Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Jens H
Still Got The Blues
Indlæg: 262
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jens H »

NA. Indbetale moms til Skat. Men, det må jo betyde at jeg begynder at tjene lidt :)
JEH Guitars på facebook http://www.facebook.com/pages/Hvidovre-Denmark/JEH-Guitars/123767594328859
Jeps....  En fjern og fin musik giver dig alt du aldrig fik
Har overstået status som "Himmelhunden" :O

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="Jens H"]NA. Indbetale moms til Skat. Men, det må jo betyde at jeg begynder at tjene lidt :) [/quote]
Nja.. Det betyder i hvert fald, at du ikke har så mange udgifter mere.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

NA: Har fået en besked på facebook, om jeg vil backe en dude og hans ven til x-factor audition på mandag... :clap:

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kattekiksen »

[quote="Rasmus"]NA: Har fået en besked på facebook, om jeg vil backe en dude og hans ven til x-factor audition på mandag... :clap:[/quote]


Ha! Gør det dog. Især hvis du får løn for det.

Var der ikke noget på det gamle gearfreak hvor Ah/Dk ville stille op i firseroutfit og synge "the final countdown"?
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="Kattekiksen"][quote="Rasmus"]NA: Har fået en besked på facebook, om jeg vil backe en dude og hans ven til x-factor audition på mandag... :clap:[/quote]


Ha! Gør det dog. Især hvis du får løn for det.

Var der ikke noget på det gamle gearfreak hvor Ah/Dk ville stille op i firseroutfit og synge "the final countdown"?[/quote]

Det ligger ikke rigtig i kortene at han er interesseret i at betale for mine ydelser, så jeg kan godt finde noget andet at bruge min dag på, end at stå i kø ude i DR-byen.

AH^DK
Himmelhund
Indlæg: 18
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af AH^DK »

[quote="Kattekiksen"][quote="Rasmus"]NA: Har fået en besked på facebook, om jeg vil backe en dude og hans ven til x-factor audition på mandag... :clap:[/quote]


Ha! Gør det dog. Især hvis du får løn for det.

Var der ikke noget på det gamle gearfreak hvor Ah/Dk ville stille op i firseroutfit og synge "the final countdown"?[/quote]
Jo det er rigtigt. Og jeg havde håbet det var lykkeligt glemt. :mrgreen:


Skestork Ultra
Smoke On The Water
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Skestork Ultra »

[quote="VilhelmNielsen"]NA: Antichrist.[/quote]
Som i Århus Teater-Antichrist?

Som dramaturgistuderende er det jo næsten en sur pligt at skulle tygge sig igennem Århus Teaters program, som synes at blive mere og mere nosseløst for hvert år der går... Jeg har ikke fået set deres take på Antichrist endnu, men hvis deres opsætninger af Kafka's "Slottet" og Dostojevskij's "Idioten" siger noget om hvordan det går, når Århus Teater forsøger at flytte et vellykket værk fra et medie til et andet, så glæder jeg mig bestemt ikke.

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Skestork Ultra"][quote="VilhelmNielsen"]NA: Antichrist.[/quote]
Som i Århus Teater-Antichrist?

Som dramaturgistuderende er det jo næsten en sur pligt at skulle tygge sig igennem Århus Teaters program, som synes at blive mere og mere nosseløst for hvert år der går... Jeg har ikke fået set deres take på Antichrist endnu, men hvis deres opsætninger af Kafka's "Slottet" og Dostojevskij's "Idioten" siger noget om hvordan det går, når Århus Teater forsøger at flytte et vellykket værk fra et medie til et andet, så glæder jeg mig bestemt ikke.[/quote]

Som i Trier's. Den film var klam og god på samme tid. Føj for satan.

Skestork Ultra
Smoke On The Water
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Skestork Ultra »

Æv. Jeg havde håbet, at du kunne tale mig fra at gå i teatret for at se en lemlæstelse af en film, som i forvejen ikke skorter på lemlæstelse... Well, metalemlæstelse er måske det nye kunstneriske sort.

Hvad filmen angår, så har du ret, bortset fra jeg synes du mangler at pointere, hvor fantastisk smuk filmen også er.

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kattekiksen »

Antichrist er ikke specielt slem hvis i spørger mig. Til gebgæld er den, som skestork siger, utroligt smuk. Især den allerførste scene. Altså der hvor de knalder i badet og babyen bungiejumper uden elastik.

Antichrist er faktisk vidunderlig. Den skal jeg have købt snart.
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

Helt bestemt smuk, og helt igennem en fantastisk film. Trier gør hvad han gør bedst, at lave skide gode film der skaber tanker. Men at sige, at det ikke er ulækkert at se en mand få knust underlivet, og derefter blive gokket af indtil der kommer blodfyldt udløsning, eller at se en kvinde klippe sin egen klitoris af med en saks, det forekommer mig som en løgn.

Men Element of Crime er hentet hjem, så den står på mere Trier til mig!

Skestork Ultra
Smoke On The Water
Indlæg: 82
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Skestork Ultra »

Element of Crime er et rigtigt godt valg, men en meget svær film at gå til. Hvis man vil have vintage Trier, så er især "Europa" værd at kigge efter. Den rangerer meget højt på min lille personlige liste over bedste Trier film.

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kaptajn Kropp »

[quote="VilhelmNielsen"]Helt bestemt smuk, og helt igennem en fantastisk film. Trier gør hvad han gør bedst, at lave skide gode film der skaber tanker. Men at sige, at det ikke er ulækkert at se en mand få knust underlivet, og derefter blive gokket af indtil der kommer blodfyldt udløsning, eller at se en kvinde klippe sin egen klitoris af med en saks, det forekommer mig som en løgn.
[/quote]

Selvfølgelig er det ikke billeder der har screensaver-potentiale, men jeg vil nu heller ikke kalde den film slem. Det har nok også noget at gøre med, at den blev hypet så hårdt og at nogle filmfolk eftersigende skulle være gået fra biograferne i protest, og hvad der nu ellers blev sagt om filmen :)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Odgaard »

NA: Efter at have loddet nye patchkabler og testet dem hver for sig - med tilfredsstillende resultat - lyder det som om, mit setup æder signal.... et eller andet sted. Næste skridt er flere tests - udskiftning af et kabel pr. gang.
Men min EHX Microsynth lurer også i baghovedet. Den er ikke true bypass, og jeg mener at kunne huske noget om, at den æder signal.

Tilbage til testområdet.

Kattekiksen
Still Got The Blues
Indlæg: 207
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kattekiksen »

[quote="Kaptajn Kropp"][quote="VilhelmNielsen"]Helt bestemt smuk, og helt igennem en fantastisk film. Trier gør hvad han gør bedst, at lave skide gode film der skaber tanker. Men at sige, at det ikke er ulækkert at se en mand få knust underlivet, og derefter blive gokket af indtil der kommer blodfyldt udløsning, eller at se en kvinde klippe sin egen klitoris af med en saks, det forekommer mig som en løgn.
[/quote]

Selvfølgelig er det ikke billeder der har screensaver-potentiale, men jeg vil nu heller ikke kalde den film slem. Det har nok også noget at gøre med, at den blev hypet så hårdt og at nogle filmfolk eftersigende skulle være gået fra biograferne i protest, og hvad der nu ellers blev sagt om filmen :) [/quote]

For et par år siden dyrkede jeg "klamme film". Fx Guinea Pig serien og Salo, Cannibal Holocaust, den slags. Generelt alt hvad man fik at vide var for klamt til at man kunne se det. Derfor var Antichrist virkeligt mild, ligesom voldtægtsscenen i Irreviseblé heller ikke rigtigt får det til at vende sig i mig.

Jeg lyder egentlig som en afstumpet psykopat når jeg lige læser det igennem :lol: .
Min version af artsyfartsy fotoblogging:
http://www.cccamera.tumblr.com
Dårlig og ond tegneserie:
http://www.foelgpreuss.blogspot.com

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Jamen, det er jo bare filmtricks...

Så er det da langt federe, når f.eks. vores gode, danske Jens´er tydeligvis får en ordentlig "hard on" af at slå folk ihjel i virkeligheden i film som Armadillo.

Og så får de endda ros for det af Statsministeren. Det´ sgu´flot!
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

Jeg kunne godt lide Armadillo.
Cogito sumere potum alterum

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="Odgaard"]NA: Efter at have loddet nye patchkabler og testet dem hver for sig - med tilfredsstillende resultat - lyder det som om, mit setup æder signal.... et eller andet sted. Næste skridt er flere tests - udskiftning af et kabel pr. gang.
Men min EHX Microsynth lurer også i baghovedet. Den er ikke true bypass, og jeg mener at kunne huske noget om, at den æder signal.

Tilbage til testområdet.[/quote]

Nemt at finde ud af.. Bare tag den ud af kæden, lyder det bedre, så er det nok der problemet er.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Odgaard
Gearfreak roadie
Indlæg: 1580
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Odgaard »

[quote="fortytwo"][quote="Odgaard"]NA: Efter at have loddet nye patchkabler og testet dem hver for sig - med tilfredsstillende resultat - lyder det som om, mit setup æder signal.... et eller andet sted. Næste skridt er flere tests - udskiftning af et kabel pr. gang.
Men min EHX Microsynth lurer også i baghovedet. Den er ikke true bypass, og jeg mener at kunne huske noget om, at den æder signal.

Tilbage til testområdet.[/quote]

Nemt at finde ud af.. Bare tag den ud af kæden, lyder det bedre, så er det nok der problemet er.. ;) [/quote]
Yes. Det viste sig heldigvis at være en lodning, der skulle gøres om.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen