Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Jacob
Gearfreak lærling
Indlæg: 725
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Jacob »

[quote="Kaptajn Kropp"]Det fede ved AT er, at du kan sjuske dig igennem en stor del af det, uden at vide en fløjtende fis! Det handler jo om fagenes metoder, og egentlig ikke faget, så lad os sige du har om Perikles' gravtale: Du har analyseret med en diskursanalyse (oldtid), og derefter perspektiveret til hvordan Lincolns tale ligner (historie). Lad os sige du har gjort det ufatteligt dårligt og egentlig ikke er kommet frem til det store. Du bruger derfor størstedelen af din fremlæggelse på at snakke om, hvad de metoder du har brugt kan, og hvad de ikke kan (kald det begrænsninger). Derefter snakker du om, hvad du kunne have gjort, selvfølgelig uden at have gjort det. Du kunne f.eks. have brugt en argumentationsanalyse el.lign. De sidste point hives ind ved at skrive i din opgave, at du har analyseret et uddrag af talen, og i din fremlæggelse siger du, at du har læst resten (uden at have gjort det), og at din analyse også er gældende for hele talen :)

1 stk. 7-12 tal![/quote]

Præcis! Det skaffede mig et 10-tal til sidste årsprøve i AT, og det burde gerne virke igen i næste uge :D

Brugeravatar
VilhelmNielsen
Gearfreak groupie
Indlæg: 809
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af VilhelmNielsen »

[quote="Jacob"][quote="Kaptajn Kropp"]Det fede ved AT er, at du kan sjuske dig igennem en stor del af det, uden at vide en fløjtende fis! Det handler jo om fagenes metoder, og egentlig ikke faget, så lad os sige du har om Perikles' gravtale: Du har analyseret med en diskursanalyse (oldtid), og derefter perspektiveret til hvordan Lincolns tale ligner (historie). Lad os sige du har gjort det ufatteligt dårligt og egentlig ikke er kommet frem til det store. Du bruger derfor størstedelen af din fremlæggelse på at snakke om, hvad de metoder du har brugt kan, og hvad de ikke kan (kald det begrænsninger). Derefter snakker du om, hvad du kunne have gjort, selvfølgelig uden at have gjort det. Du kunne f.eks. have brugt en argumentationsanalyse el.lign. De sidste point hives ind ved at skrive i din opgave, at du har analyseret et uddrag af talen, og i din fremlæggelse siger du, at du har læst resten (uden at have gjort det), og at din analyse også er gældende for hele talen :)

1 stk. 7-12 tal![/quote]

Præcis! Det skaffede mig et 10-tal til sidste årsprøve i AT, og det burde gerne virke igen i næste uge :D [/quote]

Fik 12 til eksamen for at: "Være utrolig godt inde i stoffet, og fordi vi glemte at spørge uddybende ind til metoderne". AT handler om, om det er godt vejr, eller om censorerne har fået en god omgang morgensex. Med andre ord, hvilket humør de er i den dag.

Kaptajn Kropp
Still Got The Blues
Indlæg: 341
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Kaptajn Kropp »

[quote="VilhelmNielsen"]

Fik 12 til eksamen for at: "Være utrolig godt inde i stoffet, og fordi vi glemte at spørge uddybende ind til metoderne". AT handler om, om det er godt vejr, eller om censorerne har fået en god omgang morgensex. Med andre ord, hvilket humør de er i den dag.[/quote]

Når man ikke kan styre vejret, må man jo bare sørge for at de andre ting er på plads! ;)
<!-- m --><a class="postlink" href="http://kaptajnkroppsorkester.dk/">http: ... ter.dk/</a><!-- m --> Kaptajn Kropps Orkester - Spiller til alle slags fester!

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

NA: At stå op til en dag, hvor jobbet ville være noget med, at improviserer alting, for at finde ud af, at det er aflyst.. Hmm.. Det er jo et job..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="fortytwo"]NA: At stå op til en dag, hvor jobbet ville være noget med, at improviserer alting, for at finde ud af, at det er aflyst.. Hmm.. Det er jo et job..[/quote]

Endnu en fridag i Esbjerg? :?

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Michael Vajhøj »

NA: Nye guitarremme... Ambivalent fordi det er ret så irriterende at montere straplocks på nye remme...
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Nååårrhh...

Det er tilværelsens helt store udfordringer, vi er kommet til her, kan jeg høre :-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Michael Vajhøj »

Lige præcis... :D Når nu man har en fridag kan man virkelig få tænkt tingene igennem og set dem i det store sammenhæng... ;)
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

Rigtige mænd bruger ikke straplocks
Modded guitars were crap right out of the factory

Rasmus
Gearfreak roadie
Indlæg: 1965
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Rasmus »

[quote="Smittefar"]Rigtige mænd bruger ikke straplocks[/quote]
Det er nemlig rigtig.... ud fra.... rigtige mænd spiller telecaster.:-).så kan det være lige meget med straplocks.

Loomer
Gearfreak roadie
Indlæg: 1118
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Loomer »

[quote="Smittefar"]Rigtige mænd bruger ikke straplocks[/quote]

Hvis ikke det var for straplocks, havde jeg ingen guitarer tilbage, og minimum 15 sagsanlæg på halsen fra folk der havde fået en flyvende tele eller SG i fjæset til vores shows.

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

[quote="Smittefar"]Rigtige mænd bruger ikke straplocks[/quote]

Så er jeg for klodset til at være en rigtig mand.

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

[quote="Loomer"][quote="Smittefar"]Rigtige mænd bruger ikke straplocks[/quote]

Hvis ikke det var for straplocks, havde jeg ingen guitarer tilbage, og minimum 15 sagsanlæg på halsen fra folk der havde fået en flyvende tele eller SG i fjæset til vores shows.[/quote]

Forstår ikke hvordan straplocks kan redde folk, når man bevidst kaster med Teler og SG'er, som jo nærmest per definition er lorteguitar [FLAME ON]
Modded guitars were crap right out of the factory

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

Straplocks - hvis man ikke vil have ødelagt sin relic.

Brugeravatar
Michael Vajhøj
Gearfreak groupie
Indlæg: 886
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Michael Vajhøj »

Halsen på min D35'er har været knækket én gang - ingen grund til at tage en tur mere... :)

Bortset fra det har jeg aldrig kaldt mig selv for en rigtigt mand - jeg hører jo hellere Helmig end Rolling Stones og har endnu tilgode at høre noget fedt fra AC/DC's side... ;) Men jeg synes nu at livet er meget nemmere med straplocks (når de først er sat på remmen)... :)
RoadHigh.dk

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

[quote="SustainerPlayer"]Straplocks - hvis man ikke vil have ødelagt sin relic.[/quote]

+1

:-)
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="Smittefar"]Rigtige mænd bruger ikke straplocks[/quote]
Eller sikkerhedseler..
Eller kondomer..

Til gengæld, så får de kønssygdomme, og betaler de børnebidrag til kvinder de ikke knalder mere, dør i biluheld, og sender deres guitare til mere end et service check.. ;)
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
fortytwo
Gearfreak groupie
Indlæg: 991
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af fortytwo »

[quote="Rasmus"][quote="fortytwo"]NA: At stå op til en dag, hvor jobbet ville være noget med, at improviserer alting, for at finde ud af, at det er aflyst.. Hmm.. Det er jo et job..[/quote]

Endnu en fridag i Esbjerg? :?[/quote]

Nope.. Bare en køretur hjem til Kbh, med et stop hos ham der Steen med de blå, og grå kasser med elektronik i..
Knowledge is good.. Rock is good.. The knowledge of rock is good..

Brugeravatar
Smittefar
Gearfreak sidekick
Indlæg: 4293
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Smittefar »

NA: Vi havde bisættelse for min far i går - Han døde af kræft i sidste uge, og det er jo i sig selv en gigantisk nedtur, men selve bisættelsen endte med at blive et utroligt smukt arrangement, som jeg er sikker på, min far ville have været glad for/stolt over. Min familie og jeg syntes i hvert fald, at det var en meget smuk afslutning/afsked.

NO: Det var vildt at opleve, at der dukkede ikke mindre end fire af min fars gamle gymnasiekammerater op til bisættelsen. Det er immervæk over fyrre år siden, han gik ud af gymnasiet.
Modded guitars were crap right out of the factory

Brugeravatar
Sasha
Gearfreak sidekick
Indlæg: 8812
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Sasha »

Det gør mig ondt at høre med din far! Bedste tanker herfra...
"When the fish scent fill the air, there'll be snuff juice everywhere"

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen