Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af efrandsen »

Haha.. Jo, der er en i en skoleuniform :D Hmm.. Der var kun to af de 8 kabinetter vi havde slæbt med til Bornholm, som var tomme ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Jeg er vist blevet solskoldet...

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Odgaard »

NA: afkom der begynder årets første dag kl. seks. Og her havde jeg for en gangs skyld været oppe efter kl. 21 :-)

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

Jeg ville personligt kalde det nedtur. Men i mit tilfælde er det så også andres afkom, der gør at jeg starter året alt for tidligt...

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA: Det er fredag aften, og jeg skal bare slappe af hjemme. Det er sgu rart nok, og intet alarmerende i det. Men til aftensmad har jeg lavet cæsarsalat (omend hjemmegjort) og drukket danskvand til. Og det var altså fredag aften...

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

[quote="Barf"]NA: Det er fredag aften, og jeg skal bare slappe af hjemme. Det er sgu rart nok, og intet alarmerende i det. Men til aftensmad har jeg lavet cæsarsalat (omend hjemmegjort) og drukket danskvand til. Og det var altså fredag aften...[/quote]

Den får du lige en virtuel kindhest for.
Jeg slapper også af fredag aften ved klaveret og guitaren, men her har den altså stået på Chili con carne og schwarzbier.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af AnotherDan »

NA: Er superglad for min nye strat - men de noiseless pickups fender har smidt i kan jeg ikke rigtig blive gode venner med... Må prøve nogle andre af...
Bah

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

[quote="AnotherDan"]NA: Er superglad for min nye strat - men de noiseless pickups fender har smidt i kan jeg ikke rigtig blive gode venner med... Må prøve nogle andre af...[/quote]

Jacobsen SC-1 kan anbefales.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af AnotherDan »

Tak for buddet - prøver lige det Suhr sæt jeg har liggende som jeg tidligere har været glad for i en anden guitar.
Bah

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="AnotherDan"]... men de noiseless pickups fender har smidt i kan jeg ikke rigtig blive gode venner med... [/quote]

Surprise, surprise...

Was nicht brummt, klingt auch nicht!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af AnotherDan »

Hehe...

Jeg troede måske de "nyere" N3 noiseless måske var bedre end de tidligere modeller, men syntes ikke rigtig jeg kan enes helt med dem, syntes de virker meget tamme i mangel af bedre ord...

Sådan en Deluxe HSS strat rammer meget godt mit behov på andre fronter, jeg tåger dog lidt i det nye switching, men det håber jeg bare er en vanesag...
Bah

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="AnotherDan"]Hehe...

Jeg troede måske de "nyere" N3 noiseless måske var bedre end de tidligere modeller, men syntes ikke rigtig jeg kan enes helt med dem, syntes de virker meget tamme i mangel af bedre ord...

Sådan en Deluxe HSS strat rammer meget godt mit behov på andre fronter, jeg tåger dog lidt i det nye switching, men det håber jeg bare er en vanesag...[/quote]

Jeg har for nyligt prøvet en CS Jeff Beck med dem på. Selve guitaren var fin, og lød godt akustisk, men med strøm på lød den tynd, død og træls. Så det...
Hvis det skal være Noiseless, så er Dimarzio´s Virtual Vintage vist et ret godt bud.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af AnotherDan »

Jeg har en anden slagplade inkl. elektronik liggende, så nu dropper jeg det switching system også, der er helt sikkert nogle af positionerne der er anvendelige men i praksis bruger jeg næsten kun position 1 og 5 i standard switchingen...

Endnu en NA: Min trofaste DD-7 fungerer bare bedre for mig end den Nova Delay jeg købte for nyligt...
Bah

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="AnotherDan"] men i praksis bruger jeg næsten kun position 1 og 5 i standard switchingen...
[/quote]

Godt at høre, at jeg ikke er den eneste, som er så tilpas neandertaler-agtig i den henseende. :-)

Vi er dog ikke alene. På vores hold er også folk som f.eks. Ritchie Blackmore og Jimi Hendrix. Så mon ikke det går trods alt..?
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

[quote="Sasha"][quote="AnotherDan"] men i praksis bruger jeg næsten kun position 1 og 5 i standard switchingen...
[/quote]

Godt at høre, at jeg ikke er den eneste, som er så tilpas neandertaler-agtig i den henseende. :-)

Vi er dog ikke alene. På vores hold er også folk som f.eks. Ritchie Blackmore og Jimi Hendrix. Så mon ikke det går trods alt..?[/quote]

Efter jeg er begyndt at spille i Clapton jam, så bruger jeg faktisk mest position 2, 3 og 4.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Jamen, det passer jo også fint. Som gamle Sløwhand selv beretter cirka 35 sekunder inde i dette klip, var det ultimative mål tilsyneladende at få sin guitar til at lyde mest mulig af banjo:

<!-- m --><a class="postlink" href="><!-- m -->

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

mos
Still Got The Blues
Indlæg: 246
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af mos »

[quote="Sasha"][quote="AnotherDan"] men i praksis bruger jeg næsten kun position 1 og 5 i standard switchingen...
[/quote]
Vi er dog ikke alene. På vores hold er også folk som f.eks. Ritchie Blackmore og Jimi Hendrix. [/quote]
Og ikke mindst undertegnede, i al beskedenhed:-)
One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you´re into jazz`

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Ups!

- Undskyld, undskyld, undskyld!!!

Enhver ved, at man selvfølgelig ikke kan nævne Blackmore og Hendrix uden automatisk i samme åndedrag at sige Schwennesen. Jeg syntes nok, at min tidligere udsagn så lidt halvfærdigt ud. Det skal ikke ske oftere!

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Per Ørum
Johnny B. Goode
Indlæg: 159
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Per Ørum »

Når i nu kun bruger de 2 af de 3 pickupper på jeres stratocastere er der jo ingen grund til at have alle 3.

Jeg er køber til mange af de midterste pickupper fra jeres gamle strats. Forvent dog ikke at jeg vil betale mere fordi i påstår at de er ubrugte...:-)

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

Jeg har fået loddet 3 vejs switch på 2 af mine straterfor ikke risikere at ramme 2 og 4- Jeg bruger så kun 1 og 5
Sorte strater lyder bare bedst..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen