Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kaptajn Kropp »

Det kommer jo meget an på, hvad man vil have. Hvis du vil karseklippes, så er en frisør-biks på nørrebro eller en tur med trimmeren den bedste løsning. Jeg har bare erfaret, at nogle frisurer kræver en uddannet og dygtig frisør. Så må man op og betale, og de fleste af de dyre frisurer "holder" sig ofte også i længere tid.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

Jeg er også lige blevet klippet. Pris? Fotos af interiøret i min barndomskirke til et afgangsprojekt på arkitektskolen. Det er dælme billigt!!

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

Jeg klippede mig selv med trimmeren, 6 mm over det hele. Ganske gratis.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

Tja, jeg synes nu faktisk det blev rigtig fint! Og jeg kunne ikke drømme om at betale 6-700 kr for at blive klippet, så vigtigt er det sgu heller ikke for mig. Hvis man har et helt vildt kompliceret og krævende frisure, så er det klart at man skal betale mere, men med det hår jeg har og den frisure vi endte med, så må det da kunne lade sig gøre for 300 kr, og det kunne det heldigvis også.


kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

NA: er lige kommet hjem fra ballen. Penge på lommen for minimalt arbejde og så var det rigtig hyggeligt. Det ambivalente ligger i, at jeg spillede ad hekkenfeldt til, så på en måde har jeg ikke fortjent pengene.

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="Stevi"][quote="fortytwo"][quote="Stevi"]300 kr og god frisør rimer altså ikke helt?[/quote]
Jo.. Det gør det faktisk.. Men det er også i den lave ende..[/quote]
Jeg mente bare at en rigtig god klipning koster mere end 300...[/quote]
Jeps.. Den er jeg med på.. Men man kan faktisk godt, finde en god frisør til 300,-, også i Kbh.
Jeg kommer et sted, som min frisør gennem 8 år der er på barsel anbefalede, og de har lige sat deres pris op fra 250,-, til 300,- på herreklip, og det er mega gode klipninger jeg har fået der..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

NA: Personalegoder ... bredbånd, telefoni og computere ... lige et år for sent. Men mon ikke man hopper på noget alligevel. :lol: :lolno:

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Michael Vajhøj »

NA: Har lige været ved at pakke alle kærestens fødselsdagsgaver ind, så de kan blive sendt ned på højskolen. Hold op hvor er jeg ringe til at pakke gaver ind... :D
RoadHigh.dk

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

NA: Jeg er sygemeldt med ondt i kroppen, koncentreret omkring halsen og hovedet. Det er i sig selv ubetinget nederen, men på plussiden tæller det, at jeg virkelig har givet den en skall med at rydde op i bunkerne rundt omkring. Måske er den her lejlighed faktisk både beboelig og stor nok, når det kommer til stykket?! Vildt. Og vildt, at det skulle tage mig omkring tre måneder at komme i gang med fase 2 efter den jomfruelige udpakning.
So many assholes, so few bullets

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

NA : Er ved at holde op med at ryge (for gud ved hvilken gang)......
Denne gang er det en kold tyrker jeg prøver.
Egentlig vil jeg gerne stoppe, på den anden side er abstinenserne ved at drive mig til vanvid.
Jeg har 3 smøger tilbage og jeg vil ikke ryge mere idag og jeg har lovet mig selv jeg ikke skal købe flere.
Det bliver et helvede imorgen, for de skal række langt, den sidste skal gerne ryges efter aftensmaden.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="Swampthing"]NA : Er ved at holde op med at ryge (for gud ved hvilken gang)......
Denne gang er det en kold tyrker jeg prøver.
Egentlig vil jeg gerne stoppe, på den anden side er abstinenserne ved at drive mig til vanvid.
Jeg har 3 smøger tilbage og jeg vil ikke ryge mere idag og jeg har lovet mig selv jeg ikke skal købe flere.
Det bliver et helvede imorgen, for de skal række langt, den sidste skal gerne ryges efter aftensmaden.[/quote]

Jeg er virkelig ingen ekspert på området, men helt seriøst - du trækker da bare pinen ud. Dagen efter i morgen er der ingen smøger, og den dag bliver meget svær at holde ud. Hvorfor tage en ekstra lortedag i morgen, hvor du hele tiden prøver at spare på de tre smøger? Ryg dem nu, og tag så de lortedage, der uundgåeligt kommer - de bliver 100 % sikkert ikke nemmere af, at du har en lortedag mere, hvor du bare næsten ikke ryger.

Held og lykke med det!
So many assholes, so few bullets

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

[quote="Telemaster"][quote="Swampthing"]NA : Er ved at holde op med at ryge (for gud ved hvilken gang)......
Denne gang er det en kold tyrker jeg prøver.
Egentlig vil jeg gerne stoppe, på den anden side er abstinenserne ved at drive mig til vanvid.
Jeg har 3 smøger tilbage og jeg vil ikke ryge mere idag og jeg har lovet mig selv jeg ikke skal købe flere.
Det bliver et helvede imorgen, for de skal række langt, den sidste skal gerne ryges efter aftensmaden.[/quote]

Jeg er virkelig ingen ekspert på området, men helt seriøst - du trækker da bare pinen ud. Dagen efter i morgen er der ingen smøger, og den dag bliver meget svær at holde ud. Hvorfor tage en ekstra lortedag i morgen, hvor du hele tiden prøver at spare på de tre smøger? Ryg dem nu, og tag så de lortedage, der uundgåeligt kommer - de bliver 100 % sikkert ikke nemmere af, at du har en lortedag mere, hvor du bare næsten ikke ryger.

Held og lykke med det![/quote]

Hhhmmm .........
Det lyder som en idé........
Det må jeg liiige tage en kop kaffe og en smøg på(måske 3).
Det giver jo mening i at starte på en frisk imorgen.
Jeg fik satme spist mange Tic Tac's idag og der ryger nok endnu flere ned imorgen. :P

JSThomsen
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 436
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af JSThomsen »

[quote="Swampthing"]NA : Er ved at holde op med at ryge (for gud ved hvilken gang)......
Denne gang er det en kold tyrker jeg prøver.
Egentlig vil jeg gerne stoppe, på den anden side er abstinenserne ved at drive mig til vanvid.
Jeg har 3 smøger tilbage og jeg vil ikke ryge mere idag og jeg har lovet mig selv jeg ikke skal købe flere.
Det bliver et helvede imorgen, for de skal række langt, den sidste skal gerne ryges efter aftensmaden.[/quote]
Hejsa
Mit råd er at finde en grund til at stoppe med at ryge. Hvis du ikke er motiveret så er det "dødsdømt". Og en kold tyrker er det bedste, alle de "erstatninger" såsom plaster, tyggegummi er efter min mening noget pjat. Det er kun "inde i hovedet" at du er afhængig. Så foretag dig noget hvor du normalt ikke ryger såsom at løbe en tur ;) Så bliver det altså ikke så slemt.
Mvh Jan

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

NA: At være i stand til (uoverlagt) at vade igennem sikkerhedskontrollen i to lufthavne efter hinanden med en halv liter æblejuice i min håndbagage. Det var da godt, at det ikke var en bombe eller noget andet sjovt...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
FunkyValle
Gearfreak lærling
Indlæg: 647
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af FunkyValle »

NA: Jeg er allerede vågen og nogenlunde frisk. Jeg er ellers ekstremt B-menneske, der helst sidder oppe den halve nat og så bander og svovler over vækkeuret næste morgen. Men i går "besvimede" jeg på sofaen allerede ved 23-tiden og da kæresten smuttede på arbejde her kl. 06.30 vågnede jeg ret nemt, hvilket absolut ikke er normalt.
Tror aldrig gear-rejsen ender....

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Loomer »

NA, eller måske Now Den-havde-jeg-ikke-lige-set-komme//

Jeg gasser lidt efter en tele. Ganske givet en tele med Humbuckers, men stadig!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="Loomer"]NA, eller måske Now Den-havde-jeg-ikke-lige-set-komme//

Jeg gasser lidt efter en tele. Ganske givet en tele med Humbuckers, men stadig![/quote]

Det er godt, min dreng :thumbup:
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

[quote="Loomer"]NA, eller måske Now Den-havde-jeg-ikke-lige-set-komme//

Jeg gasser lidt efter en tele. Ganske givet en tele med Humbuckers, men stadig![/quote]

Du ska' da ha':

Billede
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Funkis »

NA: MIN telefon blev stjålet i sidste uge. Rigtigt nedern pga alle numre man skal ud og opspore igen. Men den nye telefon dukkede op i mandags. Og de simkort jeg bestilte samtidigt er ikke kommet frem... Forstår ikke det kan være så besværligt at få frem sendt. De er jo hurtige nok til at hive mine knaster. På den anden side er det virkeligt befriende ikke at skulle modtage alle de opkald man normalt får.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen