Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

NA- Vores band Beefy Beans er gået i opløsning pga. for meget hønsegård.Ellers et fedt band ,men nu kan jeg så måske endeligt komme igang med mit blues rock orkester,som kun (hvis jeg skal bestemme)
spille forholdvis ukendte numre.Bl.a en masse Rory Gallagher som jo nok for de fleste ikke er specielt kendt. 8-)
Sorte strater lyder bare bedst..

Dannyboy
Gearfreak roadie
Indlæg: 1032
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Dannyboy »

[quote="SustainerPlayer"]Se børnlil ... det her er en Telecaster:

Billede

Bum.[/quote]

Det er sjovt. Jeg har aldrig ku li den spade. Guld hardware og ovenikøbet med fesne båndmarkeringer. Det er sgu for mormor til mig :) Kotzen himself er ellers super fed synes jeg

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="Dannyboy"]
Det er sjovt. Jeg har aldrig ku li den spade. Guld hardware og ovenikøbet med fesne båndmarkeringer. Det er sgu for mormor til mig :) Kotzen himself er ellers super fed synes jeg[/quote]

Det er nok en af de eneste burst-guitarer jeg kan lide. Men jeg forstår godt din bekymring. Derfor byggede jeg også denne strat over temaet - blandt andet med en chopper i stol:

Billede

... for at det hele ikke skulle blive for fesent.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA: Netop hjemvendt fra et ganske fornuftigt job. Det var både stille og roligt receptionsmusik og efterfølgende dans. Der var både rigtig gode ting og knap så gode ting, som vi selvfølgelig lærer af. Jeg spillede det hele på min LP hvilket faktisk fungerede ganske fint til balle, lidt overraskende faktisk, men det var lidt for lavt til at jeg fik justeret niveuaer ordenligt og det bøvlede jeg med i alt for lang tid. Står tilbage med en form for "semi"-fornemmelse.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="Barf"]NA: Netop hjemvendt fra et ganske fornuftigt job. Det var både stille og roligt receptionsmusik og efterfølgende dans. Der var både rigtig gode ting og knap så gode ting, som vi selvfølgelig lærer af. Jeg spillede det hele på min LP hvilket faktisk fungerede ganske fint til balle, lidt overraskende faktisk, men det var lidt for lavt til at jeg fik justeret niveuaer ordenligt og det bøvlede jeg med i alt for lang tid. Står tilbage med en form for "semi"-fornemmelse.[/quote]

Jeg spiller næsten kun LP for tiden, og jeg spiller næsten kun balle for tiden - det fungerer fint :-) Hvorfor skulle det ikke det?
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

Ved heller ikke om der skulle være noget galt som sådan, jeg synes bare den let bliver brutal når man spiller med overdrive, også selvom det er meget lidt. Derudover er min LP hammertung, hvilket alle der havde den over skulderen til sidste Gathering kan bekræfte, så var bange for at jeg ville få ondt i ryggen eller skulderen, hvilket heldigvis heller ikke skete.
Jeg er helt pjattet med min LP, og i originalband-sammenhæng er den førstevalg, men når det kommer til balle har jeg det bare bedre med single coils.

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kimling »

NA: Prøver at få solgt min 5150. Jeg er skideglad for den, men jeg har bare ikke noget reelt behov for den. Og vil hellere have en top
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

NA: Har lige set hele Riget I i træk, og har det ærlig talt ad helvedes til.

Christian Mogensen
Johnny B. Goode
Indlæg: 198
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Christian Mogensen »

NA: Fik mad fra Vikinge-Køkkenet i aften. For 72,- fik jeg et lokumsbræt af en burger; to hjemmelavede 300g's bøffer, rigtig bacon og (desværre) plastic-ost.
Opturen er, at den smagte fantastisk! Virkelig en af de bedste take-out burgere jeg har fået.
Det ambivalente bestod i, at jeg kun kunne spise det halve.....

Brugeravatar
GuitaRasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1348
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GuitaRasmus »

NA: Jeg har lige spillet et helt job her til aften på min nye Tele - det er i sig selv ambivalent, fordi jeg er ellers inkarneret humbucker mand, men jeg savnede virkeligt ikke en humbucker - bridgepickuppen havde så urimeligt meget punch og gennemslagskraft, selv med high gain. Det ambivalente står nok mest i at selvom den spiller godt, virker den mere "stiv" i det, end mine andre guitarer. Er det bare sådan telecastere er, grundet den længere samlede strengelængde, hvor strengene går igennem kroppen?
"Lyder den ikke lidt forkølet, sådan en Les Paul?"

"Eric Johnson kan høre, om ham der viklede pickupperne, havde boxershorts eller tights på den dag".

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="GuitaRasmus"]NA: Jeg har lige spillet et helt job her til aften på min nye Tele - det er i sig selv ambivalent, fordi jeg er ellers inkarneret humbucker mand, men jeg savnede virkeligt ikke en humbucker - bridgepickuppen havde så urimeligt meget punch og gennemslagskraft, selv med high gain. Det ambivalente står nok mest i at selvom den spiller godt, virker den mere "stiv" i det, end mine andre guitarer. Er det bare sådan telecastere er, grundet den længere samlede strengelængde, hvor strengene går igennem kroppen?[/quote]

Velkommen i de voksnes rækker.. :thumbup: En Tele kan være en rigtig punchy guitar. Jeg har brugt en af mine som backup for mine Strats, og er blevet slået af det smæk der er i sådan én i semmenligning med Strat.

Måske føles en Tele stivere.. Jeg tænkte netop det samme igår. Jeg havde min Telecaster med til øvning, og med mine standard 10-ere på føltes den stivere end min Strat.
Tele´en er dog ikke helt justeret ind, den har lige fået ny hals, og vi skal lige være venner igen.. Jeg plejer et bruge 9 på Tele, da jeg bruger/brugte den til countery-agtige double- og triple bends. Men der er mere lyd i den med 10-ere.

Stevi
Gearfreak lærling
Indlæg: 648
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Stevi »

NA: Jeg fik min nye Macbook Pro hjem i fredags, og har afleveret den i Fona igen i går. Tosserne havde bestilt en 15"-model med hi-res glossy skærm, og ikke antiglare, som der udtrykkeligt står på min faktura. I går talte jeg så med den medarbejder, som står for bestillinger af custom-order hos Apple, og han fortalte mig at antiglare-skærmen slet ikke er oprettet som varenummer i deres system, derfor er det gået galt. Hvorfor helvede har han bestilt en maskine med glossy skærm i stedet for, når der klart og tydeligt står antiglare på fakturaen? Har han tænkt ved sig selv: 'Narrrhj, det er da en fejl med det dersens antiglare, jeg bestiller sgu bare en glossy skærm i stedet for, han vil nok ikke have antiglare alligevel'? Idioter.

Det lyder måske som en NN, men alligevel er jeg glad for at få en ny maskine på forsikringen i stedet for min gamle der var lidt for tørstig.
See you in heaven if you make the list

ChristianB
Johnny B. Goode
Indlæg: 135
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af ChristianB »

NA: Luhmanns systemteori :wtf:
"What you need is a guitar that is timeless, and classic, and looks like Keith Richards threw up all over it in the 70s" - Hank Moody

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

NA : Jeg har stadig ikke adgang til at skrive i Aage's forum, nu skriver jeg nærmest ingenting i deres fora.
Men brugtsalgsafdelingen gad jeg godt have adgang til, der er nogen gange nogen fine sager til salg derinde.
Jeg har skrevet til <a href="mailto:info@4sound.dk">info@4sound.dk</a> men jeg har ikke fået svar endnu, jeg synes der er gået ret lang tid.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="Swampthing"]NA : Jeg har stadig ikke adgang til at skrive i Aage's forum, nu skriver jeg nærmest ingenting i deres fora.
Men brugtsalgsafdelingen gad jeg godt have adgang til, der er nogen gange nogen fine sager til salg derinde.
Jeg har skrevet til <a href="mailto:info@4sound.dk">info@4sound.dk</a> men jeg har ikke fået svar endnu, jeg synes der er gået ret lang tid.[/quote]

Jeg har holdt en pause fra hele det forum ... og den fortsætter :D ...

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="SustainerPlayer"][quote="Swampthing"]NA : Jeg har stadig ikke adgang til at skrive i Aage's forum, nu skriver jeg nærmest ingenting i deres fora.
Men brugtsalgsafdelingen gad jeg godt have adgang til, der er nogen gange nogen fine sager til salg derinde.
Jeg har skrevet til <a href="mailto:info@4sound.dk">info@4sound.dk</a> men jeg har ikke fået svar endnu, jeg synes der er gået ret lang tid.[/quote]

Jeg har holdt en pause fra hele det forum ... og den fortsætter :D ...[/quote]

Samme her ... jeg har faktisk holdt pause fra Aage's forum, siden det gamle GF blev oprettet i 2006(?), men bruger dog stadig brugtsalgsforummet, så jeg kan godt forstå hvad du mener.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
AnotherDan
Gearfreak lærling
Indlæg: 793
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af AnotherDan »

Har aldrig været særlig aktiv derinde. Men der er da god ufrivillig humor på aage's fora, fra tid til anden. :)
Bah

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

Ja jeg læser da af og til inde på deres forum.
Men jeg bruger næsten udelukkende brugtsalgsdelen.
Det er mere hyggeligt (og modent) herinde.

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="ChristianB"]NA: Luhmanns systemteori :wtf:[/quote]

Det er da fedt :-)
So many assholes, so few bullets

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Funkis »

NA: Weekenden er forvundet uden at nye kræfter har nået at etablere sig.... ØV
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen