Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

NA: Jeg tror, jeg er ved at få en depression.
Cogito sumere potum alterum

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Christian Mogensen »

K-P: Det er sgu' da noget pis. Øv bøv. Håber du kommer igennem det :)

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af FunkyValle »

NA: Sidste dag paa Paros. Det har vaeret en fantastisk tur, med masser af dejligt badevand, gode strande, god mad og en kaereste, der sagde ja til at ville giftes med mig. Men jeg savner nu en ordentlig seng og nogle menneskelige dag- og nattemperaturer.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

NA: Havde af uransagelige årsager glemt, at jeg kun havde 5-vejs omskiftere liggende, og egenligt skal der bare en 3-vejs på. Så blev jeg lige ambitiøs og mente jeg lige kunne lave lidt lækre switching-muligheder med en p90 i hals og en HB i stol. Haha - nu er hals-pickuppen på i 1 og 5 position. 2 er helt død og de to andre har varierende grader af infernalsk brum. :lol: Jeg tror jeg lodder skidtet om efter KISS-princippet ... Billede

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="SustainerPlayer"]NA: Havde af uransagelige årsager glemt, at jeg kun havde 5-vejs omskiftere liggende, og egenligt skal der bare en 3-vejs på. Så blev jeg lige ambitiøs og mente jeg lige kunne lave lidt lækre switching-muligheder med en p90 i hals og en HB i stol. Haha - nu er hals-pickuppen på i 1 og 5 position. 2 er helt død og de to andre har varierende grader af infernalsk brum. :lol: Jeg tror jeg lodder skidtet om efter KISS-princippet ... Billede[/quote]

Jeg har lige kigget, og jeg har desværre kun 4 og 5 vejs liggende. Hvad er du igang med? :)
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="GuitaRasmus"]Jeg har lige kigget, og jeg har desværre kun 4 og 5 vejs liggende. Hvad er du igang med? :) [/quote]

Tak for tanken. Men jeg skal alligevel have bestilt noget mere ... men det skal man jo altid. :lol:

Jeg er ved at smide en P90 i hals og en lipstick-humbucker i den orange Talman.

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af AnotherDan »

Hvor bestiller du fra Hans?
Bah

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="AnotherDan"]Hvor bestiller du fra Hans?[/quote]

Fanger dig lige på chatten ...

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

NA: Der sker efterhånden så meget spændende på GF, at man skal bruge evigheder på at følge med i det hele :D
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Michael Vajhøj »

NA: Ny pickup på vej fra Mørch til min Mørch strat... Hvorfor ambivalent? Jeg ved jeg har en liggende derhjemme et sted, men kan simpelthen ikke finde den, så reelt er det spild af penge...
RoadHigh.dk

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kaptajn Kropp »

[quote="Michael Vajhøj"]NA: Ny pickup på vej fra Mørch til min Mørch strat... Hvorfor ambivalent? Jeg ved jeg har en liggende derhjemme et sted, men kan simpelthen ikke finde den, så reelt er det spild af penge...[/quote]

Er det ikke lidt, den samme fornemmelse man har, når der skal købes nye plektre? :D Man ved bare at der ligger mindst 10 og gemmer sig derhjemme, men præcist hvor, det er kun plekter-nissen der ved det :)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Michael Vajhøj »

[quote="Kaptajn Kropp"][quote="Michael Vajhøj"]NA: Ny pickup på vej fra Mørch til min Mørch strat... Hvorfor ambivalent? Jeg ved jeg har en liggende derhjemme et sted, men kan simpelthen ikke finde den, så reelt er det spild af penge...[/quote]

Er det ikke lidt, den samme fornemmelse man har, når der skal købes nye plektre? :D Man ved bare at der ligger mindst 10 og gemmer sig derhjemme, men præcist hvor, det er kun plekter-nissen der ved det :) [/quote]
Plektra imploderer det øjeblik man taber dem... Mængden af plektra er ligesom mængden af jack-kabler konstant - der findes kun en bestemt mængde i hele verden for at man kan få et nyt må der være en anden der har mistet et... Sådan er det bare - det står i reglerne og dem er der ingen grund til at lave om på...
RoadHigh.dk

Luske74
Himmelhund
Indlæg: 16
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Luske74 »

[quote="Michael Vajhøj"][quote="Kaptajn Kropp"][quote="Michael Vajhøj"]NA: Ny pickup på vej fra Mørch til min Mørch strat... Hvorfor ambivalent? Jeg ved jeg har en liggende derhjemme et sted, men kan simpelthen ikke finde den, så reelt er det spild af penge...[/quote]

Er det ikke lidt, den samme fornemmelse man har, når der skal købes nye plektre? :D Man ved bare at der ligger mindst 10 og gemmer sig derhjemme, men præcist hvor, det er kun plekter-nissen der ved det :) [/quote]
Plektra imploderer det øjeblik man taber dem... Mængden af plektra er ligesom mængden af jack-kabler konstant - der findes kun en bestemt mængde i hele verden for at man kan få et nyt må der være en anden der har mistet et... Sådan er det bare - det står i reglerne og dem er der ingen grund til at lave om på...[/quote]

:lol:

MVH Luske74

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA: Jeg skal ind og klippes her om 1 times tid. Det er ambivalent fordi jeg virkelig trænger til en klipning, men det bliver aldrig helt godt synes jeg. Det er måske fordi jeg siger hvad jeg gerne vil have på en rigtig dårlig måde, og netop derfor tager jeg ind til en god frisør og spørger om hvad hun synes der skal ske. Det bliver dælme spændende...

Nå ja, og så er det også ambivalent fordi man skal betale 300 kr for en klipning :?

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Stevi »

[quote="Barf"]NA: Jeg skal ind og klippes her om 1 times tid. Det er ambivalent fordi jeg virkelig trænger til en klipning, men det bliver aldrig helt godt synes jeg. Det er måske fordi jeg siger hvad jeg gerne vil have på en rigtig dårlig måde, og netop derfor tager jeg ind til en god frisør og spørger om hvad hun synes der skal ske. Det bliver dælme spændende...

Nå ja, og så er det også ambivalent fordi man skal betale 300 kr for en klipning :?[/quote]

300 kr og god frisør rimer altså ikke helt?
See you in heaven if you make the list

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kaptajn Kropp »

Jeg har været oppe og give 700 for en klipning. Det er også lige i overkanten, men det kan nogen gange, især hvis man vil have en ny frisure, betale sig at gå lidt op i pris! :)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="Stevi"][quote="Barf"]NA: Jeg skal ind og klippes her om 1 times tid. Det er ambivalent fordi jeg virkelig trænger til en klipning, men det bliver aldrig helt godt synes jeg. Det er måske fordi jeg siger hvad jeg gerne vil have på en rigtig dårlig måde, og netop derfor tager jeg ind til en god frisør og spørger om hvad hun synes der skal ske. Det bliver dælme spændende...

Nå ja, og så er det også ambivalent fordi man skal betale 300 kr for en klipning :?[/quote]

300 kr og god frisør rimer altså ikke helt?[/quote]

Jo.. Det gør det faktisk.. Men det er også i den lave ende..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Luske74
Himmelhund
Indlæg: 16
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Luske74 »

[quote="Kaptajn Kropp"]Jeg har været oppe og give 700 for en klipning. Det er også lige i overkanten, men det kan nogen gange, især hvis man vil have en ny frisure, betale sig at gå lidt op i pris! :) [/quote]


det er ikke bare i overkanten , det er da rent tyveri :crazy:

MVH Luske74

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Barf"] (...) det bliver aldrig helt godt synes jeg. Det er måske fordi jeg siger hvad jeg gerne vil have på en rigtig dårlig måde (...) [/quote]

Det dér kender jeg godt. Jeg kommer altid med nogle, synes jeg selv, meget specifikke retningslinier, men bliver altid overruled af kommentarer som: "Du ved godt, du har ret høje tindinger, ik'?" eller " Den dér hvirvel bliver svær at arbejde med" ... og så ender det med noget, jeg (næsten) selv kunne have klaret med en trimmer :problem:

Edit: Og prisen er da ikke gal, synes jeg. Jeg giver som regel mellem 200,- og 300,-, og jeg går i en stor bue udenom de fancy frisører i midtbyen, og vælger de mere jævne ude i "forstæderne" (jeg har nemlig også engang måtte bløde 600,- for en helt almindelig klipning, hvor udfaldet var nogenlunde det samme, som ovenstående)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Stevi »

[quote="fortytwo"][quote="Stevi"][quote="Barf"]NA: Jeg skal ind og klippes her om 1 times tid. Det er ambivalent fordi jeg virkelig trænger til en klipning, men det bliver aldrig helt godt synes jeg. Det er måske fordi jeg siger hvad jeg gerne vil have på en rigtig dårlig måde, og netop derfor tager jeg ind til en god frisør og spørger om hvad hun synes der skal ske. Det bliver dælme spændende...

Nå ja, og så er det også ambivalent fordi man skal betale 300 kr for en klipning :?[/quote]

300 kr og god frisør rimer altså ikke helt?[/quote]

Jo.. Det gør det faktisk.. Men det er også i den lave ende..[/quote]
Jeg mente bare at en rigtig god klipning koster mere end 300...
See you in heaven if you make the list

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen