Now ambivalent

Now Optur/Nedtur/Tør Konstatering og hvad de nu ellers hedder samt snak om løst og fast.
Besvar
Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Arbejder helt åndssvagt meget i disse dage. Med undtagelse af i dag, så står den mere eller mindre på: Arbejde, spise, sove, arbejde, spise, sove, osv. Men udover overarbejdstillæg og afspadsering senere, så venter der også en ret fornuftig bonus forude, så det er da ikke helt forgæves.
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af sørendybdal »

NA: Jeg har investeret i en luftmadras og en bagagevogn, så det tegner til at blive en Roskilde Festival og en Grøn Koncert-turné uden det sædvanlige logistik-bøvl. Men er det i virkeligheden et tegn på at jeg er ved at blive gammel? Burde jeg have hjemmesko og kakkelbord med også?
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Telemaster
Gearfreak roadie
Indlæg: 1717
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Telemaster »

[quote="sørendybdal"]NA: Jeg har investeret i en luftmadras og en bagagevogn, så det tegner til at blive en Roskilde Festival og en Grøn Koncert-turné uden det sædvanlige logistik-bøvl. Men er det i virkeligheden et tegn på at jeg er ved at blive gammel? Burde jeg have hjemmesko og kakkelbord med også?[/quote]

Jeg har købt sådan et telt, der er slået op i forvejen til Roskilde. Så ved man, at man ikke er en af de unge :D
So many assholes, so few bullets

Brugeravatar
sørendybdal
Gearfreak lærling
Indlæg: 701
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af sørendybdal »

Mit grå igloo-telt fra Jysk Sengetøjslager (ja, det hed det, da jeg købte teltet - SÅ gammelt er det!) tager i år Roskilde nr. 7 og har været lidt rundt omkring på andre festivaler også. Med mindre der sker uforudsete ting, er det nok det sidste i mit festival-setup, der bliver skiftet ud.
Fuck 4/4 - det er EM-år i år!

Brugeravatar
K-P
Gearfreak roadie
Indlæg: 1179
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af K-P »

NA: Jeg er nede på en halv liter cola om dagen. Det er omkring 25% af hvad jeg plejer at drikke pr. dag.
Cogito sumere potum alterum


Vis indlægget.

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

NA: GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK 18-06-2010 7:58 UDE TIL LEVERING

At vente på en UPS-forsendelse. Godt nok er det fedt den kommer. Men man er sgu lidt fanget i sit eget hjem. Man kan jo ikke engang gå i gang med elværktøjet, hvis man nu ikke hører buddet.

Brugeravatar
Ken
Himmelhund
Indlæg: 33
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Ken »

[quote="SustainerPlayer"]NA: GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK 18-06-2010 7:58 UDE TIL LEVERING

At vente på en UPS-forsendelse. Godt nok er det fedt den kommer. Men man er sgu lidt fanget i sit eget hjem. Man kan jo ikke engang gå i gang med elværktøjet, hvis man nu ikke hører buddet.[/quote]

UPS giver dig en mulighed for at aftale en anden leveringsdag, hvis den første glipper... men igen kræver det jo en hel dag hjemme :-/

Mvh
Ken

Anonym
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3505
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Anonym »

[quote="Ken"][quote="SustainerPlayer"]NA: GLOSTRUP, COPENHAGEN, DK 18-06-2010 7:58 UDE TIL LEVERING

At vente på en UPS-forsendelse. Godt nok er det fedt den kommer. Men man er sgu lidt fanget i sit eget hjem. Man kan jo ikke engang gå i gang med elværktøjet, hvis man nu ikke hører buddet.[/quote]

UPS giver dig en mulighed for at aftale en anden leveringsdag, hvis den første glipper... men igen kræver det jo en hel dag hjemme :-/

Mvh
Ken[/quote]

Ja - det er jeg klar over. Jeg er "fast" kunde hos stort set alle fragtfirmaer. Man kan også kører ud og hente den i aften - men jeg vil jo gerne have den NU!!!

:lol:

Brugeravatar
Ken
Himmelhund
Indlæg: 33
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Ken »

[/quote]

Ja - det er jeg klar over. Jeg er "fast" kunde hos stort set alle fragtfirmaer. Man kan også kører ud og hente den i aften - men jeg vil jo gerne have den NU!!!

:lol:[/quote]

Det med NU, kender jeg desværre alt for godt når nyt grej er på vej til matriklen...

Iøvrigt har jeg den erfaring med UPS her i Kolding, at "private" kunder først serviceres over middag... så det indretter jeg min dag efter.

Mvh
Ken

Brugeravatar
Pluto
Gearfreak roadie
Indlæg: 1644
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Pluto »

NA- Skal i studio og synge vokaler idag.Jeg hader alt den ventetid der er i et studio ,men det bliver sikkert fedt når vi er færdige.Alt musikken er indspillet.
Sorte strater lyder bare bedst..

IkkeMig
Gearfreak guitartech
Indlæg: 2656
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af IkkeMig »

NA: Har siddet og hygget med min Caparison her til aften. Jeg havde jo egentlig besluttet mig for at sælge den, men jeg nænner det næsten ikke. Den er jo helt fantastisk. På den ene side bruger jeg den for lidt, taget i betragtning hvor dyr den var, men på den anden side ved jeg, at jeg kommer til at savne den...


Vis indlægget.

Brugeravatar
Abemand
Still Got The Blues
Indlæg: 240
Tilmeldt: 14 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Abemand »

[quote="Turtle"]NA: Har siddet og hygget med min Caparison her til aften. Jeg havde jo egentlig besluttet mig for at sælge den, men jeg nænner det næsten ikke. Den er jo helt fantastisk. På den ene side bruger jeg den for lidt, taget i betragtning hvor dyr den var, men på den anden side ved jeg, at jeg kommer til at savne den...[/quote]

Så var det da godt at jeg sprang fra igen. :D

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Martin »

NA: Ville egentlig godt have været inde og høre Pearl Jam og Ben Harper i Hyde Park på fredag, men jeg skal på arbejde lige op til, og der er udsolgt og kun begrænsede billetter i døren. Desuden ville jeg nok blive skuffet over Ben Harpers nye band, Relentless7, da jeg er stor fan af Innocent Criminals. Oh well..
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

NA: Jeg havde igenigen Gibson'en med i øveren i dag, og jeg er sgu bange for at den må ryge til salg. Den dur bare ikke til dét jeg spiller, og der er så meget andet jeg gerne vil have, for den værdi den repræsenterer. Efter 3-4 numre, var det en sand fornøjelse at hive Mustang'en, og senere Squier'en, frem, og opleve at det bare lød som jeg gerne ville have det til. Så nu må jeg til at finde noget andet, der kan fungere som pensionsopsparing ...
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

[quote="Martin"]NA: Ville egentlig godt have været inde og høre Pearl Jam og Ben Harper i Hyde Park på fredag, men jeg skal på arbejde lige op til, og der er udsolgt og kun begrænsede billetter i døren. Desuden ville jeg nok blive skuffet over Ben Harpers nye band, Relentless7, da jeg er stor fan af Innocent Criminals. Oh well..[/quote]

Innocent Criminals var da også et helt fantastisk band. Live From Mars er simpelthen blevet skamhørt hos mig, og det niveau bandet hiver Bens sange op på er sjældent hørt lige. Desuden er der en spilleglæde man kan høre gennem højtalerne, hvilket bidrager utrolig positivt på hele CDen. Og som bassist kan jeg godt forstå din begejstring, han spiller rigtig fedt ham fyren (husker ikke hvad hen hedder lige nu)

Martin
Johnny B. Goode
Indlæg: 164
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Martin »

[quote="Barf"][quote="Martin"]NA: Ville egentlig godt have været inde og høre Pearl Jam og Ben Harper i Hyde Park på fredag, men jeg skal på arbejde lige op til, og der er udsolgt og kun begrænsede billetter i døren. Desuden ville jeg nok blive skuffet over Ben Harpers nye band, Relentless7, da jeg er stor fan af Innocent Criminals. Oh well..[/quote]

Innocent Criminals var da også et helt fantastisk band. Live From Mars er simpelthen blevet skamhørt hos mig, og det niveau bandet hiver Bens sange op på er sjældent hørt lige. Desuden er der en spilleglæde man kan høre gennem højtalerne, hvilket bidrager utrolig positivt på hele CDen. Og som bassist kan jeg godt forstå din begejstring, han spiller rigtig fedt ham fyren (husker ikke hvad hen hedder lige nu)[/quote]
Ja, Juan Nelson er en af mine personlige favoritter og store inspirationer. Og jeg er enig mht Live from Mars.
Men for lige at følge op, så endte jeg med at tage ind og høre koncerterne. Jeg var dog bare nede bagved uden for hegnet, så jeg kunne ikke se så meget, men lyden var okay (bortset fra til sidst, hvor det blæste en del).
Jeg nåede ikke at høre så meget Ben Harper, men det var heller ikke hovedårsagen til, jeg tog derind. Til gengæld var han med på et af Pearl Jams ekstranumre.
Pearl Jam leverede en rigtig fed koncert, og Eddie Vedder er jo bare for cool. Man kunne godt mærke, han var meget opmærksom på sikkerheden her 10 år(?) efter Roskilde-ulykken.
Jeg er glad for jeg tog derind trods alt. Jeg var lige ved at gå efter anden runde ekstranumre, men minsandten om de ikke kom tilbage en sidste gang og spillede Alive. :)
Var dog lidt skuffet over Even Flow. Hvorfor skal de spille den så hurtigt? (Har set klip fra andre koncerter, hvor det har været ligesådan.)
[youtube]-HF23v-nDlk[/youtube]
(Dårlig mobilkvalitet, but you'll get the idea.)
Five Fingers - Five Strings

Brugeravatar
GodSpeedDK
Gearfreak sidekick
Indlæg: 3124
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af GodSpeedDK »

[quote="Martin"]

Var dog lidt skuffet over Even Flow. Hvorfor skal de spille den så hurtigt? (Har set klip fra andre koncerter, hvor det har været ligesådan.)
[youtube][/youtube]
(Dårlig mobilkvalitet, but you'll get the idea.)[/quote]

Nu har de mere eller mindre været "tvunget" til at spille den i 20 år, så der er vel ikke noget at sige til, at de forsøger med lidt alternative versioner, af de mest spillede numre? :)
"Don't pray in my school, and I won't think in your church"

Brugeravatar
Barf
Gearfreak roadie
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 13 years ago
Kontakt:

Re: Now ambivalent

Indlæg af Barf »

Lyder fedt. Kunne også godt tænke mig at opleve både Ben Harper og Pearl Jam engang, også selvom de måske ikke lever op til fordums storhed.

Mht. Even Flow, så har jeg også set mange klip efterhånden var de har startet i et umenneskeligt tempo og så forsøgt at sætte farten lidt ned undervejs uden at få det til at lyde dumt. Ved ikke hvad det er med det nummer, men det volder dem åbenbart en del problemer.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen