Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

NA: Jeg har spillet banjo i studiet i dag.

NTK: Jeg kan ikke spille banjo, så jeg måtte hurtigt lære 6-7 akkorder for at klare mig igennem 2 sange.

NA2: Det blev faktisk ret fedt med noget banjo.

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

Man behøver altså ikke at kunne mere end 4 akkorder for at kunne spille alt, der er værd at spille på en banjo.
Cogito sumere potum alterum

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

[quote="K-P"]Man behøver altså ikke at kunne mere end 4 akkorder for at kunne spille alt, der er værd at spille på en banjo.[/quote]

Nu var det ikke lige en traditionel banjosang, jeg skulle spille, så jeg måtte lige have gang i lidt flere akkorder.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Har man først spillet banjo, er der ingen vej tilbage - så er det direkte i Majken og Fjeldtetten eller Bajazzerne.

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kimling »

[quote="kraen"]NA: Jeg har spillet banjo i studiet i dag.

NTK: Jeg kan ikke spille banjo, så jeg måtte hurtigt lære 6-7 akkorder for at klare mig igennem 2 sange.

NA2: Det blev faktisk ret fedt med noget banjo.[/quote]

Kan administrator/ejer banne sig selv?
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Sv: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="Smittefar"]Har man først spillet banjo, er der ingen vej tilbage - så er det direkte i Majken og Fjeldtetten eller Bajazzerne.

Sendt fra tilfældig opkobling til det der net.[/quote]

+1

See a shrink...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af sørendybdal »

Jeg synes også vi er ude på et sidespor, når administratoren selv begynder at spamme et sobert, intellektuelt forum, der til daglig helt kan sige sig fri for dårlig humor og lignende underlødig aktivitet ...
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

[quote="sørendybdal"]Jeg synes også vi er ude på et sidespor, når administratoren selv begynder at spamme et sobert, intellektuelt forum, der til daglig helt kan sige sig fri for dårlig humor og lignende underlødig aktivitet ...[/quote]

Ja, jeg må hellere bare krybe ned i et hul. Men jeg har i det mindste bekendt mine synder til jer.

Lause
Johnny B. Goode
Indlæg: 111
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Lause »

[quote="Kimling"][quote="kraen"]NA: Jeg har spillet banjo i studiet i dag.

NTK: Jeg kan ikke spille banjo, så jeg måtte hurtigt lære 6-7 akkorder for at klare mig igennem 2 sange.

NA2: Det blev faktisk ret fedt med noget banjo.[/quote]

Kan administrator/ejer banne sig selv?[/quote]


Jeg vil lige kigge på sagen! Jeg vil hvertfald sende en advarsel til pågældende bruger....


......

Brugeravatar
Kimling
Gearfreak roadie
Indlæg: 1097
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kimling »

:thumbup:
Create a sense of purpose around which you base your faith

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

[quote="Smittefar"]NA: Jeg har i dag fået en parkeringsbøde for at være parkeret i en parkeringsbås, der kun var 2/3 opmærket. Jeg er med på, at jeg uden tvivl kommer til at betale bøden, men jeg er sgu lidt spændt på at høre Parkering Kbh.s forklaring.[/quote]

NO: Jeg har i dag fået at vide, at Parkering København har annulleret begge de bøder, jeg har fået på pågældende plads. Først havde de skriftligt afvist min klage, men jeg ringede tidligere i dag og bad om at blive indkaldt til et retsmøde om sagen. For lidt siden ringede de og sagde, at de frafaldt afgifterne.
Modded guitars were crap right out of the factory

MacG
Gearfreak roadie
Indlæg: 1336
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af MacG »

[quote="Smittefar"][quote="Smittefar"]NA: Jeg har i dag fået en parkeringsbøde for at være parkeret i en parkeringsbås, der kun var 2/3 opmærket. Jeg er med på, at jeg uden tvivl kommer til at betale bøden, men jeg er sgu lidt spændt på at høre Parkering Kbh.s forklaring.[/quote]

NO: Jeg har i dag fået at vide, at Parkering København har annulleret begge de bøder, jeg har fået på pågældende plads. Først havde de skriftligt afvist min klage, men jeg ringede tidligere i dag og bad om at blive indkaldt til et retsmøde om sagen. For lidt siden ringede de og sagde, at de frafaldt afgifterne.[/quote]

Spil i Lotto, sæt alt på rødt, fri til din drømmepige fra alle filmene... Det er din heldige dag, stjernerne vil ALDRIG stå sådan igen.
(Og ring til Ekstra Sprøjten..)

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Jeg har tænkt på alle de tanker, du er inde på - Det har i det hele taget været en ret god dag - Måske skulle man købe et skrabelod på vejen hjem :)
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="VilhelmNielsen"][quote="GodSpeedDK"]NA: Jeg kom vist til, sidste år, at fremføre et, i øjeblikket, særdeles nagelfast statement, i forhold til nogensinde at deltage i Emergenza festival igen ... men nu finder jeg så mig selv i en situation, hvor jeg stiller op til en sikker røvfuld igen i år ... will I ever learn? :roll:

Anyway, det er i år med morfar-bandet, og måske falder det bedre i pøblens smag? ... og ellers er det da et gig. Og gigs hænger ikke ligefrem på træerne, for et band som vores, så man må tage, hvad man kan få :problem:[/quote]

God vind! Kan være vi mødes i finalen! ;) [/quote]

Har I været til det dér "info-møde", man skal til? Vi har ikke hørt noget til det endnu, og der er jo ikke mere end cirkus en måned til de indledende runder her i Odense, så det kunne da snart være rart at vide, præcis hvornår man skal spille.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="GodSpeedDK"][quote="VilhelmNielsen"][quote="GodSpeedDK"]NA: Jeg kom vist til, sidste år, at fremføre et, i øjeblikket, særdeles nagelfast statement, i forhold til nogensinde at deltage i Emergenza festival igen ... men nu finder jeg så mig selv i en situation, hvor jeg stiller op til en sikker røvfuld igen i år ... will I ever learn? :roll:

Anyway, det er i år med morfar-bandet, og måske falder det bedre i pøblens smag? ... og ellers er det da et gig. Og gigs hænger ikke ligefrem på træerne, for et band som vores, så man må tage, hvad man kan få :problem:[/quote]

God vind! Kan være vi mødes i finalen! ;) [/quote]

Har I været til det dér "info-møde", man skal til? Vi har ikke hørt noget til det endnu, og der er jo ikke mere end cirkus en måned til de indledende runder her i Odense, så det kunne da snart være rart at vide, præcis hvornår man skal spille.[/quote]

Ja, det var vi til for over en måned siden. Ved selvfølgelig ikke hvilket tempo de kører på Fyn, men kan være I skal skrive til dem.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Jeg overvejer at finde et antennekabel og sætte mit fjernsyn til ... fordi der er Melodi Grand Prix i aften :lol:

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Kommer der gang i kakkelbordet monstro?

Vi har valgt at gå i biografen i protest mod melodi grand prix
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Har anskaffet mig et e-cigaret-"start-kit". Det er efterhånden 2-3 år siden, jeg sidst forsøgte mig udi den elektroniske "dampe"-verden, og jo-jo, der er da sket betydelige forbedringer, både på udstyret, og på folks syn på én, når man står og trutter i apparatet. Men man bliver jo ikke mindre junkie af den grund, og det er i virkeligheden det eneste problem jeg har, med at ryge.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

NA: Jeg har ikke drukket cola eller andet med koffein siden søndag aften.
Cogito sumere potum alterum

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

[quote="GodSpeedDK"]NA: Har anskaffet mig et e-cigaret-"start-kit". Det er efterhånden 2-3 år siden, jeg sidst forsøgte mig udi den elektroniske "dampe"-verden, og jo-jo, der er da sket betydelige forbedringer, både på udstyret, og på folks syn på én, når man står og trutter i apparatet. Men man bliver jo ikke mindre junkie af den grund, og det er i virkeligheden det eneste problem jeg har, med at ryge.[/quote]
[quote="K-P"]NA: Jeg har ikke drukket cola eller andet med koffein siden søndag aften.[/quote]
Til jer begge : Må jeg kondolere...
As you were, Gentlemen !!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen