Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

Smittefar skrev: Jep, det er mindre end en kilometer hjemmefra.

Jeg skal videre derfra til et bryllupsjob med Jump i Ishøj

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Stærkt, hils Mie  :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Det skal jeg gøre 8-)

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

Smittefar skrev: Jep, det er mindre end en kilometer hjemmefra.

Jeg skal videre derfra til et bryllupsjob med Jump i Ishøj

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Stærkt, hils Mie  :)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Det glemte jeg, men det var et fint job ^_^

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory

Ptessing
Smoke On The Water
Indlæg: 84
Tilmeldt: 9 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af Ptessing »

NA: Jeg har været arbejdsløs i snart et år, alligevel har jeg aldrig været mere stresset.
Jeg synes ikke jeg nær alle de ting, jeg gerne vil nå. Og det er ikke fordi jeg ligger på den lade side.
Og så glemmer jeg at komme herind og læse trådene.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now ambivalent

Indlæg af k_50 »

NA: Der er et Tama Superstar i aquamarine i de helt fede størrelser på fransk ebay. Og jeg har penge på kontoen til det. Men det er stadig i den pebrede ende. Og fragten er nok heller ikke helt Billy. Og det er jo voksent og fornuftigt at have lidt på kistebunden. Men de er herre flotte og lyder herre godt og er herre sjældne i den farve. Osv...

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Ha, jeg er lidt i samme situation

Den her guitar er magen til den jeg lærte at spille på for 30 år siden. Jeg prøvede den, da jeg var i USA. Den spiller som den skal og lyder fedt. Det er længe siden jeg har ønsket mig en guitar så meget.
Meeen de vil have $1300, og med fragt og told bliver det bare til en helt latterlig pris.

De er mega sjældne. Det er første gang i tyve år, jeg har set en.Billede

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now ambivalent

Indlæg af k_50 »

NA: Vuggeren er åben igen, sådan da. Det passer mig udmærket fint at have noget at rive i og se nogle af krapylerne igen. Men for Satan, hvor er det et omfattende og på mange måder i praksis meningsløst rengørings- og distanceregime, vi har fået trukket ned over hovedet [indsæt her en længere tirade fra Manden på Gulvet, rettet mod Embedsværket, DJØF'ere og slige ækle Entiteter og al deres Gerning og al deres Væsen].

NDVLGS (Now Det Var Lige Godt Satans): Jeg var på nødpasning i en anden institution i klyngen går og kom tilfældigvis i gruppe med en af mine bedste, og min mest gamle, kammeraters fireårige krapyl (der går i en anden, anden institution i klyngen), som jeg ikke har set siden, den var to.
Kammeraten og jeg har for nylig snakket om, at det er for længe siden sidst, vi snart skal ses, jeg skal se det nye hus, møde den nye dame osv. Og pludselig render jeg ind i hans avl, mens jeg er på job. Det er lige godt Satans!
Så nu bliver jeg hentet i morgen efter jo af kammi og krapyl, så jeg kan se de nye ting :)

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

RE: Now ambivalent

Indlæg af k_50 »

NA (igen): Forsigtig Genåbning af vuggeren. De voksne er snotforivirrede. Gøjserne er overraskende lidt forvirrede. Det kører egentlig bedre end forventet. Det er meget mærkeligt ikke at måtte kramme en fis ude på legeren. På trods af dygtige mængder creme ligner mine hænder allerede noget, der er løgn, grundet endnu dygtigere mængder sprit og såkaldt Neutral sæbe (jaja, handsker, I know).

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af k_50 »

NA: Jeg er kommet til at sige næsten ja til at joine en ny version af et Disney-extravaganza, jeg spillede i for nogle år siden. Det er i sig selv hæsligt og afskyeligt. Til gengæld bliver jeg jo, hvis det er, nødt til at købe flere trommer, hvilket altid er optur. Og så rummer det langt bedre muligheder for at komme ud at spille (mod betaling) end det lillebitte rockband...

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af k_50 »

NA: Jeg har måttet nødsage mig til at forfatte en meget Sure Bjarne agtig husorden for 2. th. Jeg hader at være Sure Bjarne. Men jeg hader mere at betale en temmelig pebret husleje for at bo i andres skidt og rod. Og med Husordenen i hånden og udlejer i ryggen har jeg et godt belæg for at smide hende ud, som er problemet, med mindre, hun opper sig gevaldigt (hvad jeg selvfølgelig, værende meget mere blød pædagogmand end Sure Bjarne, har bedt hende meget pænt om ved flere lejligheder).

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af k_50 »

NO: Sure Bjarne virker indtil videre. Der er pænt og rent på 2. th.

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

k_50 skrev: 3 years ago NA: Jeg er kommet til at sige næsten ja til at joine en ny version af et Disney-extravaganza, jeg spillede i for nogle år siden. Det er i sig selv hæsligt og afskyeligt. Til gengæld bliver jeg jo, hvis det er, nødt til at købe flere trommer, hvilket altid er optur. Og så rummer det langt bedre muligheder for at komme ud at spille (mod betaling) end det lillebitte rockband...
Må man spørge, hvad Disney-bandet hedder?

Brugeravatar
k_50
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 428
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af k_50 »

De Uslebne Diamanter

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen