Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

At Alex Hutchings er fuldstændigt afsindigt irriterende at høre på, kan vi hurtigt blive enige om. Nu skal det lige siges at den er anskaffet i en god sags tjeneste - vi skal bruge nogle synthflader til partybandet, og vi nægter at anskaffe os en keyboardmand. ;)

Hvis man nu skal have lidt mere ammunition til mobningen:

NA: Jeg har været til Nickelback koncert i Forum her til aften. Sådan helt frivilligt. Faktisk havde jeg lyst. Det ambivalente består i at det må være lidt som at møde en bekendt i swingerklubben - man nikker pænt til hinanden, helt indforstået med at det her taler vi ikke om næste gang vi mødes. ;)

NA2: Jeg har, efter et lille års intens telefetischisme, sat et sæt 11'ere på min Gibson ES137 og spiller vildt meget på den - mand, det er en fed spade.

NA3: Nickelback, Synthguitar og Hollowbody-lyster... Det må være en slags fase jeg er på vej igennem.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Har du nogensinde vist os den der ES137?
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Smittefar"]Har du nogensinde vist os den der ES137?[/quote]

Næh - det kunne da være jeg skulle få gjort alvor af det her i weekenden.

Iøvrigt skylder vi vist snart hinanden en guitardate, hvor vi leger med spader, spiser syrlige bolcher og tager en sludder om hvordan det egentligt står til.
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="GuitaRasmus"]

NA3: Nickelback, Synthguitar og Hollowbody-lyster... Det må være en slags fase jeg er på vej igennem.[/quote]

Jeg tror, at du trænger til at gå en god lang tur ved vandet, hvor du bliver blæst godt igennem og lige får tænkt et par store tanker om tilværelsen... :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="Sasha"][quote="GuitaRasmus"]

NA3: Nickelback, Synthguitar og Hollowbody-lyster... Det må være en slags fase jeg er på vej igennem.[/quote]

Jeg tror, at du trænger til at gå en god lang tur ved vandet, hvor du bliver blæst godt igennem og lige får tænkt et par store tanker om tilværelsen... :-)[/quote]

:clap:
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
udepost
Gearfreak lærling
Indlæg: 600
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af udepost »

Jeg husker stadig Dan Rachlin's fremragende kommentar om Nickelback i Go Morgen Danmark (Som vist er et fake Dave Grohl tweet)

"Hvis man spiller en Nickelback plade bagfra, så hører man eftersigende djævlen selv. Spiller man den derimod forfra, så hører man det der er værre, nemlig nickelback"

/Søren

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Loomer »

[quote="Sasha"][quote="MacG"][quote="GuitaRasmus"]NA: Jeg har købt et Roland GR-55 og er ved at prøve det af, i dag med band. Det er vildt fedt. Det ambivalente består i at Telemaster kommer til at mobbe mig det næste halve år.[/quote]

Hvis den lyder sådan her kan et halvt år vist ikke gøre det... :yawn:

[youtube]u_wGIbgQ0hE[/youtube]

Og det er ikke andet end rimeligt..[/quote]

Er det ikke ham vores gode ven, "demo-aben", der på div. guitarshows starter "computerspillet" fredag omkring kl. 17 og så lader det køre kontinuerligt indtil søndag kl. 17 ? Ham har jeg kr...edeme godt nok haft lyst til at skyde op til flere gange!!!

Han behøver vist ikke engang en synthesizer for at få det til at lyde som et computerspil...[/quote]

Yep, that guy. That fucking guy...

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="udepost"]Jeg husker stadig Dan Rachlin's fremragende kommentar om Nickelback i Go Morgen Danmark (Som vist er et fake Dave Grohl tweet)

"Hvis man spiller en Nickelback plade bagfra, så hører man eftersigende djævlen selv. Spiller man den derimod forfra, så hører man det der er værre, nemlig nickelback"

/Søren[/quote]

Næh, et band der rent faktisk kan spille på deres instrumenter, og spiller udsolgte stadionkoncerter? Føj for pokker, så hellere et navlepillende skramleindieband på loppen! ;-)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Jeg fik lige lyst til at høre Nickelback. Jeg har ovenikøbet en plade med dem...

Brugeravatar
thomasrytter
Still Got The Blues
Indlæg: 291
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af thomasrytter »

Nickelback - verdens svar på Big Fat Snake

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

[quote="thomasrytter"]Nickelback - verdens svar på Big Fat Snake[/quote]

Så burde man jo næsten få set Nickelback live. Jeg kunne aldrig finde på at sætte en Big Fat Snake-CD på anlægget. Men hold op, hvor har jeg haft mange sjove timer til deres koncerter :lol:

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

Apropos Nickelback, så elsker jeg dette plugin: <!-- m --><a class="postlink" href="https://chrome.google.com/webstore/deta ... store/deta ... aholphcobg</a><!-- m -->
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

[quote="GuitaRasmus"][quote="Smittefar"]Har du nogensinde vist os den der ES137?[/quote]

Næh - det kunne da være jeg skulle få gjort alvor af det her i weekenden.

Iøvrigt skylder vi vist snart hinanden en guitardate, hvor vi leger med spader, spiser syrlige bolcher og tager en sludder om hvordan det egentligt står til.[/quote]

Du har så evigt ret - Det må vi gøre noget ved snart.
Modded guitars were crap right out of the factory

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Loomer »

[quote="Smittefar"][quote="GuitaRasmus"][quote="Smittefar"]Har du nogensinde vist os den der ES137?[/quote]

Næh - det kunne da være jeg skulle få gjort alvor af det her i weekenden.

Iøvrigt skylder vi vist snart hinanden en guitardate, hvor vi leger med spader, spiser syrlige bolcher[/size] og tager en sludder om hvordan det egentligt står til.[/quote]

Du har så evigt ret - Det må vi gøre noget ved snart.[/quote]

DING DING DING MORFAR ALARM DING DING DING[/size]

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Hallo - Der vil være ikke mindre end to jazzbokse tilstede - Der kunne have været ringet morfar alarm for evigheder siden.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

Vi upper gamet - der vil også blive talt nedladende om ungdommen og spist æbler med kniv!
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

Syrlige bolcher? Ak, ja - ungdommen nu til dags. Hvad er der nu galt med helt almindelige maltdrops?

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

ÆBLER MED KNIV?!?!? - Der sætter jeg altså grænsen
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="GuitaRasmus"]Næh, et band der rent faktisk kan spille på deres instrumenter, og spiller udsolgte stadionkoncerter? [/quote]

Derfor behøver det jo ikke være godt.
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Pickles
Johnny B. Goode
Indlæg: 189
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pickles »

Jeg spiser ofte æble med kniv.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen