Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

NA: At være rigtig glad for en guitar, men gerne vil give den nogle ordentlige tæsk i et øvelokale. Pisse ærgeligt man ikke er i band for tiden.

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

NA: Prøvede lige en Carl Martin Plexitone, som står nede i øveren. Det er altså en fed pedal, som jeg sagtens kunne bruge, og jeg vil kunne købe netop den ret billigt, er jeg sikker på. Det ville så betyde en mindre rokade på den "faste del" af boardet, men det må man jo tage med.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

NA: Forholdet mellem at være blevet tilbudt at købe "verdens bedste Marshall" og så min økonomi...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

Her må jeg så nok sige at økonomien må komme i anden række, den skal nok komme sig med tiden.
Det er ikke sikkert at "verdens bedste Marshall" kommer igen foreløbig.

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="Swampthing"]Her må jeg så nok sige at økonomien må komme i anden række, den skal nok komme sig med tiden.
Det er ikke sikkert at "verdens bedste Marshall" kommer igen foreløbig.[/quote]

Jah, du har ret. Og det er nok også sådan, det efter al sandsynlighed kommer til at gå. Men implicit i det ligger så også, at min håndbyggede guitar rykker lidt længere ud i fremtiden...

Nå, nu er det jo en god jyde, der ejer den. Så hvem ved - måske der kan handles lidt i naturalier? Manden vil have sig en AC30 istedet. Og gad vide, om der efterhånden ikke skulle gemme sig skrammel nok under trappen til, at der kunne bankes noget sammen, som ligner sådan én? Nu må vi se...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Swampthing
Gearfreak roadie
Indlæg: 1456
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Swampthing »

Om ikke andet vil jeg gerne prøve "verdens bedste Marshall" når den engang lander på din matrikel.
Så kan du evt prøve Cornish'en ved samme lejlighed.

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Michael Vajhøj »

NA: HAr tilsyneladende vundet en iPad 2 i en eller anden konkurrence, det er jo sådan set fedt nok, men hvad i alverden skal man bruge sådan en til når man ikke gider spille spil?
RoadHigh.dk

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Michael Vajhøj"]NA: HAr tilsyneladende vundet en iPad 2 i en eller anden konkurrence, det er jo sådan set fedt nok, men hvad i alverden skal man bruge sådan en til når man ikke gider spille spil?[/quote]

Man ved ikke man mangler en iPad, før man får en iPad. Rigtig fed at bruge til internet.

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Michael Vajhøj »

Ja det er jo det alle siger - ´lige nu tænker jeg "Fedt en stor kluntet iPhone som ikke kan ringe" ... Men der er nok ikke andet for end at vente på posten og se hvad jeg så skal bruge den til...
RoadHigh.dk

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kaptajn Kropp »

@Vajhøj: Du kan jo se det som et forfærdelig godt kort på hånden i forhold til grejbytteri :)

EDIT: hvor vandt du den? det kunne være man skulle til at deltage i nogle flere harmløse internet konkurrencer :)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Michael Vajhøj »

En eller anden mærkelig Duracell konkurrence i Bilka hvor jeg bare skulle sende en SMS til et nummer... Det er det første jeg nogensinde har vundet, så nænner næsten ikke at bytte den væk... :) Ved heller ikke lige hvad jeg mangler af grej... :)
RoadHigh.dk

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Michael Vajhøj"]Ja det er jo det alle siger - ´lige nu tænker jeg "Fedt en stor kluntet iPhone som ikke kan ringe" ... Men der er nok ikke andet for end at vente på posten og se hvad jeg så skal bruge den til...[/quote]

Ellers så kan du bare sende den til mig. Betaler gerne forsendelsen.

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="Michael Vajhøj"]En eller anden mærkelig Duracell konkurrence i Bilka hvor jeg bare skulle sende en SMS til et nummer... Det er det første jeg nogensinde har vundet, så nænner næsten ikke at bytte den væk... :) Ved heller ikke lige hvad jeg mangler af grej... :) [/quote]

Du kan købe et iRig til den, og en lille midi kontroller, så er du klar til at tage på job! Man kan få amplitube og alskens sager til den. :D

Jeg gad fandme godt ha' en... du kan også læse bøger på den.... (WAAAUHVVVWWEEE)

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="Michael Vajhøj"]NA: HAr tilsyneladende vundet en iPad 2 i en eller anden konkurrence, det er jo sådan set fedt nok, men hvad i alverden skal man bruge sådan en til når man ikke gider spille spil?[/quote]
Tjaa.. Du kan jo gøre som Damon Albarn, og lave en plade på den.. Den sidste Gorillaz plade er lavet delvist på sådan en.. ;)

Ved nærmere eftertanke, så kan du sælge den til mig, og så kan jeg lave en plade på den.. :D
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

kraen
Indlæg: 1272
Tilmeldt: 55 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af kraen »

[quote="Michael Vajhøj"]NA: HAr tilsyneladende vundet en iPad 2 i en eller anden konkurrence, det er jo sådan set fedt nok, men hvad i alverden skal man bruge sådan en til når man ikke gider spille spil?[/quote]

Du kan donere den til Gearfreak.

KHoldt
Johnny B. Goode
Indlæg: 123
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af KHoldt »

NA: er lige blevet færdig med AT-synopsis, som skal afleveres inden klokken 12. Den skal forsvares fredag, og den blev det værste lort jeg længe har skrevet. Fedt!

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kaptajn Kropp »

@Kholdt: Så længe du kan kritisere den og "vise at du har tilegnet dig ny viden" siden afleveringen, er du good to go! :D
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="Michael Vajhøj"]Ja det er jo det alle siger - ´lige nu tænker jeg "Fedt en stor kluntet iPhone som ikke kan ringe" ... Men der er nok ikke andet for end at vente på posten og se hvad jeg så skal bruge den til...[/quote]

Du skal bare have et Skype-app, så er den en telefon.

Men selvfølgelig mangler du ikke grej - du har jo en iPad!

KHoldt
Johnny B. Goode
Indlæg: 123
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af KHoldt »

[quote="Kaptajn Kropp"]@Kholdt: Så længe du kan kritisere den og "vise at du har tilegnet dig ny viden" siden afleveringen, er du good to go! :D [/quote]
Åha, det har du selvfølgelig helt ret i. Problemet er bare, at fagene er oldtidskundskab og historie, hvilket ikke giver mening i min verden, så det kan stort set ikke blive bedre ;) Jeg er tilfreds hvis jeg får 02, det er alligevel bare en prøve.

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kaptajn Kropp »

Det fede ved AT er, at du kan sjuske dig igennem en stor del af det, uden at vide en fløjtende fis! Det handler jo om fagenes metoder, og egentlig ikke faget, så lad os sige du har om Perikles' gravtale: Du har analyseret med en diskursanalyse (oldtid), og derefter perspektiveret til hvordan Lincolns tale ligner (historie). Lad os sige du har gjort det ufatteligt dårligt og egentlig ikke er kommet frem til det store. Du bruger derfor størstedelen af din fremlæggelse på at snakke om, hvad de metoder du har brugt kan, og hvad de ikke kan (kald det begrænsninger). Derefter snakker du om, hvad du kunne have gjort, selvfølgelig uden at have gjort det. Du kunne f.eks. have brugt en argumentationsanalyse el.lign. De sidste point hives ind ved at skrive i din opgave, at du har analyseret et uddrag af talen, og i din fremlæggelse siger du, at du har læst resten (uden at have gjort det), og at din analyse også er gældende for hele talen :)

1 stk. 7-12 tal!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen