamaha FG-180 igennem den større operation der ville få den til at spille maks!
NO: Han er fandme en hyggelig mand at snakke med! Og så forstod han at guitaren nok var operationen værd.[/quote]

Han er dygtig, dyr, og egenrådig..[/quote]

Dårlig erfaring?[/quote]

Primært koster han bare en del mere end alle andre. :)

EDIT: der med ikke sagt han er dårlig. Han er jo en af de bedste i kbh, så som alt andet i verden, som er der som regel en sammenhæng mellem pris og kvalitet.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af efrandsen »

[quote="Urup"][quote="Lause"][quote="JSThomsen"]Tusch og "pergament" - så lærer man også at tænke sig om, inden man tegner noget, der alligevel ikke kan fremstilles :lol:
Og brugte man CAD var det ikke med mus, men med digitizer, jow jow ;)

God fornøjelse med Maskinmesterstudiet :) [/quote]


Jeg må også bekende kulør: pen og papir, det ved man hvad er! Selvom man i øjeblikket godt kunne få en lille nedtur over at skulle tegne en murstenskonstruktion, med 4000+ mursten...[/quote]
Det er derfor at skraveringer er pissefede! :) [/quote]
Skraveringer.. Pladder.. Bare en hurtig gang tekstur på i PS, så kører det :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Urup
Johnny B. Goode
Indlæg: 187
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Urup »

[quote="efrandsen"][quote="Urup"][quote="Lause"][quote="JSThomsen"]Tusch og "pergament" - så lærer man også at tænke sig om, inden man tegner noget, der alligevel ikke kan fremstilles :lol:
Og brugte man CAD var det ikke med mus, men med digitizer, jow jow ;)

God fornøjelse med Maskinmesterstudiet :) [/quote]


Jeg må også bekende kulør: pen og papir, det ved man hvad er! Selvom man i øjeblikket godt kunne få en lille nedtur over at skulle tegne en murstenskonstruktion, med 4000+ mursten...[/quote]
Det er derfor at skraveringer er pissefede! :) [/quote]
Skraveringer.. Pladder.. Bare en hurtig gang tekstur på i PS, så kører det :D


Sent from my iPhone using Tapatalk[/quote]

Hehe... *arkitekt? - host host* :)

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af efrandsen »

Præcis ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

NA: Det blev ikke til AMF i år, selvom At the Gates er det af de bands, jeg bliver nødt til at tage til koncert til.
NO: Men så må man jo nøjes med Death på Voxhall på tirsdag. Godt er nok er det uden Chuck Schuldiner, men mon ikke de andre medlemmer stadigvæk kan levere en tilfredsstillende vare.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

NA: Jeg har købt et Roland GR-55 og er ved at prøve det af, i dag med band. Det er vildt fedt. Det ambivalente består i at Telemaster kommer til at mobbe mig det næste halve år.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="GuitaRasmus"]NA: Jeg har købt et Roland GR-55 og er ved at prøve det af, i dag med band. Det er vildt fedt. Det ambivalente består i at Telemaster kommer til at mobbe mig det næste halve år.[/quote]

Hvis den lyder sådan her kan et halvt år vist ikke gøre det... :yawn:

[youtube]u_wGIbgQ0hE[/youtube]

Og det er ikke andet end rimeligt..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="GuitaRasmus"]NA: Jeg har købt et Roland GR-55 og er ved at prøve det af, i dag med band. Det er vildt fedt. Det ambivalente består i at Telemaster kommer til at mobbe mig det næste halve år.[/quote]

Jeg har ingen idé om, hvad et Roland GR-55 er, men jeg er da frisk på et halvvt års mobning!
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="MacG"][quote="GuitaRasmus"]NA: Jeg har købt et Roland GR-55 og er ved at prøve det af, i dag med band. Det er vildt fedt. Det ambivalente består i at Telemaster kommer til at mobbe mig det næste halve år.[/quote]

Hvis den lyder sådan her kan et halvt år vist ikke gøre det... :yawn:

[youtube]u_wGIbgQ0hE[/youtube]

Og det er ikke andet end rimeligt..[/quote]

Er det ikke ham vores gode ven, "demo-aben", der på div. guitarshows starter "computerspillet" fredag omkring kl. 17 og så lader det køre kontinuerligt indtil søndag kl. 17 ? Ham har jeg kr...edeme godt nok haft lyst til at skyde op til flere gange!!!

Han behøver vist ikke engang en synthesizer for at få det til at lyde som et computerspil...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen