Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
Jake
Sweet Child O' Mine
Indlæg: 459
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jake »

Den plejer jeg at gemme til når en du en sjælden gang hopper off topic. Nu er vi jo derimod igang med en diskussion, omend på et lidt sært fundament.

Mvh Jake
http://www.divineamps.com - OPDATERET - BASSMAN-REBUILD, RØR BOOSTER/BUFFER og andet nyt! :-)

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Nu bemærkede jeg ikke nogen, der tidligere i tråden snakkede om "musik som et modefænomen". Men det var måske bare mig, som allerede da var faldet halvvejs i søvn...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Så så drenge, nu skal I være søde giv hinanden en virtuel krammer og måske en kop kamillete :)

NA: Det er meget rart at tabe sig lidt men med al den overskydende plads i dunken, så prutter man jo heeeelt vildt :twisted:
Modded guitars were crap right out of the factory

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

NA: At gå og GAS'e over en Sony Ericsson x10 Mini Pro, for at finde ud af, at intet mindre end to af mine søstre har købt sådan en. Nå - så fik jeg da prøvet den og et par hands-on reviews ... jeg må have mig en. Familietelefon ftw!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

Se børnlil ... det her er en Telecaster:

Billede

Bum.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Loomer »

Sådan en der ville være fed, men den er næsten for pæn til at jeg ville turde spille på den.

Flyveøglen
Johnny B. Goode
Indlæg: 132
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Flyveøglen »

Ja den tele der er lige i øjet i forhold til min smag.

Er det noget hjemmestrik eller har Fender endelig fundet ud af at der er en fatal mangel på output i en telebridge?

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

Det er Richie Kotzens MIJ Fender signatur spade ...

Flyveøglen
Johnny B. Goode
Indlæg: 132
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Flyveøglen »

Mums...

Har du set den i en geschäft inden for EU, eller skal man sporenstrengs ud i noget parallelimport via Nigeriansk ebay?

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

Jeg tror ikke den bliver lavet mere. De har haft hos Thomann tidligere ... og den har en gang i mellem været til salg hos MIJfender.

Flyveøglen
Johnny B. Goode
Indlæg: 132
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Flyveøglen »

Typisk....

Men spækbrætter med lydsvage underbeviklede PU´er laver de garanteret endnu......

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="Flyveøglen"]Typisk....

Men spækbrætter med lydsvage underbeviklede PU´er laver de garanteret endnu......[/quote]

Derfor Warmoth! :thumbup:

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Smittefar"]

NA: Det er meget rart at tabe sig lidt men med al den overskydende plads i dunken, så prutter man jo heeeelt vildt :twisted: [/quote]

Skulle dén ikke have været i Now GAS???

*Badum-tisch*
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Michael Vajhøj »

NA: Har købt en HTC Wildfire... Det er så småt ved at gå op for mig at jeg ikke er smart (klog) nok til at have en smartphone... :D
RoadHigh.dk

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kaptajn Kropp »

NA: Mit gymnasium har erhvervet sig et Marshall JMD:1 100 stack! Hold da ferie hvor lyder det bare skidt! Det lyder som om, den prøver at emulere en forstærker inde i et dårligt lydende rum, hvilket altså vil sige, at det er umuligt at få en ordenlig form for "tilstedeværelse" (ikke som i "presence") i lyden! Det er jo i sig selv rimelig nedtur, da pengene kunne have blevet brugt 10 gange bedre, hvis lærerne ikke bare havde købt det, der kunne spille højest.
Men vi er så gået igang med at øve op til vores årlige musical, hvor guitaren nogle gange har brug for nogle effekter. Her kunne det jo så være oplagt at bruge forstærkerens mange effekter, men da de lyder så dårligt, bliver jeg nødt til at lave disse med mine bare fingre! Og her kommer opturs siden på banen! For helvede hvor er det meget sjovere at lære sin guitar (en strat i mit tilfælde) at kende, istedet for at trykke på en tilfældig pedal, man lige har købt. Det er sgu lækkert at lave noget wah udelukkende med pickup-omskifteren, og lave noget Tremolo kun med volume kontrollen!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

Havde helt glemt... NA: Vores forsanger vandt DM i stand-up her i lørdags. Det er utrolig fedt for ham og helt fortjent, da han virkelig har arbejdet hårdt for det. Omvendt får han jo nu så travlt med det, at bandet kommer i 2. række, og det er naturligvis forståeligt men ikke desto mindre ærgeligt.

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Funkis »

[quote="Barf"]Havde helt glemt... NA: Vores forsanger vandt DM i stand-up her i lørdags. Det er utrolig fedt for ham og helt fortjent, da han virkelig har arbejdet hårdt for det. Omvendt får han jo nu så travlt med det, at bandet kommer i 2. række, og det er naturligvis forståeligt men ikke desto mindre ærgeligt.[/quote]
Er jeres forsanger Ruben?
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Kaptajn Kropp"]NA: Mit gymnasium har erhvervet sig et Marshall JMD:1 100 stack! Hold da ferie hvor lyder det bare skidt! Det lyder som om, den prøver at emulere en forstærker inde i et dårligt lydende rum, hvilket altså vil sige, at det er umuligt at få en ordenlig form for "tilstedeværelse" (ikke som i "presence") i lyden! Det er jo i sig selv rimelig nedtur, da pengene kunne have blevet brugt 10 gange bedre, hvis lærerne ikke bare havde købt det, der kunne spille højest.
Men vi er så gået igang med at øve op til vores årlige musical, hvor guitaren nogle gange har brug for nogle effekter. Her kunne det jo så være oplagt at bruge forstærkerens mange effekter, men da de lyder så dårligt, bliver jeg nødt til at lave disse med mine bare fingre! Og her kommer opturs siden på banen! For helvede hvor er det meget sjovere at lære sin guitar (en strat i mit tilfælde) at kende, istedet for at trykke på en tilfældig pedal, man lige har købt. Det er sgu lækkert at lave noget wah udelukkende med pickup-omskifteren, og lave noget Tremolo kun med volume kontrollen![/quote]

Der er åbenbart en lov, der siger at gymnasier kun kan købe lorte gear. Vores gym fik 70k til musik sidste år, og det er ikke engang muligt at finde et ordentlig jack-jack kabel.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

[quote="Funkis"][quote="Barf"]Havde helt glemt... NA: Vores forsanger vandt DM i stand-up her i lørdags. Det er utrolig fedt for ham og helt fortjent, da han virkelig har arbejdet hårdt for det. Omvendt får han jo nu så travlt med det, at bandet kommer i 2. række, og det er naturligvis forståeligt men ikke desto mindre ærgeligt.[/quote]
Er jeres forsanger Ruben?[/quote]

Jep, du kender ham måske?

Funkis
Still Got The Blues
Indlæg: 356
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Funkis »

Han gik et år under mig i Gymnasiet. Sjov fyr.
Vi stod vist ikke i en situation hvor man kunne blive bedste venner.
Så kender ham ja, han kan sikkert også huske hvem jeg er. Men venner blev vi aldrig.

Det var alligevel lidt NA. For han virker sq rigtigt Cool.
Nu studerende uden tilknytning musikbranchen.
Stadig den samme idiot!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen