Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Lause
Johnny B. Goode
Indlæg: 111
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Lause »

[quote="kraen"]Siden jeg begyndte at bruge briller for godt en måned siden er der ikke ret mange, der har lagt mærke til, at jeg bruger briller. Heller ikke dem, jeg ser hver dag.
Og mine briller er ikke ret anonyme - forholdsvis tykt, mørkt stel.[/quote]


Det er fordi du ligner din far på en prik, da han var en ung knægt..

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af DarkoPage »

NA: Har købt en motorcykel…

Jeg var til "stumpemarked" i Herning i går, og der kom jeg lige til at impulskøbe en gammel Zündapp motorcykel, på trods af at jeg ikke ved noget som helst om motorcykler og heller ikke har kørekort til sådan en svend. Den var bare så flot!

Hvis der er nogle kendere derude, så er det en Zündapp Norma Comfort DB 203 fra '53.

Brugeravatar
efrandsen
Gearfreak lærling
Indlæg: 792
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af efrandsen »

Det er fandme en flok cykel! Hvad gav du?


Sent from my iPhone using Tapatalk
http://www.high-voltage.dk - DKs bedste ACDC Jam

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Sådan har man sine små "perversiteter" med at købe fetish-genstande, som man absolut ikke kan bruge til noget, men som man bare eje, fordi man synes, de er seje... :-)

Jeg skal ikke her afsløre, hvad min fetish er. Kun ønske tillykke med cyklen! :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af DarkoPage »

Den stod mig i 11,5k.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kimling »

[quote="Sasha"]
Jeg skal ikke her afsløre, hvad min fetish er. Kun ønske tillykke med cyklen! :-)[/quote]

Porcelænskillinger eller omspundne g-strenge str .026 er mine bud
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Nu blev der godt nok sagt "ting, som man absolut ikke kan bruge til noget".

Men alligevel... de skulle jo også være seje, ikke?

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Jolle
Smoke On The Water
Indlæg: 52
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jolle »

[quote="DarkoPage"]NA: Har købt en motorcykel…

Jeg var til "stumpemarked" i Herning i går, og der kom jeg lige til at impulskøbe en gammel Zündapp motorcykel, på trods af at jeg ikke ved noget som helst om motorcykler og heller ikke har kørekort til sådan en svend. Den var bare så flot!

Hvis der er nogle kendere derude, så er det en Zündapp Norma Comfort DB 203 fra '53.[/quote]
Så må du bare få dig et kort, der er få ting der slår at køre på de danske snoede veje i solskin på sin motorcykel!

NA: Jeg kigger i øjeblikket på MC og havde skrevet på en mc annonce og stillet tre i mine øjne ukontroversielle spørgsmål om regelmæssige olieskift/motorvedligehold, om der fulgte noget ekstra med og lidt ekstra info om en fejl der stod beskrevet i annoncen og får følgende svar tilbage: "Du spør alt for meget,tror jeg beholder den" - Øhh???
Nu har jeg meget lidt lyst til at handle med ham (hvilket muligvis også er for sent nu), men det er bare vildt ærgerligt da han havde den, på billederne, flotteste maskine af dem jeg har kigget på... :think:
Citat Douglas White fra Jet City Amplification:
"it's not a solid state amp it's just that the tubes have been replaced by a solid state device"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Sasha"]Sådan har man sine små "perversiteter" med at købe fetish-genstande, som man absolut ikke kan bruge til noget [/quote]

Jeg kan afsløre, at jeg har en lille samling Kirk drejeskivetelefoner fra midten af sidste århundrede. Jeg har ikke engang telefonstik indlagt i huset ... de er bare så pæne og hyggelige, på sådan en nostalgisk måde :)

Forskellen her er så, at jeg har givet mellem 30,- og 150,- for dem ... et impulskøb af en motorcykel man ikke kan køre på, eller ved noget om, til 11,5K, er jo bare vanvittigt :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

[quote="GodSpeedDK"]Jeg kan afsløre, at jeg har en lille samling Kirk drejeskivetelefoner fra midten af sidste århundrede. Jeg har ikke engang telefonstik indlagt i huset ... de er bare så pæne og hyggelige, på sådan en nostalgisk måde :) [/quote]

Man kan købe adaptere, så sådan en gammel djævel kan bruges til IP-telefoni. Det burde du næsten få gjort,så du kunne bruge dem til noget... :lol:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Turtle"][quote="GodSpeedDK"]Jeg kan afsløre, at jeg har en lille samling Kirk drejeskivetelefoner fra midten af sidste århundrede. Jeg har ikke engang telefonstik indlagt i huset ... de er bare så pæne og hyggelige, på sådan en nostalgisk måde :) [/quote]

Man kan købe adaptere, så sådan en gammel djævel kan bruges til IP-telefoni. Det burde du næsten få gjort,så du kunne bruge dem til noget... :lol:[/quote]

Nu lider jeg, paradoksalt nok, af ... findes der et ord for det modsatte af telefonitis? Anyway, jeg taler kun meget, meget nødtvunget i telefon, så det ville være lidt fjollet af begynde at arbejde i ... men igen, det passer jo så egentlig meget godt til temaet for de seneste poster her i tråden :D
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

DarkoPage
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 551
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af DarkoPage »

[quote="GodSpeedDK"]
Forskellen her er så, at jeg har givet mellem 30,- og 150,- for dem ... et impulskøb af en motorcykel man ikke kan køre på, eller ved noget om, til 11,5K, er jo bare vanvittigt :D [/quote]

Hov, hov… Der er ingen der har sagt at jeg ikke kan køre på den. ;) Det er jo trods alt bare en forvokset knallert (med gear). Den kom i går og det tog mig ikke andet end en lille halv time at blive komfortabel med den og lære gearene og koblingen at kende.

At jeg så ikke må køre lovligt på den endnu er en anden ting. Men det siger vi ikke til nogen… Vel? :D

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

[quote="DarkoPage"]At jeg så ikke må køre lovligt på den endnu er en anden ting. Men det siger vi ikke til nogen… Vel? :D [/quote]

Det må du vel også godt - bare ikke et sted, hvor der kan komme andre trafikanter ;)

Brugeravatar
Kallum
Still Got The Blues
Indlæg: 333
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kallum »

NA: Har efter halvanden uges sygdom besluttet mig for at holde op med at ryge..

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="Kallum"]NA: Har efter halvanden uges sygdom besluttet mig for at holde op med at ryge..[/quote]

Jeg gjorde stort set nøjagtig det samme i oktober. Det virker endnu, og det er ikke specielt svært. Nu prøver jeg at holde op med at spise kage hele tiden, og det er klart sværere :-/
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Lidt fesent, at gå i Hifi-Klubben og købe en pladespiller, i sikker forventning om, at resten af dagen skal gå med at sidde og høre plader derhjemme, og så gå derfra med en kvittering og beskeden om, at man vil få en sms sidst i næste uge, når den er kommet hjem :problem:
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Lidt fesent, at gå i Hifi-Klubben og købe en pladespiller, i sikker forventning om, at resten af dagen skal gå med at sidde og høre plader derhjemme, og så gå derfra med en kvittering og beskeden om, at man vil få en sms sidst i næste uge, når den er kommet hjem :problem:[/quote]

Ja, det kan man da kalde antiklimaks.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

NA:

Forskellige udlægninger af div. definitioner. Eksempelvis følgende uddrag af en samtale omkring en Hiwatt-forstærker:

S.Alwan: "Er det en gammel svend?"

Forstærkerens ejer: "Jah, den er da ihvertfald en 4-5 år gammel."

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Der er snart valg til Europa-parlamentet, men hvem skal man stemme på? DR's "kandidat-test" er desværre gået i stykker ... af uforklarlige årsager tror den, at jeg er mest enig med en tidligere badmintonspiller fra Venstre, men det kan jeg garantere, ikke er tilfældet! :crazy: Et andet sted viste en tilsvarende test, at jeg skulle stemme på De Radikale, og selvom det er mere i den rigtige retning, havde jeg nu håbet på noget, der lå noget længere til venstre for midten.

Nå, men der er da heldigvis et par uger endnu, til at sætte sig lidt ind i det på egen hånd, når nu disse tests har vist sig komplet ubruglige ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Der er snart valg til Europa-parlamentet, men hvem skal man stemme på? DR's "kandidat-test" er desværre gået i stykker ... af uforklarlige årsager tror den, at jeg er mest enig med en tidligere badmintonspiller fra Venstre, men det kan jeg garantere, ikke er tilfældet! :crazy: Et andet sted viste en tilsvarende test, at jeg skulle stemme på De Radikale, og selvom det er mere i den rigtige retning, havde jeg nu håbet på noget, der lå noget længere til venstre for midten.

Nå, men der er da heldigvis et par uger endnu, til at sætte sig lidt ind i det på egen hånd, når nu disse tests har vist sig komplet ubruglige ...[/quote]

Jeg tror ikke, at du kan stille EU-politik lige så sort/hvidt op som højre- og venstrefløjen i Danmark. Jeg forestiller mig, at størstedelen af midterpartierne er ret ens i den henseende, mens det er hos yderpartierne, man skal finde variationen.
Cogito sumere potum alterum

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen